2021-10-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swhite
Tja!
Fick en 50 g boll klet tjack som jag skulle vilja få ut i pulver hur får jag det fortast. Bara börja hacka det eller hur är snabbast sättet vill inte blanda ut...

In i frysen och blanda med dexo.
Citera
2021-10-14, 19:30
Medlem
Bertil85s avatar
Kan man blanda kokain med amfetamin ? Vad får man för rus ?
Citera
2021-10-15, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Kan, kan man. Inte så nyttigt för hjärna och hjärta dock... Skulle tippa på att kokainet tar över och när det planar så är man lite tjackad istället.
Citera
2021-10-15, 16:59
Medlem
Cakewets avatar
Citat:

Gör det inte, du kommer bli överstimulerad + som föregående postare skrev är det riktigt onyttigt för hjärtat
Citera
2021-10-15, 17:01
Medlem
Bertil85s avatar
Folk har gjort så för att boosta kokainet. Det är nog inget för ovana.

Amfetamin+Kokain alltså.
Citera
2021-10-15, 18:16
Medlem
st33rs avatar
Citat:

Vet inte hur det är om man blandar pulvren till en mix. Pröva?
Kokainet kommer börja verka snabbare. Det kanske ger en bra start på amfetaminet.

Enligt min erfarenhet är det dock bortslösat att ta kokain om du redan har amfetamin i kroppen. Amfetaminruset har redan frigjort massa dopamin så det maskerar kokainet
Citera
2021-10-15, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stektlattmjolk
Hej på er alla!

Är relativt färsk här på forumet men jag tror jag hittat rätt tråd att ställa min lilla fråga i. Blir ett långt inlägg för att reda ut dilemmat hehe.

Käkade igår kväll 3st Xanor för att lyxa till kvällen lite. Sista Xen tog jag kl 01, däckade ca 01:30 och sov till 12:30 idag. Börjar jobba klockan 07 imorgon bitti så man lär ju inte vara så värst trött ikväll vid 23 när de normalt sett är läggdags, med tanke på hur länge jag sov idag. Lätt att tänka "äsch klart jag kan stiga upp i tid imorgon" när man är benzad...

Ska iväg och fälla ett träd så jag tog en klick amfetamin (65mg) nu kl 14 för att vakna lite och bli lugn och fin. Affet är av mycket fin kvalité och sitter i länge.

Huvudfrågan: TROR NI att de går att somna ikväll vid typ 22:45-23:30 utan att behöva skaffa 2-3 nya Xanor för att släcka ut amfetaminet? Med tanke på att jag sov till 12 idag och jag ska upp kl 06 imorgon så kan de redan där bli svårt att sova även om jag inte hade tagit tjacket. Jag kan i värsta fall skaffa mer Xanor men de känns bara dumt att be kranen om ynka 2 Xanor. I värsta fall går de, men tänker att de kanske finns andra alternativ

Jag har propavan hemma som kanske kan vara en lösning. Har märkt att tar man 2-3st propavan så blir man jävligt trött en stund med dom. Denna tröttheten varar dock inte så länge så de gäller att krypa till kojs efter att den tröttheten sprungit på en innan den tar slut

Så vad rekommenderar ni? Är de lika bra att skaffa några nya xanor för att kunna döda afferuset o sedan sova och sticka till jobbet imorgon. Eller tror ni att de räcker att krossa några propavan för att slå ihjäl de sista av tjacket som garanterat finns kvar ikväll kl 22-23. Vill verkligen inte vara vaken till 3 inatt men vill också gärna slippa Xanor. Sorry om de blev en roman av detta men de är säkert nån som sitter på ett vettigt tips till en undrande!

Ha de gött

Mvh :-D

Jag skulle inte göra det, för mig brukar effekten inte-kunnasova- sitta åtminstone 12h. Sen är det klart att det alltid går att sänka sig innan men då är man ju oftast också i tveksamt skick för arbete. (skrev detta innan jag läste klart..)

Finns det Xanor skulle jag dock köra på det istället för Propavan är inte bättre dagen efter än det. I iallafall för mig, propavan blir jag helt förstörd av, speciellt dagen efter, mår bara bajs. Xanor så kanske man är väck men då mår man iallafall bra.

Jag hade sjukat mig istället...
Citera
2021-10-18, 02:36
Medlem
Nu är det så att jag köpte tjack för typ andra gången i mitt liv och det såg ut som typ vit pepparkaksdeg men jag vill inte vänta på ruset en jävla tid och aldrig att jag börjar med nålar för då är det de enda som fungerar sedan som jag förstått det sedan blir man väl mer ute efter rushen än själva ruset...
Iallafall hade tänkt torka det så det gick att snorta(hade även planer på att banka ut det med kreatin då jag läst och hört från en att det ska ge något bättre effekt med kreatin om man ska snorta det så gjorde en tråd i drogakuten för att dubbelkolla så att det verkligen stämmde att det det fanns fördelar med att blanda med kreatin men ingen höll med mig men det var nog lika bra då jag hittade tråden där jag läst det ( (FB) Kreatin tjack) och det var inlägget här nedanför som jag misstolkat som tyvärr lätt händer när jag läser då jag har den gamla diagnosen asperger (den har ju något nytt "mer accepterat namn") och ADD

"Kan man ta tjack o kreatin iv..Nån effekt skillnad på kretinent?

jooo visst då !
Alveolerna i lungorna blir mera uthålligare, töjbara, får ökad volym samt mer aggro pga kreatinet..och detta är ju bara positivt för optimalt upptag av tjacket!

Senare hjälper kreatinet även till att binda mer tjack till blodkropparna som kommer för att hämta tjacket från alveolerna...alltså förbättrad transport av tjack, how about that!!!!! =))

men detta om du skall snorta..

om du nu frågar efter om du ska skjuta detta kombo IV och hur effekterna blir?
jaaa då finns det en hel del till goa grejor du kan adda i denna kombo!

Hans inlägg var längre än det där men "detta om du skall snorta.." fastnade jag tyvärr helt på så uppskattar ALLA ni som skrev hur fel jag hade! Verkligen ni gjorde så jag slapp dra i mig massa extra helt i onödan!
Citera
2021-10-18, 02:54
Medlem
Men nu till mitt andra dilemma Detta pepparkakdegsliknanded tjack som fasen såg EXAKT ut som pepparkaksdegen man köper färdig ser ut när man skär den, såg precis likadant ut när man skar i detta tjack men efter att jag lagt det på en tallrik och hackat väntade en stund hackade igen och så blev det så rätt många gånger! Sedan när jag tyckte det började se nog pulvrigt och torrt ut så la jag det på vågen. OCH DET VÄGER HÄLFTEN SÅ MYCKET?!!??!
Är det så standard eller har jag blivit grundlurad men det tror jag som inte riktigt heller då hela min jävla lägenhet STANK(kan ha varit annan lukt än vad tjack luktar då detta är endast andra gången på säkert minst 8år jag kör tjack eller ens är i närheten av tjack) då jag föredrar opiater då jag är nog rastlös utan tjack.
BTW kranen var även väldigt tydlig med att man inte skulle skjuta detta tjack då det blev bomulligt eller vad han nu sa.. Har aldrig hört talas om ett tjack som inte går att skjuta speciellt inte när det är denna konsistens... Isåfall vill ju alla ha pulver av detta då de flesta antingen skjuter eller snortar, har aldrig hört om någon som bara bombar tjo.. många som snortar kan ofta tänka sig att börja med en bomb men aldrig BARA BOMB...

Snabba svar uppskattas så jag kan se till att få pengarna tillbaka om det inte ska vara såhär
Citera
2021-10-18, 06:15
Medlem
wexios avatar
Torkar du det så minskar ju vikten.. svårare än så är det inte.
lukten kommer väl från tillverkningen

du ska inte använda socker om du ska blanda ut blött tjack

låter inget fel på det ifall...
Det är väl om det är dåligt
Senast redigerad av wexio 2021-10-18 kl. 06:22.
Citera
2021-10-18, 10:07
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superduper112
Men nu till mitt andra dilemma Detta pepparkakdegsliknanded tjack som fasen såg EXAKT ut som pepparkaksdegen man köper färdig ser ut när man skär den, såg precis likadant ut när man skar i detta tjack men efter att jag lagt det på en tallrik och hackat väntade en stund hackade igen och så blev det så rätt många gånger! Sedan när jag tyckte det började se nog pulvrigt och torrt ut så la jag det på vågen. OCH DET VÄGER HÄLFTEN SÅ MYCKET?!!??!
Är det så standard eller har jag blivit grundlurad men det tror jag som inte riktigt heller då hela min jävla lägenhet STANK(kan ha varit annan lukt än vad tjack luktar då detta är endast andra gången på säkert minst 8år jag kör tjack eller ens är i närheten av tjack) då jag föredrar opiater då jag är nog rastlös utan tjack.
BTW kranen var även väldigt tydlig med att man inte skulle skjuta detta tjack då det blev bomulligt eller vad han nu sa.. Har aldrig hört talas om ett tjack som inte går att skjuta speciellt inte när det är denna konsistens... Isåfall vill ju alla ha pulver av detta då de flesta antingen skjuter eller snortar, har aldrig hört om någon som bara bombar tjo.. många som snortar kan ofta tänka sig att börja med en bomb men aldrig BARA BOMB...

Snabba svar uppskattas så jag kan se till att få pengarna tillbaka om det inte ska vara såhär

Du är fixerad utan anledning vid att du måste snorta.
Jag ser ingen poäng i att snorta.

Är tjacket av konsistensen pepparkaksdeg är det som gjort för att bomba! Rulla små kulor och skölj ner . Som små piller.

Det är väl effekten som är det viktiga? Du verkar upptagen med hur ”alla gör” eller vad folk "brukarr göra .
Citera
2021-10-18, 21:13
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superduper112

Du har fått smutsigt euro-meth. Ditt så kallade ”tjack” får alla varningsflaggor att lysa illrött, tyvärr. Meta löser sig mycket sämre i vatten rent generellt!

Hoppas du fick ihop en helkväll på det hur som helst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in