Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
De har en riktig "terrorbalans" som Lena så träffande beskriver det.
Hon har verkligen blicken för vad som händer, men ack så fast hon är i konflikten, även om hon är på väg att bli starkare.
Hennes kort är alltid detsamma; avslöjandet. Och det för att få närhet.
SD däremot han kör olika varianter, den ena finurligare än den andra, andra rent av farliga med dödshot. Syftet är för honom kontroll. Smygfota och hänga ljuslyktor som en varning när MgL verkar komma för nära hans ägodel. Ljus i sängen... känns mycket hotfullt. Särskilt när han lagt dit den när hon inte är hemma och med kommentaren att hans fingeravtryck aldrig kommer att hittas.
Han agerar redan där som en brottsling...Handskar?
Här känns det som att Lena vet med sig att hon KOMMER att avslöja allt, det för att överleva.
Och det blev precis tvärtom...
A 168 B, s. 1220
(nerifrån och upp)
"Lena Wesström
och kanske blir jag aldrig fri från det, kanske kommer skammen att gnaga mig resten av livet
5 mar 2018 20:00
Lena Wesström
KANSKE, att EFTER det, BORTOM, att det kan finnas nåt annat, nåt försonande
5 mar 2018 19:59
Lena Wesström
skäms över det - ideologiskt. men inte mänskligt. den är en av mina drivkrafter för att överleva,
komma igenom
Lena Wesström
att jag vill krossa den värld han haft, på min bekostnad, inte låta honom sitta kvar i orört bo medan
jag lider
Lena Wesström
Den där hämnden jag inte vill kännas vid att jag önskar
5 mar 2018 19:58
Lena Wesström
Och mina horn i pannan är asspetsiga!
5 mar 2018 19:58
Lena Wesström
Så jag gav honom ett rejält tjyvnyp. Slängde inte ALLT i knät på henne. Bara gick över gränsen och
kontaktade henne, det som han fruktat och darrat inför. Och samtidigt inte. Han hoppas väl att hans
grepp även om henne ska vara tillräckligt starkt, att han ska kunna ljuga och skylla på mig och
komma undan. Jag har varit ganska säker på att det är så. Men nu när hon börjat leva, kommit ut
som människa, upptäckt att nån kan vara förtjust I henne, få henne att känna sig uppskattad och
omhändertagen, då jädrar, kanske, kanske att hon ändå släpper taget om honom
5 mar 2018 19:57
Lena Wesström
sen, EFTER det, upptäckte jag en grej till han gjort, en sån där fet no-no. Och jag fick nog. Jag ÄR
ju inte längre livrädd att allt ska ta slut, det är ju ditåt jag strävar, även om det går sakta
5 mar 2018 19:55
Lena Wesström
nu fulade han sig i går kväll, grande, jag blev galen
5 mar 2018 19:54
Lena Wesström
har hänt flera gånger att han gjort prick det han inte får, men jag har fortsatt tiga ändå. och han vet
det, räknar iskallt med att han ska ha mig i sitt grepp, att jag inte ska våga/vilja/kunna riskera det
totala uppbrottet
5 mar 2018 19:54
Lena Wesström
Han gör nåt elakt och jag blockar smashen genom att fräsa åt honom att gör han det en enda gång
till så smäller det, då har han inte längre min tystnad
5 mar 2018 19:53
Lena Wesström
Detta är den enda punkten jag kan komma åt honom på, det enda jag har att sätta emot. Och det
vet vi båda. Som en terrorbalans. Och jag drar mig inte längre för att använda det för att sätta press
på honom. Tvinga honom till saker, förbjuda honom saker, kräva saker, straffa, you name it, ALLA
möjliga oheliga sjukligheter
5 mar 2018 19:50"
-------------------------------------------------------
Så många avtal de har gemensamt, och som de anklagar varandra för att bryta. Kan FTF
avtalet handlar om att de inte vill ses ta FTF samtidigt, men båda är ju snabba. Varannan gång kanske ingår i avtalet? Han har brutit?
"Lena Wesström
Detta är den enda punkten jag kan komma åt honom på, det enda jag har att sätta emot. Och det
vet vi båda. Som en terrorbalans. Och jag drar mig inte längre för att använda det för att sätta press
på honom. Tvinga honom till saker, förbjuda honom saker, kräva saker, straffa, you name it, ALLA
möjliga oheliga sjukligheter
5 mar 2018 19:50[/i]""
Här talar L om det vapen hon har mot S.
Rättelse här: jag uppfattar att hon har gjort ngt, tagit kontakt med H, för att sätta skräck i S.
(Jag skrev något helt annat från början här vilket blev helt fel.)
Som sagt, det ska finnas ett mail/mall som hon talade om med någon
och samtidigt hotade S med att skicka till H.
Som skulle finnas på hennes "dator".
Hur som helst, jag måste släppa detta.
Man blir fan knäpp i skallen av detta.
Kan ändå tipsa om att Okt 2020 finns många bra inlägg i tråden med div. spoilers och förhör och kommunikationer mellan inblandade, mm.
Bra för å friska upp minnet lite.