2021-05-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Ja en riktigt vass amfetaminanalog vore så jävla nice, tyvärr så tror jag dock att den tiden är förbi.

Läst om forskning gjord på MD-PHP och den är väldigt lik amfetamin och dospotent som fan. Är den klassad eller ej? Finns att ta in inom EU.
Citera
2021-05-25, 12:23
Medlem
Nasofermens avatar
Tänkte skriva 2-Me-PVP men det jag fick idag var bara skit i jämförelse med det jag fick förra veckan=s
Citera
2021-06-01, 17:21
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Sökt på Google men inte hittat nå bra svar.

Hur ser statusen ut på dessa

Lagliga eller klassade/olagliga?

MD-PEP
MD-PHP

Hur är MD-PEP?
Går den bra att röka? Och hur är kicken och effekten?
För tänkte beställa men kan inte bestämma mig.
Nyfiken på 4F-MAR, den ska tydligen vara nice att röka men verkar sitta i Väldigt länge och kan ge en del obehag. Har alltid Benzo och oftast Buprenorfin när jag röker RC's.
Hygea har slut på sin PHP, hade köpt den annars för den gillar jag. Fick 2-Me-PVP idag och rökt den med några bekanta. Den är rätt schysst men tycker PHP:n "kickar" mer. Sen såg jag att det finns en benzo, Flubrotizolam 0,5mg 'stavar'. 12st för 239:- känns sådär när man inte vet hur dom är.
Saknar när det gick beställa Flualprazolam och Nitrazolam. Dom var riktigt bra! Gillade till och med dom där kapslarna som fanns förra året lite. Bra pris och smabb leverans. Brentazil hette dom. Hjälpte mot benz/opiod at i alla fall.

Nån som kan rekommendera någon produkt?
Citera
2021-07-08, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Hur är MD-PEP?
Går den bra att röka? Och hur är kicken och effekten?
För tänkte beställa men kan inte bestämma mig.
Nyfiken på 4F-MAR, den ska tydligen vara nice att röka men verkar sitta i Väldigt länge och kan ge en del obehag. Har alltid Benzo och oftast Buprenorfin när jag röker RC's.
Hygea har slut på sin PHP, hade köpt den annars för den gillar jag. Fick 2-Me-PVP idag och rökt den med några bekanta. Den är rätt schysst men tycker PHP:n "kickar" mer. Sen såg jag att det finns en benzo, Flubrotizolam 0,5mg 'stavar'. 12st för 239:- känns sådär när man inte vet hur dom är.
Saknar när det gick beställa Flualprazolam och Nitrazolam. Dom var riktigt bra! Gillade till och med dom där kapslarna som fanns förra året lite. Bra pris och smabb leverans. Brentazil hette dom. Hjälpte mot benz/opiod at i alla fall.

Nån som kan rekommendera någon produkt?

Jag slog i mig 0.2 4F-mar idag och det var väl en lite annorlunda upplevelse. Värmde och kickade som fan, viket övergick i nått påtänd/flummigt/förvirrat tillstånd. Inget jag skulle ha till vardags om jag säger så blev för virrig på det. Har inte testat röka men tänkte prova under dagen. Känns som skiten är rätt så potent. Jag käkade 3 mg alpra direkt för jag har varit påtänd hela dagen på vanlig dos. Sammanfattning. Bra kick, Värmde, virrig, skev syn. Hade säkert gått att dra igång nått projekt på det men nu valde jag soffan.
Citera
2021-07-08, 22:34
Medlem
radiozetas avatar
Finns det ens RC Sidor kvar nu för tiden? PM
Citera
2021-07-08, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Finns det ens RC Sidor kvar nu för tiden? PM
Gå in på Google och sök på "Legit rc eu vendors" så hänvisas du till det du söker.
Citera
2021-10-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agapius
Gå in på Google och sök på "Legit rc eu vendors" så hänvisas du till det du söker.

Finns det någon "inrikes-butik" kvar?
Citera
2021-10-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelslickarn
Finns det någon "inrikes-butik" kvar?
Rci samt Ask** funkar bra för mig, fått nytt från Ask**, ska testa när jag har tid, den nya kationen NIBH eller vad den hette bl.a. samt den gamla NEB som varit hyllad här på forumet. De är tillbaka och helt aktiva nu såsom jag förstått det.

4F MAR (rcis är den batchen ja prövat nyligen) är bra imo, underskattad, 4B MAR senaste batchen ska prövas mer när jag har tid, innan jag kan uttala mig helt men verkade bra den med, men vet inte helt då jag var påverkad av alkohol.

Senaste batch ad2pv(rci) var riktigt ren (stora helt vita och genomskinliga stenar) och potent, bästa batchen hittils. Luktade knappt, och när man krossa till pulver och lät det ligga på en tallrik i några timmar försvann lukten helt och det blev i stort sett nästan helt luktfritt. Är förmodligen 99.9% rent. Väldigt dospotent så man måste ta de lugnt med den, tar man stora överdoser och för massa biverkningar får man skylla sig själv.

Hyg** o hc finns också dock inte haft så bra erfarenheter utav dem och deras kundsupport och HC verkar sälja några par inaktiva ämnen samt utbankade utav det jag läst här dock har jag ingen erfarenhet utav dem själv då det känns inte seriöst när man får inget svar på mailen (vare sig av hyg elr HC). Priserna är ibland sjuka också på vissa sidor. 400kr för en PV är skrattretande.

Återkommer när jag testat denna batchen NEB och nya NIBH eller vad den heter, NEB har jag saknat, många månader sist man hade tillfälle att köra det då det sålde slut direkt och de blev för många orders tydligen.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2021-10-16 kl. 15:58.
Citera
2021-10-28, 21:27
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Finns det bättre PV's än 2-Me-PVP?
Om man röker på folie eller i pipa/bong?
Citera
2021-10-29, 08:14
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:

Ja,utan tvekan. Det är däremot inte helt lätt att hitta bra batcher men bra pihp tycker jag är ett par snäpp vassare och bra a-php är utan tvekan bättre. Nu finns ju inte den 3f-a-pvp asken sålde att hitta någonstans men den slår allihopa med hästlängder, och det borde absolut gå att hitta samma kvalité med lite tålamod. 2-me-pvp är bra och bästa på ett par år men ja,det finns utan tvekan bättre och mer euforiska pv.s att hitta även om man får shoppa från EU,,Holland och troligen mer och mer Spanien
Citera
2021-10-29, 09:15
Bannlyst
Citat:
2-Me-PVP var en lugn och trevlig substans och jag fick mycket gjort och var på gott humör. Inte alls som PV-analoger där man blir tokig.

Jag testade bara nasalt.
Citera
2021-10-29, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
2-Me-PVP var en lugn och trevlig substans och jag fick mycket gjort och var på gott humör. Inte alls som PV-analoger där man blir tokig.

Jag testade bara nasalt.

Du skrev ju I en tråd häromdagen att du är helt ren från precis allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in