Citat:
Ursprungligen postat av
Visthum
Japp drugify postade inget den senaste tiden. Typ som om de visste att någon var på gång.
Har inte beställt något ifrån fs3 på något år nu.
Men för några dagar sedan hände något underligt. Jag hade beställt ett fint julkort på Tradera som jag tänkt rama in och hänga upp till jul.
Kortet kom fram i en förseglad PostNordpåse utan namn och adress på, men låg ändå i min brevlåda. Jag blev ju väldigt fundersam, hur kan min post komma fram utan namn och adress?
Döm om min förvåning jag när jag öppnade påsen och i det låg mitt julkort mellan två kartongskivor ihoptejpade med tejp som det stod PostNord på.
När brev/paket går sönder i postgången, så brukar PostNord klistra på en "ber om ursäkt, ditt brev gick sönder i hanteringen-lapp" men nu fanns där inget sånt, inte ens kuvertet ifrån Traderasäljaren. Bara kartongskivorna med mitt julkort.
Tror att PN beslagtog mitt brev och trodde det var knark mellan kartongbitarna. Kan det vara så att fs3 fått indiktatorer på att PN och Polisen storsatsat på att beslagta brev och leta fingeravtryck, fick panik och raderade och städade bort spår under "uppdateringen"?