Citat:
Ursprungligen postat av
Superduper112
misstänker också det då jag delade med en polare och blev så sent igår innan det var torrt nog för att snorta så tänkte pröva det idag tog första snoken runt 19 och nu är allt slut och känner mig bara som jag druckit 2-3 koppar kaffe... men ja det kanske så det känns att ta tjack... var somsagt sjuukt länge sedan jag tog tjack.. eller så är jag immun som jag är mot tramadol eller överdrivet hög tolerans som jag misstänker att jag är mot oxy då jag endast prövat det 2 gånger 80mg båda gångerna, ena gången i snoken andra gången tuggade jag skiten men hände inte ett jävla skit
Självklart är det inte så tjack ska kännas. Tror du att dårarna här i tråden som sitter och runkar i 30 timmar efter att de har öppnat upp en internetbutik och skrivit en novell även beter sig så när de har druckit 2-3 koppar kaffe?
Kontakta kranjäveln och fråga om han själv anser att bra tjack ska kännas som ett par koppar kaffe.. vad det är för jävla luffare som köper in rent skräp för att nätt och jämnt tjäna ett hundralappar på bekostnad av sitt anseende.. speciellt under här landet som nästan bågnar över av guldtjack.
Sånt händer! Se det som en billig läxa och beställ doset över nätet nästa gång om du inte känner någon som kör sin grej med lite självrespekt.