2013-06-15, 16:24
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Lägg dig och torka ett par dagar? 240mg per kväll låter ju inte ekonomiskt.

Grejjen är, att även om jag inte käkat dom på 1-2 veckor, så kör jag alltid med 2x 80 för att må bra. Nej ekonomiskt är det inte betalar inga extrema summor heller.

Hur länge tror du man måste hålla sig ifrån skiten, innan toleransen sjunkit igen? Tog inget på 2 veckor, men toleransen ökade lavinartat igen då man körde igång.
Senast redigerad av PeterDolving 2013-06-15 kl. 16:28.
Citera
2013-06-16, 15:37
Bannlyst
Faan var har Lost på PP tagit vägen....
Citera
2013-06-16, 20:34
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
När infinner sig peaken efter en tuggad depottablett? Mat i magen.
Samt går det bra att ta 5mg stilnoct 5-6h efter intag.
rör sig om ca 15mg oxykodone.
Citera
2013-06-16, 20:51
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya

Får man någon speciell peak på 15 mg? Det borde du känna på 1-1.5 timmar.
Citera
2013-06-16, 22:56
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Får man någon speciell peak på 15 mg? Det borde du känna på 1-1.5 timmar.
Peak är kanske fel ord.
När känns det som mest och när det går ur.
Citera
2013-06-17, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya

Det är bättre att suga på den och sakta bita sönder den med framtänderna, tycker jag. Och låta det fara runt under tungan och i kinder osv. För mycket tas upp snabbare så, och i strupen finns massa slemhinnor.
Hela munnen får en bedövningskänsla, det är så det ska vara. Jag känner på 10 minuter. Peaken är kanske 1 timme.
Citera
2013-06-17, 19:54
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Det är bättre att suga på den och sakta bita sönder den med framtänderna, tycker jag. Och låta det fara runt under tungan och i kinder osv. För mycket tas upp snabbare så, och i strupen finns massa slemhinnor.
Hela munnen får en bedövningskänsla, det är så det ska vara. Jag känner på 10 minuter. Peaken är kanske 1 timme.
ah men de smakar ju kuk med, Tugga/krossa skiten börjar känna efter ca 40-60min peak efter ca 1.20h
Citera
2013-06-17, 20:41
Medlem
Allra bästa är, enligt min mening, att suga lite på dem tills hinnan e borta eller nästar bortsugen i alla fall. Sen tugga med framtänderna tills det inte går att få mindre. Behåll det sen i munnen ett par minuter tills ni börjar få en svag svag "må-bra"-känsla, sen svälja ner med minimalt med vätska o sen en liten liten klunk till att gurgla runt i munnen så man inte missar ngt o sen svälja.
SEn e det bara att invänta peaken efter 40-50 minuter.
Citera
2013-06-17, 20:50
Medlem
PeterDolvings avatar
Vika doser kör ni på?

Är jävligt nyfiken, då jag i min umgängeskrets verkar kunna proppa i mig väldigt mycket oxycontin. Har iofs i princip haft fri tillgång på dessa godsaker.. Tyvärr, för toleransen öker nått så jävulskt! Sen är det en klart överskattad drog i mina ögon. Kunde lika gärna käka tramadol.
Citera
2013-06-17, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Vika doser kör ni på?

Är jävligt nyfiken, då jag i min umgängeskrets verkar kunna proppa i mig väldigt mycket oxycontin. Har iofs i princip haft fri tillgång på dessa godsaker.. Tyvärr, för toleransen öker nått så jävulskt! Sen är det en klart överskattad drog i mina ögon. Kunde lika gärna käka tramadol.

Ja, men du får ju ha ikto eller xanor eller stess också i kombo. Helst ikto 1-3 krysstvåor innan, sen skjuta två 80'or 2ggr per dag. Någon vecka. Inte mer än det, sen gå ner igen och växla till sub + xanor t.ex. Det är ju så billigt med 80 här nu, 100 i oöppnad burk för 5k. Splitta mellan två. Det är favvo.
Citera
2013-06-18, 13:45
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Ja, men du får ju ha ikto eller xanor eller stess också i kombo. Helst ikto 1-3 krysstvåor innan, sen skjuta två 80'or 2ggr per dag. Någon vecka. Inte mer än det, sen gå ner igen och växla till sub + xanor t.ex. Det är ju så billigt med 80 här nu, 100 i oöppnad burk för 5k. Splitta mellan två. Det är favvo.

Kan inte käka benso av olika orsaker..
Citera
2013-06-18, 13:48
Medlem
PeterDolvings avatar
VILKA DOSER ÄTER NI UNDER EN KVÄLL/DAG?
VILKEN HAR VARIT ER STÖRSTA DOS?

Min högsta dos har varit 480 mg över en dag, och snittar väl ca. 160-240 mg / gång, i russyfte. Äter även antidepressiva, som sägs ska höja toleransen, även om man inte haft någon sen innan. Vet dock inte fullt ut, hur detta fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in