2021-10-15, 19:41
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Kan vi alla ta en tyst minut för miljonären och den extremt priviligierade Markus Berg?

Hatet han fått utstå är dock rätt brutalt men jag har en enkel lösning, skit i social media så är detta problem överstökat och det gäller inte bara Markus Berg utan varenda som klagar på att dom får utstå hat på sina profiler. Det kommer alltid finnas muppar på internet.

-

Känslan efter vinsterna nu senast sitter fortfarande i och man ser försiktigt positivt på läget. Men mest troligt är play-off å sen får vi ta det därifrån.
Citera
2021-10-15, 19:43
Medlem
Citat:
Kan vi alla ta en tyst minut för miljonären och den extremt priviligierade Markus Berg?

Tror inte han bryr sig särskilt mycket om det, men när CP-ungarna som inte borde ha tillgång till en internetuppkoppling ger sig på hans barn reagerar han nog. Fullt naturligt tycker jag.

Tolkar ditt inlägg som att du tycker det är helt ok, vilket väl säger en del om din karaktär.
Citera
2021-10-15, 19:45
Medlem
svampdamps avatar
Tror vi att Zlatan kommer spela mot Georgien och sista matchen mot Spanien?
Citera
2021-10-15, 21:53
Medlem
Citat:

Storleken på din plånbok spelar nog absolut 0 roll när folk mordhotar din familj, inkl barn. Kom igen nu, omogen kommentar.

Det är en grej när rika gnäller om skitsaker. Men detta är absolut inte ett "överkänslig rik person" scenario.
Citera
2021-10-15, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Tror vi att Zlatan kommer spela mot Georgien och sista matchen mot Spanien?
Tror mycket väl att om laget fastnar i spelet mot Georgien borta så kommer Zlatan bytas in som en joker.

Inte säker på om Janne vågar sätta Zlatan mot ett ungt Spanien på bortaplan. Kanske som absolut sista drag om laget verkligen sitter i skiten och alla forwards underpresterar.
Citera
2021-10-19, 05:13
Medlem
Lundbondens avatar
Vad har vi bakom Svanberg/Cajuste om man kollar framtid? Tveksamt att Bilal Hussein och Gigovic tar klivet. Simon Olsson i Elfsborg gillar jag skarpt.
Citera
2021-10-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Vad har vi bakom Svanberg/Cajuste om man kollar framtid? Tveksamt att Bilal Hussein och Gigovic tar klivet. Simon Olsson i Elfsborg gillar jag skarpt.

Simon Olsson har varit fin i Allsvenskan, hoppas han får en plats i Januaritruppen (hur det nu blir med den turnén) och får till en bra utlandsflytt efter turnén. En till centralmitt som jag gillar är Gustav Berggren i Häcken.

Annars har vi Filip Dagerstål och Jesper Karlström som är ordinarie i sina lag i Ryssland resp. Polen.
Citera
2021-10-19, 22:55
Medlem
Suttit och tänkt på detta de senaste dagarna men varför får inte Viktor Johansson ta Pontus Dahlbergs plats som tredjemålvakt? Anser Johansson som en betydligt bättre målvakt just nu och är även han ung född 1998.
Citera
2021-10-20, 03:34
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Simon Olsson har varit fin i Allsvenskan, hoppas han får en plats i Januaritruppen (hur det nu blir med den turnén) och får till en bra utlandsflytt efter turnén. En till centralmitt som jag gillar är Gustav Berggren i Häcken.

Annars har vi Filip Dagerstål och Jesper Karlström som är ordinarie i sina lag i Ryssland resp. Polen.

Sen när är det en merit at vara ordinare i ett polskt lag? Polska ligan är sämre än Allsvenskan. Så nej, att Karlström spelar bra där säger inget.
Citera
2021-10-20, 03:35
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Suttit och tänkt på detta de senaste dagarna men varför får inte Viktor Johansson ta Pontus Dahlbergs plats som tredjemålvakt? Anser Johansson som en betydligt bättre målvakt just nu och är även han ung född 1998.

Tim Rönning tänker jag.
Citera
2021-10-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow

Varför anser du att han är en betydligt bättre målvakt än Dahlberg just nu?

Jag har inte sett en sekund med Johansson i år, så jag har ingen aning skall väl sägas.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2021-10-20 kl. 11:44.
Citera
2021-10-21, 13:20
Medlem
Il.Malizias avatar
Kulusewski gjorde Juventus enda mål mot Zenit St. Petersburg igår.
Kul att han får allt mer speltid och verkar utvecklas mer och mer som spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in