2021-10-29, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Det beror helt på hur mycket du har tagit och hur länge - för mig gick det bra. Men jag kan ju inte lova att Oxy tar bort hela ATn, ha benso at hand är mitt tips.

Jo, en lägre dos av någon mildare Benzo eller Lyrica är nog att föredra
Citera
2021-10-29, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Jo, en lägre dos av någon mildare Benzo eller Lyrica är nog att föredra
Jag hade kört Oxy dagligen, kanske 20 mg samt 3-4 mg Klonazepam. Efter en vecka kan du halvera dosen Klonazepam.
Citera
2021-10-29, 21:57
Medlem
Citat:
Japp, du får vänta iaf 2-3 dagar för att du ska få bra effekt.

Ja, hade för bråttom och vågade inte ta tillräckligt hög dos av oxy. Har ätit oxy innan och ser ingen direkt skillnad gentemot heroin om man tar det rent eller med lågdos benso
Citera
2021-10-29, 21:58
Medlem
Citat:
Jag hade kört Oxy dagligen, kanske 20 mg samt 3-4 mg Klonazepam. Efter en vecka kan du halvera dosen Klonazepam.
Kanske, får testa mig fram...
Citera
2021-10-29, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Kanske, får testa mig fram...
Lycka till kamrat!
Citera
2021-10-29, 22:01
Medlem
Citat:
Lycka till kamrat!

Tack, och tack för tipsen 😊
Citera
2021-10-30, 11:26
Medlem
Tjena, fått hem 10st 10mg Oxikodon depot märkta med OX 10, hel runda vita.
Jag har aldrig tagit oxy förr och undrar ifall jag ska snorta typ 5mg åt gången och se vad som händer eller borde jag krossa det till pulver och svälja med vatten? Undrar också hur lång tid det tar tills effekt med de olika metoderna. Tack
Citera
2021-10-30, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Tjena, fått hem 10st 10mg Oxikodon depot märkta med OX 10, hel runda vita.
Jag har aldrig tagit oxy förr och undrar ifall jag ska snorta typ 5mg åt gången och se vad som händer eller borde jag krossa det till pulver och svälja med vatten? Undrar också hur lång tid det tar tills effekt med de olika metoderna. Tack
Om du tar de oralt så sitter effekten hela dagen men det tar tid för effekten att komma (tippar). Du kan tugga dem för att få snabbverkande effekt, men jag hade gjort följande:

10 mg oralt (depot)
10-15 mg nasalt.

Du kommer få en fin kick, plus att depot-tabletten sitter hela dagen. Depot tar timmar till full effekt men snortandet, tja kanske 25-30 minuter.
Citera
2021-10-30, 12:21
Medlem
Citat:
Om du tar de oralt så sitter effekten hela dagen men det tar tid för effekten att komma (tippar). Du kan tugga dem för att få snabbverkande effekt, men jag hade gjort följande:

10 mg oralt (depot)
10-15 mg nasalt.

Du kommer få en fin kick, plus att depot-tabletten sitter hela dagen. Depot tar timmar till full effekt men snortandet, tja kanske 25-30 minuter.

Okej tack för svar! Har svalt en krossad halva alltså 5mg samt snortat 5mg för 50min sedan och det känns rätt skönt faktist
Är det vanligt att nodda på oxy när man ligger i soffan på kvällen? och isåfall vilka doser är det för mig som aldrig tagit förut?
Citera
2021-10-30, 12:26
Bannlyst
Citat:
Okej tack för svar! Har svalt en krossad halva alltså 5mg samt snortat 5mg för 50min sedan och det känns rätt skönt faktist
Är det vanligt att nodda på oxy när man ligger i soffan på kvällen? och isåfall vilka doser är det för mig som aldrig tagit förut?
Så lite så.

Ja det är vanligt, men jag tror du kommer behöva mer än 10 mg för det, men ruset kommer inte hålla tills kvällen. Det håller några timmar. Du kan ju följa upp med 10 mg nasalt senare ikväll och lägga dig och slappa framför tvn, noddandet kommer.
Citera
2021-10-30, 12:31
Medlem
Citat:
Så lite så.

Ja det är vanligt, men jag tror du kommer behöva mer än 10 mg för det, men ruset kommer inte hålla tills kvällen. Det håller några timmar. Du kan ju följa upp med 10 mg nasalt senare ikväll och lägga dig och slappa framför tvn, noddandet kommer.

Härligt! har 80mg kvar så sparar ju en hel del tills ikväll. En sista fråga bara, märker nu att de kliar kring näsan osv som de gör på tram. Antar att det också är vanligt med oxy? att de kliar på kroppen
Citera
2021-10-30, 13:28
Bannlyst
Citat:
Härligt! har 80mg kvar så sparar ju en hel del tills ikväll. En sista fråga bara, märker nu att de kliar kring näsan osv som de gör på tram. Antar att det också är vanligt med oxy? att de kliar på kroppen
Absolut, alla opiater gör att det kliar, helt naturligt och skönt!

Försök att inte bli torsk bara, ett tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in