2021-01-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiger2020
Tips på vart ni köper hgh?

Från person med recept på Genotropin som hämtas ut på apotek här i Sverige.
Citera
2021-02-01, 11:53
Medlem
Citykids avatar
En jag känner skickade bilder på Norditropin som hämtas ut på svenskt apotek. Var svensk text på förpackningen osv.

Är det möjligt att få ut danska grejer från Svenska apotek eller är det fejkat?
Senast redigerad av Citykid 2021-02-01 kl. 11:54. Anledning: Felstavning
Citera
2021-02-01, 13:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citykid
En jag känner skickade bilder på Norditropin som hämtas ut på svenskt apotek. Var svensk text på förpackningen osv.

Vad menar du?

Mercedes Benz är en tysk bil och den säljs i Sverige.

Norditropin är ett danskt läkemedel som säljs på apotek i Sverige.

https://www.fass.se/m/produkt/20040607003749/public/tabproduct

Se till att du är med när det hämtas ut på apoteket.
Senast redigerad av trottwell 2021-02-01 kl. 13:16.
Citera
2021-02-01, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citykid

I regel brukar man få ut Genotropin i Sverige men beroende på tillgång och pris så kan man få andra fabrikat. Som ovan nämnts - se till att du är med vid uthämtningstillfället. Vissa kopior är omöjliga att skilja från äkta vara och Norditropin SimpleXx färdigblandade 45iu rör är de som förfalskats i allra störst utsträckning.

Det enda helsäkra alternativet är Eli Lillys Humatrope då de kör med GACO-serialization. Ett egenutvecklat system där varje förpackning har en unik, spårbar kod utöver batch och serienummer.
Citera
2021-03-08, 08:58
Medlem
Hallå, jag har lite tankar som jag hoppas att ni med erfarenhet kan hjälpa mig att reda ut.
Jag är 27 år gammal, 173cm lång och väger 113kg (fet). Jag är typ 1 diabetiker vilket gör att min form för med sig diverse komplikationer och hälsorisker, och jag behöver verkligen strukturera om hela mitt liv. Jag har småbarn och vill inte gärna lämna in i 40års åldern av hjärtattack pga att jag är fet. Jag har tränat till och från under hela livet mellan aldrig riktigt gett träningen 100%. Min enda erfarenhet av prepp är testo e som jag endast körde i ca 2v innan jag av div anledningar fick sluta.

Nu är det så att jag har fått tag på Genotropin för ca 62,5kr/iu och funderar på att börja ta det men vill höra med er om min tankebana är helt efterbliven.

Det jag har tänkt är att ta antingen 2iu varje dag eller 3iu mån-fre i 6 mån tillsammans med Testoviron e (320mg/ml) 1ml e4d och insulin då jag är diabetiker. Samtidigt som jag lägger om kost och sömn som heller inte är på topp direkt.

Borde jag göra detta eller är det bortkastat/för riskabelt? Borde jag köra en annan kur eller skita i det helt och hållet?

Tar gärna emot generella tips hjälpsamma för min situation.
Senast redigerad av Aanejanej 2021-03-08 kl. 09:01.
Citera
2021-03-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aanejanej
Hallå, jag har lite tankar som jag hoppas att ni med erfarenhet kan hjälpa mig att reda ut.
Jag är 27 år gammal, 173cm lång och väger 113kg (fet). Jag är typ 1 diabetiker vilket gör att min form för med sig diverse komplikationer och hälsorisker, och jag behöver verkligen strukturera om hela mitt liv. Jag har småbarn och vill inte gärna lämna in i 40års åldern av hjärtattack pga att jag är fet. Jag har tränat till och från under hela livet mellan aldrig riktigt gett träningen 100%. Min enda erfarenhet av prepp är testo e som jag endast körde i ca 2v innan jag av div anledningar fick sluta.

Nu är det så att jag har fått tag på Genotropin för ca 62,5kr/iu och funderar på att börja ta det men vill höra med er om min tankebana är helt efterbliven.

Det jag har tänkt är att ta antingen 2iu varje dag eller 3iu mån-fre i 6 mån tillsammans med Testoviron e (320mg/ml) 1ml e4d och insulin då jag är diabetiker. Samtidigt som jag lägger om kost och sömn som heller inte är på topp direkt.

Borde jag göra detta eller är det bortkastat/för riskabelt? Borde jag köra en annan kur eller skita i det helt och hållet?

Tar gärna emot generella tips hjälpsamma för min situation.

Hej,
Vad är ditt mål med att ta Genotropin, att öka din fettförbränning? Personligen tycker jag inte det vore helt bortkastade pengar men däremot väldigt dyrt i förhållande till effekt samt de ev. negativa hälsoeffekterna av kombinationen testo, HGH och insulin.

Håll dig till testo och eventuell AI samt PCT efteråt och håll koll på dina värden för hälsans skull. Jag är tämligen säker på att dina 22-23k gör mer nytta på annat än HGH i viktnedgångssyfte.
Citera
2021-03-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Hej,
Vad är ditt mål med att ta Genotropin, att öka din fettförbränning? Personligen tycker jag inte det vore helt bortkastade pengar men däremot väldigt dyrt i förhållande till effekt samt de ev. negativa hälsoeffekterna av kombinationen testo, HGH och insulin.

Håll dig till testo och eventuell AI samt PCT efteråt och håll koll på dina värden för hälsans skull. Jag är tämligen säker på att dina 22-23k gör mer nytta på annat än HGH i viktnedgångssyfte.
Tack för ditt svar, och ber om ursäkt för min otroligt sena respons.
Ja, mitt mål är ökad fettförbränning men inte enbart det, om jag förstått det rätt så kan hgh även tillverka nya muskelfibrer och det låter inte heller helt dumt i mina öron.

Förstår att det självklart finns hälsorisker med alla kurer men jag tycker att det låter som att just kombinationen hgh, testo och insulin låter väldigt lindrigt biverkningsmässigt jämfört med andra preparat, men jag kanske är dåligt påläst.

Tack för tipset och det lutar faktiskt åt att skippa hgh’n iallafall till att börja med. Vilken AI skulle du föreslå?
Det finns ett Werlabs i staden jag bor i som jag kan testa mig på, men vilka värden är det jag bör hålla koll på under/efter kur? Bara testo och östrogen?

Mvh
Senast redigerad av Aanejanej 2021-03-19 kl. 21:45.
Citera
2021-03-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aanejanej
Tack för ditt svar, och ber om ursäkt för min otroligt sena respons.
Ja, mitt mål är ökad fettförbränning men inte enbart det, om jag förstått det rätt så kan hgh även tillverka nya muskelfibrer och det låter inte heller helt dumt i mina öron.

Förstår att det självklart finns hälsorisker med alla kurer men jag tycker att det låter som att just kombinationen hgh, testo och insulin låter väldigt lindrigt biverkningsmässigt jämfört med andra preparat, men jag kanske är dåligt påläst.

Tack för tipset och det lutar faktiskt åt att skippa hgh’n iallafall till att börja med. Vilken AI skulle du föreslå?
Det finns ett Werlabs i staden jag bor i som jag kan testa mig på, men vilka värden är det jag bör hålla koll på under/efter kur? Bara testo och östrogen?

Mvh

Jag skulle föreslå att du har Arimidex till hands och endast sätter in den vid faktiskt behov och då i små doser om ca 0,25mg E3D.

Under kur: Testo, östro, blodfetter och blodvärde
Efter kur: Samma som ovan men lägg till LH och FSH efter avslutad PCT för att se så att du är någorlunda återställd.
Citera
2021-03-29, 13:21
Medlem
Har en fråga angående ens egenproduktion av testosteron. Hur blir det egentligen efter att man kurat med 250 mg testosteron i ca 10 veckor. Blir den oftast helt återställd efteråt eller kan normalproduktionen av testosteron rubbas för gott.
Citera
2021-03-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werkstadt
Har en fråga angående ens egenproduktion av testosteron. Hur blir det egentligen efter att man kurat med 250 mg testosteron i ca 10 veckor. Blir den oftast helt återställd efteråt eller kan normalproduktionen av testosteron rubbas för gott.

Hej,
Du skriver i en tråd om tillväxthormon (hGH). Läs på lite mer om att köra en klassisk nybörjarkur på 250mg Testo E E5D, finns mängder med trådar om detta.

Börja med att lägga ett par timmar på att läsa igenom denna:
(FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna
Citera
2021-10-01, 23:16
Medlem
Genotropin frågor

Genotropin sägs vara tillväxthormon. Kan en person som har svårt och få resultat på gymmet trycka in sig det här för att påskynda återhämtningen och därmed bygga muskler snabbare ?
Citera
2021-10-01, 23:47
Medlem
jewclaws avatar
Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in