2021-10-30, 23:52
Medlem
Gigameshs avatar
De kunde ju åtminstone tillkännagivit det så folk inte satte in mer pengar eller gjort så folk inte kunnat sätta in, om de nu inte velat ha pengarna. Samt låtit de som har pengar ta ut alternativt göra beställningar.

"Nej vi ska donera" vilket skitsnack, så jävla fult. Satte in 3k för några dagar sen, kunde inte göra beställningar med de pengarna heller då det var orderstopp.
Exitscam så det skiter om det
Citera
2021-10-31, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nojzwtflol
Jag har också nyss lagt in pengar. Men för i helvete.. Sjukaste exitscammen....

Varför kunde dom inte sagt att dom lägger ner? nu la jag in pengar, för att sedan kunna använda dom efter deras "uppdatering".. Skulle bara lagt en order även fast det var "Orderstopp"..

Gick inte lägga order under orderstoppet,
Du fick bara felmeddelande om man försökte genomföra en order.
Citera
2021-10-31, 00:04
Medlem
Firewaias avatar
Självklart kommer någon alltid fylla hålet i marknaden, men vem och när? Det är väl alltid lite svajjigt.
Citera
2021-10-31, 00:10
Medlem
Är väl ingen exit scam?? De har ju minimerat förlusterna som nedstängningen resulterat i för köpare och säljare.

Hade admin meddelat en nedstängning i förväg hade helt säkert många säljare klippt sina utskick omedelbart.. Varför slutföra försäljningar på en marknad som inte kommer vara kvar??
Citera
2021-10-31, 00:16
Medlem
Det verkar som vissa säljare visste att FS3 kommer stänga ner.
Citera
2021-10-31, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Jodå, http://2r6bmfcsvk3cewhqfyz2pavm6bsfa...5zc4iyd.onion/

Jag har stabila kranar IRL så rör mig inte ryggen. Kommer bli många krampanfall och jobbiga AT:s för vissa nu. Det lär nog komma en ny entreprenör med en 4.0 snart dock.
Nä det finns flera internationell alternativ.

Det enda du behöver göra där är att kryssa i att du endast vill ha säljare som skickar från Sverige.

Det är inte så att dessa darknet langare kommer lägga ner! Haha de tjänar hundra tals miljoner på att sälja via darknet och kommer bara flytta verksamheten.

Håll utkik i forumet så kommer de annonsera vart de fortsätter sin försäljning.
Senast redigerad av LSD-Lars 2021-10-31 kl. 00:30.
Citera
2021-10-31, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars

Det enda du behöver göra där är att kryssa i att du endast vill ha säljare som skickar från Sverige.

Det är inte så att dessa darknet langare kommer lägga ner! Haha de tjänar hundra tals miljoner på att sälja via darknet och kommer bara flytta verksamheten.

Jadå, det finns säljare som redan gjort reklam för andra metoder. Finns absolut internationella hemsidor, och fanns svenska långt innan flugsvamp...

Jag kommer ihåg NP/DP...
Citera
2021-10-31, 00:50
Medlem
Men jag vill ju knarka!!!! Hur får jag tillbaks mina 150 tusen?????
Citera
2021-10-31, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars

Fuck också.
Citera
2021-10-31, 01:09
Medlem
Flugsvamp 3.0 bad alltid om donationer under varje köp medans dom drog in 5% på all handel. Hoppas fittorna åker in.
Citera
2021-10-31, 01:19
Medlem
Riktigt tråkigt att höra när man var på jakt efter röka till december. Förhoppningsvis så flyttar säljarna över rätt snabbt till någon utländsk marknad precis som förra gången.

Förlorade själv inga stora pengar men känner med dom som gjorde. Man tycker att dom kunnat stoppat insättningar för någon vecka sedan och låtit köparna handla upp sina saldon alternativt tillåtit uttag. Köper inte riktigt att den biten skulle ha något med säkerheten att göra utan det luktar snarare som ett sista försök att roffa åt sig från deras sida.
Citera
2021-10-31, 01:22
Medlem
Hela deras upplägg med mjukvara och eventuell hårdvara borde de kunna sälja på öppna marknaden helt lagligt? Finns nog rätt många som gärna skulle betala en bra slant för att få samma upplägg som FS3 hade. Funktionen med kryptering via hemsidan skulle jag nog plocka bort dock. Det är en komponent som använts av polismyndigheter vid tidigare tillfällen för att komma åt användare och personerna bakom sidorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in