Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-05-03, 01:52
  #1
Medlem
joasones avatar
Kan man tta tjack o kreatin iv..Nån effekt skillnad på kretinent?
2008-05-03, 01:54
  #2
Avstängd
rollebolles avatar
Ja, tydligen blir man förbannat korkad!
2008-05-03, 01:54
  #3
Medlem
Mystiqes avatar
Varför två trådar?
2008-05-03, 02:04
  #4
Medlem
CJFs avatar
Det är tre trådar nu, skapade av samma användare och om samma ämne...

På gränsen till spam, eller?
2008-05-03, 02:07
  #5
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joasone
Kan man tta tjack o kreatin iv..Nån effekt skillnad på kretinent?

Har för mig man brukar banka ut med kreatin...så nej skillnaden blir inte något alls.
2008-05-03, 02:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joasone
Kan man tta tjack o kreatin iv..Nån effekt skillnad på
kretinent?

Nu har du väl hamnat i fel avdelning kära flumiga barn..


Mvh Jack
2008-05-03, 02:30
  #7
Medlem
staggy25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joasone
Kan man tta tjack o kreatin iv..Nån effekt skillnad på kretinent?


jooo visst då !
Alveolerna i lungorna blir mera uthålligare, töjbara, får ökad volym samt mer aggro pga kreatinet..och detta är ju bara positivt för optimalt upptag av tjacket!

Senare hjälper kreatinet även till att binda mer tjack till blodkropparna som kommer för att hämta tjacket från alveolerna...alltså förbättrad transport av tjack, how about that!!!!! =))

men detta om du skall snorta..



om du nu frågar efter om du ska skjuta detta kombo IV och hur effekterna blir?
jaaa då finns det en hel del till goa grejor du kan adda i denna kombo!

beroende på hur ofta du skjuter in detta så se till att du krossar den mängd Halotestin så att det blir 200mg ed i snitt...detta medlet sätter verkligen fart på blodkropparna som kommer med ett extremt aggressivt beteende ta upp det inskjutna tjack-kreatin,

och detta är vad du vill uppnå för att inte råka pissa ut något kreatin som kroppaen kan komma att tycka det är överskott!

På detta rekkar jag dig även 1000mg boldenon/IV-inject som mest i dessa doser bidrar till maximal ökad av blodkroppar, alltså ännu en boost för optimal upptag med ökade mängder super aggro blodkroppar.

En mycket god spiral blir slutresultatet gällande kreatinets och tjackets upptag-transport-effekt enligt mig!!
2008-05-03, 10:58
  #8
Medlem
precis som staggy sa men han var nog lite trött när han skrev han glömde att säga du måste köra högdos DNP samtidigt stärker tjackets effekt
2008-05-03, 11:36
  #9
Medlem
peppe_s avatar
2008-05-03, 13:10
  #10
Medlem
Fan staggy finns det något du inte kan.

//Nikke
2008-05-03, 13:16
  #11
Medlem
A50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staggy25
jooo visst då !
Alveolerna i lungorna blir mera uthålligare, töjbara, får ökad volym samt mer aggro pga kreatinet..och detta är ju bara positivt för optimalt upptag av tjacket!

Senare hjälper kreatinet även till att binda mer tjack till blodkropparna som kommer för att hämta tjacket från alveolerna...alltså förbättrad transport av tjack, how about that!!!!! =))

men detta om du skall snorta..



om du nu frågar efter om du ska skjuta detta kombo IV och hur effekterna blir?
jaaa då finns det en hel del till goa grejor du kan adda i denna kombo!

beroende på hur ofta du skjuter in detta så se till att du krossar den mängd Halotestin så att det blir 200mg ed i snitt...detta medlet sätter verkligen fart på blodkropparna som kommer med ett extremt aggressivt beteende ta upp det inskjutna tjack-kreatin,

och detta är vad du vill uppnå för att inte råka pissa ut något kreatin som kroppaen kan komma att tycka det är överskott!

På detta rekkar jag dig även 1000mg boldenon/IV-inject som mest i dessa doser bidrar till maximal ökad av blodkroppar, alltså ännu en boost för optimal upptag med ökade mängder super aggro blodkroppar.

En mycket god spiral blir slutresultatet gällande kreatinets och tjackets upptag-transport-effekt enligt mig!!

bara jag som tycker att en påse tren susp (100mg/ml 500ml) IV förhöjer upplevelsen av ett tjackrace? själv brukar jag köra en rosa nål i armvecket och vrida regleringen på påsen för fullt sprut.
2008-05-03, 13:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staggy25
jooo visst då !
Alveolerna i lungorna blir mera uthålligare, töjbara, får ökad volym samt mer aggro pga kreatinet..och detta är ju bara positivt för optimalt upptag av tjacket!

Senare hjälper kreatinet även till att binda mer tjack till blodkropparna som kommer för att hämta tjacket från alveolerna...alltså förbättrad transport av tjack, how about that!!!!! =))

men detta om du skall snorta..



om du nu frågar efter om du ska skjuta detta kombo IV och hur effekterna blir?
jaaa då finns det en hel del till goa grejor du kan adda i denna kombo!

beroende på hur ofta du skjuter in detta så se till att du krossar den mängd Halotestin så att det blir 200mg ed i snitt...detta medlet sätter verkligen fart på blodkropparna som kommer med ett extremt aggressivt beteende ta upp det inskjutna tjack-kreatin,

och detta är vad du vill uppnå för att inte råka pissa ut något kreatin som kroppaen kan komma att tycka det är överskott!

På detta rekkar jag dig även 1000mg boldenon/IV-inject som mest i dessa doser bidrar till maximal ökad av blodkroppar, alltså ännu en boost för optimal upptag med ökade mängder super aggro blodkroppar.

En mycket god spiral blir slutresultatet gällande kreatinets och tjackets upptag-transport-effekt enligt mig!!


MVH
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback