Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-01, 16:55
  #697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Varför är man intresserad av "RC" när det finns så mycket extremt potent och billigt tjack? Även kokset finns ju, vad är det man vill åt?

Syns ofta inte på prov och många går att röka. Gör det inte mindre giftigt för det. Att bara kunna röka det är något som kan förvandla en ramverksmedborgare till en kicktorsk på mindre än 5 minuter.
Citera
2018-12-08, 10:03
  #698
Medlem
Treantprotectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Varför är man intresserad av "RC" när det finns så mycket extremt potent och billigt tjack? Även kokset finns ju, vad är det man vill åt?

För att det finns RC's som är bättre? Inte samma rus direkt.
Citera
2018-12-08, 12:18
  #699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Varför är man intresserad av "RC" när det finns så mycket extremt potent och billigt tjack? Även kokset finns ju, vad är det man vill åt?

Alla kanske inte tycker om tjack och de som tycker om kokain, i Sverige, tycker bara om att vara coola på Stureplan. När de säger att det är dunder är det troligtvis mellan 20-30%igt.

Sen tycker jag själv faktiskt bättre om methylone än mdma och det vet jag att många andra gör.
Jag föredrar 4-fa framför gatutjack om jag ska festa. Sen finns det säkert tusen anledningar till varför folk väljer rc’s
Citera
2018-12-09, 06:51
  #700
Medlem
Haddoques avatar
På min lista finns ett 10 tal olika pvp/php substanser jag väljer före tjack och koks. Alla är vi olika... och tur är väll det

Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Varför är man intresserad av "RC" när det finns så mycket extremt potent och billigt tjack? Även kokset finns ju, vad är det man vill åt?
Citera
2019-01-02, 15:32
  #701
Medlem
Haloperidols avatar
Skulle någon kunna rekommendera en RC-stimulant med minimala biverkningar som går att ta till vardags? Har tidigare tagit lisdexamfetamin och sedan vanligt racemiskt amfetamin dagligen men jag lämnar UP för tillfället så jag skulle behöva något som inte syns på standardstickor
Citera
2019-02-04, 16:06
  #702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloperidol
Skulle någon kunna rekommendera en RC-stimulant med minimala biverkningar som går att ta till vardags? Har tidigare tagit lisdexamfetamin och sedan vanligt racemiskt amfetamin dagligen men jag lämnar UP för tillfället så jag skulle behöva något som inte syns på standardstickor

Jag tror inte det är möjligt tyvärr, du behöver nåt som är lika funktionellt som tjack men utan att vara en analog till tjack som då metaboleras på samma sätt.

Dina alternativ är typ diverse pyrovaleroner och NEH/NEP-analoger då de inte delar samma metabolism som tjack gör men de känns verkligen inte likadana heller så du kommer få annan, mest troligtvis mindre funktionell och mer beroendeframkallande effekt.
Citera
2019-02-06, 02:39
  #703
Medlem
Finns det någon trevlig RC just nu om man mest är på jakt efter en liten energiboost inpå småtimmarna, under ett alkoholinfluerat festande?
Några andra trevliga effekter är inte nödvändigt, men så klart välkommet. Hade gärna velat hitta något åt metaminahållet, som jag tycker bidrar med i princip ren energi.
Citera
2019-02-11, 16:51
  #704
Medlem
RC för fokus/motivation (studiedrog), som är laglig just nu?

Det verkar vara rätt tyst på RC-marknaden, eller är det bara jag som inte är "in the know"?
Jag skulle vilja få tag på något som höjer fokus och motivation. En liten eufori är okej också, bara så länge det inte överskuggar fokus/motivation.
Något som påminner om Ritalin, 2-FMA osv...

Har någon något förslag?

Tack på förhand!
Citera
2019-02-13, 00:20
  #705
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questions11
Det verkar vara rätt tyst på RC-marknaden, eller är det bara jag som inte är "in the know"?
Jag skulle vilja få tag på något som höjer fokus och motivation. En liten eufori är okej också, bara så länge det inte överskuggar fokus/motivation.
Något som påminner om Ritalin, 2-FMA osv...

Har någon något förslag?

Tack på förhand!

Har dålig koll på RC-marknaden idag till skillnad mot tidigare men om 4F-NEP fortfarande är oklassad skulle jag tro den kan vara något du bör testa.

Undrar om 3-FEA är klassad i nuläget? Den lär ju likna 2-FMA bäst då de tillhör samma släkte av stimulanter strukturellt. Men 3-FEA frisätter minst lika mycket serotonin som dopamin vilket kanske inte ger den mest fokuserade effekten. Annars är flouramfetaminer mest likt traditionellt amfetamin av alla RC's.

Annars kanske N-Etyl-Hexedron kan vara något. Ett annat tips är A-PIHP men problemet med den tror jag är att den är alldeles för potent och kicksökande för ändamålet. Men håll låga doser så.

De två sistnämnda är åtminstone fortfarande lagliga.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2019-02-13 kl. 00:51.
Citera
2019-02-13, 07:54
  #706
Medlem
TheLizardKing22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Har dålig koll på RC-marknaden idag till skillnad mot tidigare men om 4F-NEP fortfarande är oklassad skulle jag tro den kan vara något du bör testa.

Undrar om 3-FEA är klassad i nuläget? Den lär ju likna 2-FMA bäst då de tillhör samma släkte av stimulanter strukturellt. Men 3-FEA frisätter minst lika mycket serotonin som dopamin vilket kanske inte ger den mest fokuserade effekten. Annars är flouramfetaminer mest likt traditionellt amfetamin av alla RC's.

Annars kanske N-Etyl-Hexedron kan vara något. Ett annat tips är A-PIHP men problemet med den tror jag är att den är alldeles för potent och kicksökande för ändamålet. Men håll låga doser så.

De två sistnämnda är åtminstone fortfarande lagliga.

3-FEA blev klassad i klassnings-vågen förra sommaren, ungefär när Asken lade ner. För övrigt är 3-FEA precis som du säger serotonerg (förvånansvärt mycket så). Att ta 3-FEA flera dagar i streck är inte helt olikt att ta t.ex. MDMA flera dagar i streck, vilket vi alla förhoppningsvis vet är en dålig idé... D.v.s. om man inte gillar hård AT och att riskera hög neurotoxicitet.

Letar du efter ett substitut för ecstasy som ligger mer åt det stimulerande hållet, men har tydliga serotonerga effekter?

- Då kanske 3-FEA kan vara ett alternativ...
Citera
2019-02-13, 11:11
  #707
Medlem
Är det någon som testat hazardch*ms "hep" eller "ndh" ?
Citera
2019-02-13, 17:20
  #708
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deegottde
Jag tror inte det är möjligt tyvärr, du behöver nåt som är lika funktionellt som tjack men utan att vara en analog till tjack som då metaboleras på samma sätt.

Dina alternativ är typ diverse pyrovaleroner och NEH/NEP-analoger då de inte delar samma metabolism som tjack gör men de känns verkligen inte likadana heller så du kommer få annan, mest troligtvis mindre funktionell och mer beroendeframkallande effekt.

Jag förstår. Då är svaret helt enkelt att det kanske inte finns någon bra ersättare till amfetamin, eller ännu hellre dextroamfetamin/lisdexamfetamin.

Aja, jag får fortsätta lämna UP så jag får ut Elvanse igen, tack för ditt svar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback