Citat:
Ursprungligen postat av
BHJS
Ingen har lyckats bevisa SEs skuld så där har vi inte lyckats även om jag inte är så naiv att jag tror att vi skulle lyckas bevisa någons skuld har på Flashback. Det är inte min agenda att lösa morser. Ni som i desperation försöker bevisa SEs oskuld misslyckas däremot gång efter annan. Varför inte bara vara ärlig och säga jag tror inte alls på honom som GM men inget i materialet utesluter honom trots allt. Det är mer trovärdigt än att säga att det var inte han utan att kunna visa upp nåt som bevisar det. Ingen av oss som tror på SE som GM hävdar ju med säkerhet att han är GM. Jag ar en av de som är mest säker men jag har aldrig med bestämdhet slagit fast att han är GM. Även om jag är säker till 85 %. Ett visst mått av osäkerhet finns alltid kvar då inte de avgörande bevisen finns.
Vänd på ditt inlägg igen..
Är det inte skulden som ska bevisas?
"Ni som i desperation...."?
Jag undrar vem som är desperat här egentligen?
Problemet som jag ser det är att SE's alibiuppgifter har kunnat förklaras bort. Enligt mig på rätt fantasifulla sätt. Vilket jag tidigare även skrivit om.
Iakttagelsen av LJ... inte från mordplatsen, utan från trappen.
Samtal med Lisbeth och hennes signalementsbeskrivning som han ordagrant kan återge, förklaras med att man pusslar ihop uppgifter från flera nyhetssändningar.
Polisens bryskhet mot Lisbeth... som att det aldrig hänt. Söderströms försök att få in Lisbeth i bilen kan ingen ha uppfattat som bryskt...
O.s.v.
Att Palmes identitet blev känt sent, efter att polis och ambulans kommit på plats.
Framstupa sidoläge som flera utförde