2021-10-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Du är fixerad utan anledning vid att du måste snorta.
Jag ser ingen poäng i att snorta.

Är tjacket av konsistensen pepparkaksdeg är det som gjort för att bomba! Rulla små kulor och skölj ner . Som små piller.

Det är väl effekten som är det viktiga? Du verkar upptagen med hur ”alla gör” eller vad folk "brukarr göra .

haha både för att jag är snål då jag har jävligt lite pengar och vad jag läst ska det vara högre biotillgänglighet när man snortar och för det andra för att jag HATAR att vänta! och om det är något jag inte bryr mig om det är vad HUR andra gör, så länge ingen är jävlig mot någon annan eller mig själv får folk göra precis vad dom vill för mig, kan inte bry mig mindre
Senast redigerad av Superduper112 2021-10-18 kl. 22:20. Anledning: missade en av sakerna jag svarade på
Citera
2021-10-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superduper112
Men nu till mitt andra dilemma Detta pepparkakdegsliknanded tjack som fasen såg EXAKT ut som pepparkaksdegen man köper färdig ser ut när man skär den, såg precis likadant ut när man skar i detta tjack men efter att jag lagt det på en tallrik och hackat väntade en stund hackade igen och så blev det så rätt många gånger! Sedan när jag tyckte det började se nog pulvrigt och torrt ut så la jag det på vågen. OCH DET VÄGER HÄLFTEN SÅ MYCKET?!!??!
Är det så standard eller har jag blivit grundlurad men det tror jag som inte riktigt heller då hela min jävla lägenhet STANK(kan ha varit annan lukt än vad tjack luktar då detta är endast andra gången på säkert minst 8år jag kör tjack eller ens är i närheten av tjack) då jag föredrar opiater då jag är nog rastlös utan tjack.
BTW kranen var även väldigt tydlig med att man inte skulle skjuta detta tjack då det blev bomulligt eller vad han nu sa.. Har aldrig hört talas om ett tjack som inte går att skjuta speciellt inte när det är denna konsistens... Isåfall vill ju alla ha pulver av detta då de flesta antingen skjuter eller snortar, har aldrig hört om någon som bara bombar tjo.. många som snortar kan ofta tänka sig att börja med en bomb men aldrig BARA BOMB...

Snabba svar uppskattas så jag kan se till att få pengarna tillbaka om det inte ska vara såhär

Klart de väger mindre när du torkat de. Och säger som dom andra, bara bomba skiten?
Citera
2021-10-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Du har fått smutsigt euro-meth. Ditt så kallade ”tjack” får alla varningsflaggor att lysa illrött, tyvärr. Meta löser sig mycket sämre i vatten rent generellt!

Hoppas du fick ihop en helkväll på det hur som helst!

misstänker också det då jag delade med en polare och blev så sent igår innan det var torrt nog för att snorta så tänkte pröva det idag tog första snoken runt 19 och nu är allt slut och känner mig bara som jag druckit 2-3 koppar kaffe... men ja det kanske så det känns att ta tjack... var somsagt sjuukt länge sedan jag tog tjack.. eller så är jag immun som jag är mot tramadol eller överdrivet hög tolerans som jag misstänker att jag är mot oxy då jag endast prövat det 2 gånger 80mg båda gångerna, ena gången i snoken andra gången tuggade jag skiten men hände inte ett jävla skit
Senast redigerad av Superduper112 2021-10-18 kl. 22:15.
Citera
2021-10-18, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Klart de väger mindre när du torkat de. Och säger som dom andra, bara bomba skiten?

sry 2late men det ska väll inte förlora mycket effekt pga man torkar det? för detta var helt värdelöst, var kanske 2 helger sedan jag provade något en polare fått tag på och då jävlar blev jag hypad som fasen! Så skrev fel i mitt tidigare inlägg men innan den helgen var det sjuukt många år sedan jag provade tjack
Citera
2021-10-19, 00:37
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
sry 2late men det ska väll inte förlora mycket effekt pga man torkar det? för detta var helt värdelöst, var kanske 2 helger sedan jag provade något en polare fått tag på och då jävlar blev jag hypad som fasen! Så skrev fel i mitt tidigare inlägg men innan den helgen var det sjuukt många år sedan jag provade tjack

Ge fan i att dribbla med tjacket, dina tidigare inlägg om kreatin och skit är så jävla korkade. Låt det bara stå i rumstemperatur tills det är tillräckligt ofuktigt. Har du så bråttom att få i dig det så gör du nog bäst i att bomba bara. Du verkar vara väldigt färsk så det ska inte behövas större doser än du tar i snoken.
Citera
2021-10-19, 01:36
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
misstänker också det då jag delade med en polare och blev så sent igår innan det var torrt nog för att snorta så tänkte pröva det idag tog första snoken runt 19 och nu är allt slut och känner mig bara som jag druckit 2-3 koppar kaffe... men ja det kanske så det känns att ta tjack... var somsagt sjuukt länge sedan jag tog tjack.. eller så är jag immun som jag är mot tramadol eller överdrivet hög tolerans som jag misstänker att jag är mot oxy då jag endast prövat det 2 gånger 80mg båda gångerna, ena gången i snoken andra gången tuggade jag skiten men hände inte ett jävla skit
Självklart är det inte så tjack ska kännas. Tror du att dårarna här i tråden som sitter och runkar i 30 timmar efter att de har öppnat upp en internetbutik och skrivit en novell även beter sig så när de har druckit 2-3 koppar kaffe?

Kontakta kranjäveln och fråga om han själv anser att bra tjack ska kännas som ett par koppar kaffe.. vad det är för jävla luffare som köper in rent skräp för att nätt och jämnt tjäna ett hundralappar på bekostnad av sitt anseende.. speciellt under här landet som nästan bågnar över av guldtjack.

Sånt händer! Se det som en billig läxa och beställ doset över nätet nästa gång om du inte känner någon som kör sin grej med lite självrespekt.
Citera
2021-10-19, 07:43
Medlem
Hade sett till att få tillbaka pengarna om jag varit helt hundra på att det var skräp om han inte blev häktad för annat orelaterat brott dagen efter att jag köpt det den dumfan... Var egentligen därför jag skrev här till att börja med.
Men är tyvärr fortfarande inte helt hundra på att det satt i tjacket då en bekant sa att han kände ungefär liknande när han väl kört tjack ett tag så han bestämde sig för att sluta helt och hållet med skiten och aldrig rört det sedan dess.
Men alla som svarat på mina frågor ska iallafall ha ett stort tack för de tagit sig tiden att svara!
Kan iallafall säga att aldrig någonsin tidigare fått så snabba svar på detta forum men det är troligen för att de inte varit tjack relaterade xD
Citera
2021-10-19, 12:51
Medlem
Cakewets avatar
Nån som har nåt bra tips om något man kan köpa på apoteket för muntorrheten som man får? Ibland har jag det inte alls men just är den väldigt påtaglig.
Citera
2021-10-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Nån som har nåt bra tips om något man kan köpa på apoteket för muntorrheten som man får? Ibland har jag det inte alls men just är den väldigt påtaglig.

Gå till lokala apoteket och fråga?

Halstabletter är väl förslaget annars.
Citera
2021-10-20, 22:17
Medlem
någon som vet om min morgon och kvällsmedicin med namnet Levetiracetam kan göra så jag knappt får någon effekt av amfetamin? vill ju fasen bli hyper eller måste jag kanske ta större doser för det? verkligen 0 koll på amfetamin bara första gången jag fick ett rus jag var nöjd med och kan väll inte fått någon tolerans på sammalagt max 2g....
Citera
2021-10-21, 12:52
Medlem
fredrochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskars
Du har fått smutsigt euro-meth. Ditt så kallade ”tjack” får alla varningsflaggor att lysa illrött, tyvärr. Meta löser sig mycket sämre i vatten rent generellt!

Hoppas du fick ihop en helkväll på det hur som helst!
Vidrigt att vissa tar in det där och säljer... Cirkulerade i mellansverige i somras, alla var besvikna, sämsta skiten någonsin.
USCH!
Citera
2021-10-21, 13:18
Medlem
Hur är egentligen biotillgängligheten på amfetamin?
Står så sjukt olika överallt
Verkar som jag kan ha tagit alldeles för små doser hitills och har kanske 0.7g kvar nu och vill få¨ut så mycket som bara går utav det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in