kratomet tog slut och jag beställde försent, fick ett glapp på 2 dagar och får inte förräns imorn, avtändningen liknar den man fick på krypton. har inte druckit sen sep 2019 men nu fick jag gå o köpa ett sexpack för att ta bort det värsta.
fyfan det är ingen mild at alltså
wallenbergarna visste väl vad dom gjorde när dom släppte detta fritt, en dag så blir det klassat och fullt med folk kommer strömma till sjukvården.
är som opiumet som dom försvagade länder med för flera hundra år sen.
det finns en agenda med det här.