Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 20:07
  #1741
Medlem
Hej vänner!

Snart dags att testa på detta igen efter förra försöket då jag blev blåst på Norditropin. Har nu 480iu hydrolyserat HGH och ska köra 2iu om dagen tills det är slut.

Min fråga är nu, vad är behändigast att blanda ut med? Varje vial är 6iu somatropin så jag använder en vial i tre dagar. När jag läser på verkar bakteriostatiskt vatten vara bäst. Vadå jag däremot inte hittar är någonstans att införskaffa detta. Hur går man enklast tillväga?
Citera
2017-06-08, 12:55
  #1742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Hej vänner!

Snart dags att testa på detta igen efter förra försöket då jag blev blåst på Norditropin. Har nu 480iu hydrolyserat HGH och ska köra 2iu om dagen tills det är slut.

Min fråga är nu, vad är behändigast att blanda ut med? Varje vial är 6iu somatropin så jag använder en vial i tre dagar. När jag läser på verkar bakteriostatiskt vatten vara bäst. Vadå jag däremot inte hittar är någonstans att införskaffa detta. Hur går man enklast tillväga?


bara att köpa BAC vatten via valfri återförsäljare
Citera
2017-06-14, 16:08
  #1743
Medlem
Någon som kört Lily Humatrope ? Funderar kring fejk risken.. Lite billigare än Genotropin iaf och verkar bra enligt utländska källor.
Citera
2017-08-21, 23:21
  #1744
Medlem
Hej vänner! Har nu beställt bac-vatten av två olika ÅF men båda har fastnat under leverans. Läste någonstans att drop-it ögondroppar i pipetter går att blanda med då det är 2ml koksaltslösning per pipett. På innehållsförteckningen står:

Natriumklorid 0,9%, dinatriumfosfatdihydrat, kaliumdivätefosfat, vatten, pH: 7,2.

Mitt Hgh är uppdelat i 6iu per vial och jag skall ta 2iu om dagen. Är det något i denna koksaltslösning som kan förstöra medicinen eller skall det fungera? Apoteket benämner den som steril, fysiologisk koksaltlösning.
Citera
2017-08-22, 00:00
  #1745
Medlem
EliasAlucards avatar
Rich Piana varnar mycket för att man får förstorad mage av HGH, och det stämmer ju. Men gäller detta även 2 IU, eller är det mer de galna doserna bodybuilders kör med? Får man förstorad mage av 1 IU också då eller? Går det att trycka HGH utan att magen växer? Och hur är det på äldre dar, säg, runt 30-50 års åldern, då man har lägre naturliga nivåer av HGH jämfört med tonåren, växer magen då också av små/normala doser HGH?

Är helt natty själv, och har tänkt vara det minst 10 år till, men känns som att det är dags att börja med AAS/HGH när man börjar bli gammal och gaggig för att förbättra livskvaliteten, så det här är viktigt att hålla reda på, vill liksom inte ha en stor ölmage.
Citera
2017-08-22, 06:01
  #1746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Rich Piana varnar mycket för att man får förstorad mage av HGH, och det stämmer ju. Men gäller detta även 2 IU, eller är det mer de galna doserna bodybuilders kör med? Får man förstorad mage av 1 IU också då eller? Går det att trycka HGH utan att magen växer? Och hur är det på äldre dar, säg, runt 30-50 års åldern, då man har lägre naturliga nivåer av HGH jämfört med tonåren, växer magen då också av små/normala doser HGH?

Är helt natty själv, och har tänkt vara det minst 10 år till, men känns som att det är dags att börja med AAS/HGH när man börjar bli gammal och gaggig för att förbättra livskvaliteten, så det här är viktigt att hålla reda på, vill liksom inte ha en stor ölmage.

Magen växer på det viset då du tar höga doser HGH kombinerat med IGF-1 och testo. Kör du enbart HGH i doser om 2iu finns ingen risk för organtillväxt
Citera
2017-08-22, 11:10
  #1747
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Magen växer på det viset då du tar höga doser HGH kombinerat med IGF-1 och testo. Kör du enbart HGH i doser om 2iu finns ingen risk för organtillväxt
Okej bra, hur är det med HGH 2 IU + normala doser AAS och ingen IGF-1? Var går IU-gränsen för magförstoring på HGH? Nu syftar jag med steroider alltså.
Citera
2017-08-22, 11:43
  #1748
Medlem
Vågar ej svara på det men har en bekant som ligger på 250mg testo E var femte dag och 4iu om dagen utan att ha förstorad mage - gjort så i ett år med 2 mån uppehåll från HGH.
Citera
2017-12-03, 22:04
  #1749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Då bör du köra typ 100-200mg test e/c ew till egentligen för att få en optimal effekt men visst. Förvänta dig inga mirakel dock och håll dosen till 1,2-1,8iu ed som max är min rekommendation.

Mvh,

-Alfred

Förlåt men vilken guide är det här som jag har tydligen missat? Läste "En guide till HGH - för nybörjare och proffs" m.m, men finns inget där om olika grupper.

MVH
Citera
2017-12-04, 13:21
  #1750
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertinator
Förlåt men vilken guide är det här som jag har tydligen missat? Läste "En guide till HGH - för nybörjare och proffs" m.m, men finns inget där om olika grupper.

MVH

Olika grupper?
Citera
2017-12-10, 20:26
  #1751
Medlem
Farmakologis avatar
OK har en fråga.

Finns det några kardiovaskulära/hjärt biverkningar i samband med HGH ?

Har opererat en hjärtklaff tidigare.

Står förövrigt på Nebido. 35år.
Citera
2017-12-10, 20:42
  #1752
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farmakologi
OK har en fråga.

Finns det några kardiovaskulära/hjärt biverkningar i samband med HGH ?

Har opererat en hjärtklaff tidigare.

Står förövrigt på Nebido. 35år.

Nej det finns det inte!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback