Nu är det så att jag köpte tjack för typ andra gången i mitt liv och det såg ut som typ vit pepparkaksdeg men jag vill inte vänta på ruset en jävla tid och aldrig att jag börjar med nålar för då är det de enda som fungerar sedan som jag förstått det sedan blir man väl mer ute efter rushen än själva ruset...
Iallafall hade tänkt torka det så det gick att snorta(hade även planer på att banka ut det med kreatin då jag läst och hört från en att det ska ge något bättre effekt med kreatin om man ska snorta det så gjorde en tråd i drogakuten för att dubbelkolla så att det verkligen stämmde att det det fanns fördelar med att blanda med kreatin men ingen höll med mig men det var nog lika bra då jag hittade tråden där jag läst det (
(FB) Kreatin tjack) och det var inlägget här nedanför som jag misstolkat som tyvärr lätt händer när jag läser då jag har den gamla diagnosen asperger (den har ju något nytt "mer accepterat namn") och ADD
"Kan man ta tjack o kreatin iv..Nån effekt skillnad på kretinent?
jooo visst då !
Alveolerna i lungorna blir mera uthålligare, töjbara, får ökad volym samt mer aggro pga kreatinet..och detta är ju bara positivt för optimalt upptag av tjacket!
Senare hjälper kreatinet även till att binda mer tjack till blodkropparna som kommer för att hämta tjacket från alveolerna...alltså förbättrad transport av tjack, how about that!!!!! =))
men detta om du skall snorta..
om du nu frågar efter om du ska skjuta detta kombo IV och hur effekterna blir?
jaaa då finns det en hel del till goa grejor du kan adda i denna kombo!
Hans inlägg var längre än det där men "detta om du skall snorta.." fastnade jag tyvärr helt på så uppskattar ALLA ni som skrev hur fel jag hade! Verkligen ni gjorde så jag slapp dra i mig massa extra helt i onödan!