2021-10-18, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
De var någon här innan som skrev något om att kratom påverkar prostatan. Någon annan som hört detta.

Aldrig hört talas om. Känns som man borde ha läst det nånstans innan om det skulle stämma.
Citera
2021-10-18, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastreck
Aldrig hört talas om. Känns som man borde ha läst det nånstans innan om det skulle stämma.

Håller med men nån här i tråden nämnde de men kan inte hitta inlägget.
Citera
2021-10-18, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuggenD
Man vet i alla fall att Kratom, och opioider i allmänhet, sänker testosteronnivåerna. Relativt mycket också tror jag men lägger man av med kratomet så kommer allt sånt tillbaka.

Ja de är jag medveten om. Sexlusten är ju helt borta när man använder opi.
Citera
2021-10-19, 08:49
Medlem
kratomet tog slut och jag beställde försent, fick ett glapp på 2 dagar och får inte förräns imorn, avtändningen liknar den man fick på krypton. har inte druckit sen sep 2019 men nu fick jag gå o köpa ett sexpack för att ta bort det värsta.
fyfan det är ingen mild at alltså
wallenbergarna visste väl vad dom gjorde när dom släppte detta fritt, en dag så blir det klassat och fullt med folk kommer strömma till sjukvården.
är som opiumet som dom försvagade länder med för flera hundra år sen.
det finns en agenda med det här.
Senast redigerad av kallebullen 2021-10-19 kl. 09:07.
Citera
2021-10-19, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kallebullen
kratomet tog slut och jag beställde försent, fick ett glapp på 2 dagar och får inte förräns imorn, avtändningen liknar den man fick på krypton. har inte druckit sen sep 2019 men nu fick jag gå o köpa ett sexpack för att ta bort det värsta.
wallenbergarna visste väl vad dom gjorde när dom släppte detta fritt, en dag så blir det klassat och fullt med folk kommer strömma till sjukvården.

Vad tar du mer än kratom om man får fråga?
Citera
2021-10-19, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson
Vad tar du mer än kratom om man får fråga?
inget...dricker inte ens alkohol.
edit...
kom visst idag, 2kg nu har jag så jag klarar mig ett tag.
får bli o trappa ur skiten sen, tillbaka ner i kaninhålet och the old world.
trevlig dag vad det nu är för dag
Senast redigerad av kallebullen 2021-10-19 kl. 10:29.
Citera
2021-10-19, 10:27
Avslutad
Citat:
inget...dricker inte ens alkohol.

Har inte fått den av som du pratar om. Men det fungerar väl olika för alla. Kanske inget för dig. Testa grönte istället
Citera
2021-10-19, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson
Har inte fått den av som du pratar om. Men det fungerar väl olika för alla. Kanske inget för dig. Testa grönte istället
sant får bli grönt te sen, jag är extra känslig så det är nog det
Citera
2021-10-19, 10:32
Avslutad
Citat:

Du får ju kratom att låta som det värsta som finns där ute, vilket definitivt inte är fallet.

Kan också vara smart att ha någon extrapåse med pulver undanstoppad någonstans. Jag har sparat lite kratom, ifall att det skulle krisa.

Hur mycket tar du? Som jag förstått det så ska det vara ganska märkbar skillnad på 10 gram per dag och 50 gram per dag.
Citera
2021-10-19, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Du får ju kratom att låta som det värsta som finns där ute, vilket definitivt inte är fallet.

Kan också vara smart att ha någon extrapåse med pulver undanstoppad någonstans. Jag har sparat lite kratom, ifall att det skulle krisa.

Hur mycket tar du? Som jag förstått det så ska det vara ganska märkbar skillnad på 10 gram per dag och 50 gram per dag.
jag är extra känslig somsagt, sambon blev inte på långa vägar lika dålig, äter rätt mycket också sen i maj. har ett ångestsyndrom i grunden också så det är nog det som spökar.
Citera
2021-10-19, 11:48
Avslutad
Tjena
Ny på detta med kratom. Tänkte beställa hem lite. Fråga som jag inte redigt kunnat läsa mig till är, om det är farligt att ta det tillsammans med steroider?
Tacksam för svar.
Citera
2021-10-19, 12:15
Avslutad
Citat:
jag är extra känslig somsagt, sambon blev inte på långa vägar lika dålig, äter rätt mycket också sen i maj. har ett ångestsyndrom i grunden också så det är nog det som spökar.
Låter som ditt ångestsyndrom är en stor faktor i detta. Har aldrig mått så som du beskrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in