Halloj! Jag har nyligen fått upp ögonen för kratom och provat lite smått. Det är ju inga enorma effekter man får, förstår att vissa gör jämförelsen med kaffe.
Nu så har jag läst att det skiljer sig en hel del åt i åsikter vad gäller hur beroendeframkallande kratom är.
Någon som vågar sig på att försöka ge sig på en bra beskrivning av riktlinje så man slipper slinka in i ett beroende?
Jag undrar också om ni har någon särskild sort från SS som ni skulle vilja rekommendera
Mvh