Citat:
Ursprungligen postat av
fisk123
Hej,
Vad är ditt mål med att ta Genotropin, att öka din fettförbränning? Personligen tycker jag inte det vore helt bortkastade pengar men däremot väldigt dyrt i förhållande till effekt samt de ev. negativa hälsoeffekterna av kombinationen testo, HGH och insulin.
Håll dig till testo och eventuell AI samt PCT efteråt och håll koll på dina värden för hälsans skull. Jag är tämligen säker på att dina 22-23k gör mer nytta på annat än HGH i viktnedgångssyfte.
Tack för ditt svar, och ber om ursäkt för min otroligt sena respons.
Ja, mitt mål är ökad fettförbränning men inte enbart det, om jag förstått det rätt så kan hgh även tillverka nya muskelfibrer och det låter inte heller helt dumt i mina öron.
Förstår att det självklart finns hälsorisker med alla kurer men jag tycker att det låter som att just kombinationen hgh, testo och insulin låter väldigt lindrigt biverkningsmässigt jämfört med andra preparat, men jag kanske är dåligt påläst.
Tack för tipset och det lutar faktiskt åt att skippa hgh’n iallafall till att börja med. Vilken AI skulle du föreslå?
Det finns ett Werlabs i staden jag bor i som jag kan testa mig på, men vilka värden är det jag bör hålla koll på under/efter kur? Bara testo och östrogen?
Mvh