Citat:
Ursprungligen postat av
Snigelslickarn
Finns det någon "inrikes-butik" kvar?
Rci samt Ask** funkar bra för mig, fått nytt från Ask**, ska testa när jag har tid, den nya kationen NIBH eller vad den hette bl.a. samt den gamla NEB som varit hyllad här på forumet. De är tillbaka och helt aktiva nu såsom jag förstått det.
4F MAR (rcis är den batchen ja prövat nyligen) är bra imo, underskattad, 4B MAR senaste batchen ska prövas mer när jag har tid, innan jag kan uttala mig helt men verkade bra den med, men vet inte helt då jag var påverkad av alkohol.
Senaste batch ad2pv(rci) var riktigt ren (stora helt vita och genomskinliga stenar) och potent, bästa batchen hittils. Luktade knappt, och när man krossa till pulver och lät det ligga på en tallrik i några timmar försvann lukten helt och det blev i stort sett nästan helt luktfritt. Är förmodligen 99.9% rent. Väldigt dospotent så man måste ta de lugnt med den, tar man stora överdoser och för massa biverkningar får man skylla sig själv.
Hyg** o hc finns också dock inte haft så bra erfarenheter utav dem och deras kundsupport och HC verkar sälja några par inaktiva ämnen samt utbankade utav det jag läst här dock har jag ingen erfarenhet utav dem själv då det känns inte seriöst när man får inget svar på mailen (vare sig av hyg elr HC). Priserna är ibland sjuka också på vissa sidor. 400kr för en PV är skrattretande.
Återkommer när jag testat denna batchen NEB och nya NIBH eller vad den heter, NEB har jag saknat, många månader sist man hade tillfälle att köra det då det sålde slut direkt och de blev för många orders tydligen.