Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Vad exakt är det som gör att dom är äckliga, att dom är SD:are?
För att dom är så jävla korkade, och deras spydiga attityder. Och snack om feminister/feminismen.. Klarar fan inte av det, å jag kan lova att majoriteten av Sveriges kvinnor håller med mig + männen. Emmie och Rebecka är värst. Men gubbarna dick, han med glasögon va fan han nu heter å richard också.. De har en dryg maskulinitet , speciellt de två sistnämnda. Alltså, det är dryga människor helt enkelt. å de blir det för att de framställer sig själva på visst sätt trots att de saknar massor av information/kunskap. Det är kombinationen som gör det så jävla provocerande, jag själv är ju invandringskritisk å det är därför SD attraherat många men den här jävla drygheten är inget jag köper .
Å sen dom som kommenterar då ojojoj där har vi ju verkligen klicken av de mest indoktrinerade idioterna någonsin., alltså folk måste förstå varför det är så provocerande för mig.. å obehagligt.. ATt de som så att säga är mest "vettiga" i samhället ändå tydligt visar att de är påverkade av antidemokratiska, fascistiska element. Å ja blir så jävla förbannad på det. Ursäkta, men jag blir fan ledsen på hur man kan svika de svenska idealen på det sättet . Uppenbart att de är främmande!! DOCK inte majoriteten, det är det som är så sjukt! Alla andra partier bör veta o ha klart för sig att det finns massor av VETTIGA personer inom SD som är bra för Sverige, å sen när de håller på med detta jävla skitpropagandan för att intimidera stackars kkvinnor, å smutskastar dom när det ENDA de gör i sina verksamheter är att hjälpa andra kvinnor som blir utsatta för mäns våld. Och för det hoppas jag verkligen SD får betala för, att de uppmuntrar till såna sjuka saker, ja anser att de förtjänar rejält med skit för det.