Citat:
Du måste också varit en av dom som skrek efter Kim Källström när det var Kim/Taco debatten för x antal år sedan. Eller kommer du ihåg Azerbaijan borta för några månader sen när Elanga var urusel och byttes in där Ken Sema gjorde det bra och cementera sin plats.
När han lirar spelare efter kompetens. Går igenom hur 352 fungerar systematiskt även kanterna samt försöker applicera detta och låta formationen formatera så att säga.
Antar vi behöver åka på något bakslag innan folk väcks till liv att den här dansken är faktiskt inte är kompentent för jobbet och AIK-spelare är premierade som om dom tillhörde något högre kast här inom svenska landslaget när dom är ett gäng råttor som ska hållas kort snarare i många fall. Dansken hade Ayari i England också så därför är dom knutna som en fläta och det är problematiskt när det sker på bekostnad av City & Real-scoutade profiler som Larsson som seriöst blev kölhalad i media och mongos undrar varför han inte gjorde mål när han punktmarkerade Napoli Scudetto-vinnare 2025 Stanislav Lobotka helt i sin ordning.
Antar vi behöver åka på något bakslag innan folk väcks till liv att den här dansken är faktiskt inte är kompentent för jobbet och AIK-spelare är premierade som om dom tillhörde något högre kast här inom svenska landslaget när dom är ett gäng råttor som ska hållas kort snarare i många fall. Dansken hade Ayari i England också så därför är dom knutna som en fläta och det är problematiskt när det sker på bekostnad av City & Real-scoutade profiler som Larsson som seriöst blev kölhalad i media och mongos undrar varför han inte gjorde mål när han punktmarkerade Napoli Scudetto-vinnare 2025 Stanislav Lobotka helt i sin ordning.
"MeN HaN SpeLAr ju i CYpriotisKa LigAn och dEn Är Inte LiKa BRa SoM den BriTTiska.. Öh öh Avgå JDT!"
Citat:
Men din jävla foliehatt.
Något som är jävligt tröttsamt är AIKares tystnad kring landslagsuttagningarna. Hela fotbollssverige reagerar när en snart 30-årig allsvensk mittfältare, som på sin absoluta höjd representerat Hannover, konkurrerar ut två av sveriges största mittfältstalanger någonsin. Varvid båda har fångat Real Madrids intresse. Det är pinsamt hur tysta ni är när landsgnaget representeras av era spelare. Tydligare än så kan det inte bli att ni bryr er mer än klubbmärket än landslaget.
JDT har gjort det man absolut kan begära att en förbundskapten med det spelarmaterialet ska göra. Alltså vinna NL's C-grupp. Utöver det, vad har han gjort som är så solskensbländande enligt dig? Vi förlorade för första gången mot Luxemburg under JDT och han har inte mött något av storlagen förutom Portugal än.
Janne fick så mycket hat trots vinst i NL's B-grupp, gruppetta i VM, gruppetta i EM osv så varför ska JDT vara immun mot kritik när han helt ärligt inte uträttat något som är särskilt storartat än?
Jag är dock beredd att spara på kritiken till höst, fortsätter han med samma fasoner då kommer det låta annorlunda. Jag är försiktigt optimistisk.
JDT har gjort det man absolut kan begära att en förbundskapten med det spelarmaterialet ska göra. Alltså vinna NL's C-grupp. Utöver det, vad har han gjort som är så solskensbländande enligt dig? Vi förlorade för första gången mot Luxemburg under JDT och han har inte mött något av storlagen förutom Portugal än.
Janne fick så mycket hat trots vinst i NL's B-grupp, gruppetta i VM, gruppetta i EM osv så varför ska JDT vara immun mot kritik när han helt ärligt inte uträttat något som är särskilt storartat än?
Jag är dock beredd att spara på kritiken till höst, fortsätter han med samma fasoner då kommer det låta annorlunda. Jag är försiktigt optimistisk.
Har Saletros gjort bort sig när han fått chansen? Nej.
Har eller hade Hugo Larsson en beef med JDT och kan det va ett skäl till att han blev petad? Ja.
Men du är så jävla inne på att det är spel bakom kulisserna och att folk med AIK förflutet ska prioriteras framför andra spelare. Helt jävla bisarrt. Och ska jag va ärlig är min kärlek till landslaget absolut jämförbart med min kärlek till AIK och jag skiter fullständigt i spelares förflutna när det är landskamp. Jag ser gärna en bra spelare som Emil Holm trots att han är en fitta.