2021-10-27, 01:03
Medlem
Finns det några fördelar med att köra 1iu varje dag i typ 6 månader?
Bättre hy, sömn, aptit?
Bränner det extra fett vid kaloriunderskott och massa vid överskott?
Citera
2021-10-28, 01:31
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejection
Finns det några fördelar med att köra 1iu varje dag i typ 6 månader?
Bättre hy, sömn, aptit?
Bränner det extra fett vid kaloriunderskott och massa vid överskott?

Det går alldeles utmärkt att ligga på en 1iu varje dag i 6 månader. Helst minst 1,5iu. Du kommer få bättre hud och sömn och högre ämnesomsättning så att fett bränns, i synnerhet kring buk. Aptit har det ingen inverkan på. Är du stor i maten så är du.
Citera
2021-10-30, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det går alldeles utmärkt att ligga på en 1iu varje dag i 6 månader. Helst minst 1,5iu. Du kommer få bättre hud och sömn och högre ämnesomsättning så att fett bränns, i synnerhet kring buk. Aptit har det ingen inverkan på. Är du stor i maten så är du.
Stänger växt ner ens egna hgh produktion under tiden man tar det? Som att AAS påverkar ens hpta och stänger ner en efter en cykel? (Har själv aldrig haft problem att kliva av AAS efter mina kurer)
Mvh
Citera
2021-10-31, 11:12
Medlem
s44ms avatar
Hej. Nej växt stänger inte ner din egen prod. Finns dock teorier på att man bör "nolla" receptorerna men hurvida det stämmer låter jag va osagt.
Citera
2021-10-31, 11:13
Medlem
s44ms avatar
Citat:

Tveksamt att man känner av bättre ämnes oms/bättre hy/ eller att fett bränns mer på enbart 1 Iu.
Kan va så att sömnen blir aningen bättre men att få ut alla fördelar som beskrivs ovan på bara 1Iu...njjjjaaaee
Citera
2021-10-31, 20:24
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Tveksamt att man känner av bättre ämnes oms/bättre hy/ eller att fett bränns mer på enbart 1 Iu.
Kan va så att sömnen blir aningen bättre men att få ut alla fördelar som beskrivs ovan på bara 1Iu...njjjjaaaee

Jodå, men det tar lite längre tid bara än om du ligger på tex 3iu. Jag talar av egen erfarenhet.
Citera
2021-11-01, 08:52
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Jodå, men det tar lite längre tid bara än om du ligger på tex 3iu. Jag talar av egen erfarenhet.

Det har du i och för sig rätt i. Handlar om vilken kvalitet det är på the stuff. Kör du svensk pfizer geno känner du garanterat av 1Iu. Så jag tar halvt tillbaka det jag sa med förklaringen jag precis beskrev (-:
Citera
2021-11-01, 12:35
Bannlyst
Citat:

När du påstår att 1iu ger högre ämnesomsättning efter 6månader är det något du tror eller har du före och efter provresultat på TSH nivåerna? i så fall vilka värden hade du innann och efter.

Du påstår även att du får HGH/tillväxthormon via recept här i Sverige helt lagligt via apotek. (FB) Läkning av skador

Vad har du för problem/skada att läkaren skriver HGH? Vad mer får du med recept? Trenbolone från veterinären, testo, igf-1?
Senast redigerad av bodyfass 2021-11-01 kl. 13:06.
Citera
2021-11-01, 16:11
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
När du påstår att 1iu ger högre ämnesomsättning efter 6månader är det något du tror eller har du före och efter provresultat på TSH nivåerna? i så fall vilka värden hade du innann och efter.

Du påstår även att du får HGH/tillväxthormon via recept här i Sverige helt lagligt via apotek. (FB) Läkning av skador

Vad har du för problem/skada att läkaren skriver HGH? Vad mer får du med recept? Trenbolone från veterinären, testo, igf-1?

Jag har haft GH utskrivet av läkare. En bekant som förskrivit det åt mig. I kombination med GH har jag använt Levaxin (T4) och Liothyronin (T3).

Dosen jag använde var 100mcg T4 och 20-30mcg T3. TSH var alltid pressat. Jag har använt GH under många år men tyckte att det var slöseri att ligga på 3iu. Gick först ner till 2iu och sedan låg jag kring 1-1,5iu ed, och det funkade utmärkt för mig.

Jag är väl medveten om att andra ligger på betydligt högre doser, men jag har bara varit ute efter förbränning, fick finare hud och bra sömn. Återhämtningen var utöver det vanliga, och i synnerhet för en man i min ålder. Jag är några år äldre än du. Jag hade aldrig orkat att träna så hårt som jag gör, bära den tunga utrustning som jag gör i mitt yrke.
Citera
2021-11-01, 16:28
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Jag har haft GH utskrivet av läkare. En bekant som förskrivit det åt mig. I kombination med GH har jag använt Levaxin (T4) och Liothyronin (T3).

Dosen jag använde var 100mcg T4 och 20-30mcg T3. TSH var alltid pressat. Jag har använt GH under många år men tyckte att det var slöseri att ligga på 3iu. Gick först ner till 2iu och sedan låg jag kring 1-1,5iu ed, och det funkade utmärkt för mig.

Jag är väl medveten om att andra ligger på betydligt högre doser, men jag har bara varit ute efter förbränning, fick finare hud och bra sömn. Återhämtningen var utöver det vanliga, och i synnerhet för en man i min ålder. Jag är några år äldre än du. Jag hade aldrig orkat att träna så hårt som jag gör, bära den tunga utrustning som jag gör i mitt yrke.

Går det att köpa äkta GH i Sverige om man inte får det ordinerat av en läkare?
Citera
2021-11-01, 16:50
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Går det att köpa äkta GH i Sverige om man inte får det ordinerat av en läkare?

Ja på div sidor, men skulle vara försiktig med att beställa hem rena askar med GH, det finns även välgjorda kopior som ska föreställa Genetropin som är uthämtat från apoteket i Sverige.

Jag har en bekant som köpte recept som var utfärdat i hans egna namn, men jag vet inte hur tillgången ser ut nu. Det stod senast i GP för någon vecka sedan, att bla en läkare på SU förskrivit GH till ett värde av 1.5 miljoner kronor. En rätt ung läkare, under 40 år, tror att det finns en tråd om fallet i A&B här på forumet.

Det är två läkare oberoende från varandra som är under utredning för förskrivning av GH på SU för tillfället.
Citera
2021-11-01, 17:50
Bannlyst
Citat:

Du har alltså ingen aning vad du hade för TSH värden innan och efter eller under dina GH kur sen går du på levaxin t3 och t4. Hur tjock är du egentligen? Du måste ha mage som en elefant att du ska behöva ta allt det där. Självklart din ämnesomsättning blir bättre när du går på levaxin,t3 och t4 och dina 1iu HGH blir som en fis i rymden.

Avsluta med levaxin,t3 och t4 och gå enbart på hgh 1iu sen får du se hur din fettförbränning blir efter 6mån. Du gissar att det är HGH som gör att din ämnesomsättning blir bättre, du går på massa andra mediciner som specifikt brännner fett och höjer ämnesomsättningen och därför är det svårt att avgöra hur stor roll spelar din hgh här speciellt den lilla babydosen som du kör. Jag antar att du kör även andra steroider i mellan också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in