2021-10-27, 19:30
Bannlyst
Fy fan vilka äckliga människor som jobbar på riks.

Tror jag ska skicka ett paket på posten till dom.. med en liten gåva

Hehe ett litet skämt sådär. Hihi.. ja de ska ja nog göra

en liten julpresent
Citera
2021-10-27, 19:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK

en liten julpresent
Vad exakt är det som gör att dom är äckliga, att dom är SD:are?
Citera
2021-10-27, 19:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
en liten julpresent

Planerar du att döda dem?
Citera
2021-10-27, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vad exakt är det som gör att dom är äckliga, att dom är SD:are?

För att dom är så jävla korkade, och deras spydiga attityder. Och snack om feminister/feminismen.. Klarar fan inte av det, å jag kan lova att majoriteten av Sveriges kvinnor håller med mig + männen. Emmie och Rebecka är värst. Men gubbarna dick, han med glasögon va fan han nu heter å richard också.. De har en dryg maskulinitet , speciellt de två sistnämnda. Alltså, det är dryga människor helt enkelt. å de blir det för att de framställer sig själva på visst sätt trots att de saknar massor av information/kunskap. Det är kombinationen som gör det så jävla provocerande, jag själv är ju invandringskritisk å det är därför SD attraherat många men den här jävla drygheten är inget jag köper .

Å sen dom som kommenterar då ojojoj där har vi ju verkligen klicken av de mest indoktrinerade idioterna någonsin., alltså folk måste förstå varför det är så provocerande för mig.. å obehagligt.. ATt de som så att säga är mest "vettiga" i samhället ändå tydligt visar att de är påverkade av antidemokratiska, fascistiska element. Å ja blir så jävla förbannad på det. Ursäkta, men jag blir fan ledsen på hur man kan svika de svenska idealen på det sättet . Uppenbart att de är främmande!! DOCK inte majoriteten, det är det som är så sjukt! Alla andra partier bör veta o ha klart för sig att det finns massor av VETTIGA personer inom SD som är bra för Sverige, å sen när de håller på med detta jävla skitpropagandan för att intimidera stackars kkvinnor, å smutskastar dom när det ENDA de gör i sina verksamheter är att hjälpa andra kvinnor som blir utsatta för mäns våld. Och för det hoppas jag verkligen SD får betala för, att de uppmuntrar till såna sjuka saker, ja anser att de förtjänar rejält med skit för det.
Senast redigerad av XfileDK 2021-10-27 kl. 20:04.
Citera
2021-10-27, 20:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
För att dom är så jävla korkade, och deras spydiga attityder. Och snack om feminister/feminismen.. Klarar fan inte av det, å jag kan lova att majoriteten av Sveriges kvinnor håller med mig + männen. Emmie och Rebecka är värst. Men gubbarna dick, han med glasögon va fan han nu heter å richard också.. De har en dryg maskulinitet , speciellt de två sistnämnda. Alltså, det är dryga människor helt enkelt. å de blir det för att de framställer sig själva på visst sätt trots att de saknar massor av information/kunskap. Det är kombinationen som gör det så jävla provocerande, jag själv är ju invandringskritisk å det är därför SD attraherat många men den här jävla drygheten är inget jag köper .

Å sen dom som kommenterar då ojojoj där har vi ju verkligen klicken av de mest indoktrinerade idioterna någonsin., alltså folk måste förstå varför det är så provocerande för mig.. å obehagligt.. ATt de som så att säga är mest "vettiga" i samhället ändå tydligt visar att de är påverkade av antidemokratiska, fascistiska element. Å ja blir så jävla förbannad på det. Ursäkta, men jag blir fan ledsen på hur man kan svika de svenska idealen på det sättet . Uppenbart att de är främmande!! DOCK inte majoriteten, det är det som är så sjukt! Alla andra partier bör veta o ha klart för sig att det finns massor av VETTIGA personer inom SD som vore bra för Sverige, å sen när de håller på med detta jävla skitpropagandan för att intimidera stackars kkvinnor, å smutskastar dom när det ENDA de gör i sina verksamheter är att hjälpa andra kvinnor som blir utsatta för mäns våld. Och för det hoppas jag verkligen SD får betala för, att de uppmuntrar till såna sjuka saker, ja anser att de förtjänar rejält med skit för det.
Det hade räckt om du skrev "Jag tycker helt enkelt inte om dom.".
Citera
2021-10-27, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det hade räckt om du skrev "Jag tycker helt enkelt inte om dom.".

nej, måste ju förklara varför så att de kan bättre sig.. om det nu övh är möjligt , många påstår ju att Sverige redan är förlorat, men det är nget ja har planerat i schemat så nä .. SD ska anpassa sig till folket om de ska repsresentera dom, annars kan de ju börja med att byta namn... till främmande makts konserkvativa parti FMK t ex.
Citera
2021-10-27, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Planerar du att döda dem?

Nej, jag har planerat att ge en skämtsam gåva bara.. men visst, jag kanske anser att folk som motarbetar feminister, som arbetar och har koll på sina kvinnorfrågor, är rätt patetiska å inte speciellt existensberättigade nej
Citera
2021-10-27, 20:36
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Nej, jag har planerat att ge en skämtsam gåva bara.. men visst, jag kanske anser att folk som motarbetar feminister, som arbetar och har koll på sina kvinnorfrågor, är rätt patetiska å inte speciellt existensberättigade nej

Jag har inte sett att de kritiserar kvinnor som arbetar med utsatta kvinnor, de kritiserar mest socialliberala media-personer och andra professionella tyckare som bara tramsar om gratis mensskydd och könsneutrala toaletter men ignorerar våldtäkter.
Citera
2021-10-27, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag har inte sett att de kritiserar kvinnor som arbetar med utsatta kvinnor, de kritiserar mest socialliberala media-personer och andra professionella tyckare som bara tramsar om gratis mensskydd och könsneutrala toaletter men ignorerar våldtäkter.

de har kritiserat feminister/kvinnor flertalet ggr , enda anledningen att det dröjt så länge för dom att komma med nåt nytt antifeministiskt är pga att de blivit hotade förut men de känner sig tämligen självsäkra verkar de som å lanchar en ny antifeminist offensiv. Vi får väl se hur det går med det. Själv hoppas jag att SD inser att det inte är rätt väg att gå , men tyvärr verkar det ju som att man måste få dem att förstå det med hjälp av strängare metoder då det inte infaller dom naturligt..
Senast redigerad av XfileDK 2021-10-27 kl. 22:36.
Citera
2021-10-27, 22:47
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
de har kritiserat feminister/kvinnor flertalet ggr , enda anledningen att det dröjt så länge för dom att komma med nåt nytt antifeministiskt är pga att de blivit hotade förut men de känner sig tämligen självsäkra verkar de som å lanchar en ny antifeminist offensiv. Vi får väl se hur det går med det. Själv hoppas jag att SD inser att det inte är rätt väg att gå , men tyvärr verkar det ju som att man måste få dem att förstå det med hjälp av strängare metoder då det inte infaller dom naturligt..

Jag tror du överdramatiserar det, de är bara mot vissa radikalfeminister.
Citera
2021-10-28, 00:47
Medlem
gunnarks avatar
Citat:

en liten julpresent

Om du nu inte gillar Riks så är mitt enkla råd till dig att se det inte, för det är ju inte direkt så dom finns överallt så du inte kommer undan dom
Citera
2021-10-28, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Om du nu inte gillar Riks så är mitt enkla råd till dig att se det inte, för det är ju inte direkt så dom finns överallt så du inte kommer undan dom

Om jag inte gillar riks så kan väl dom lägga ner sin kanal istället? Vad sägs om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in