Glöm det. Jag läser extraheringen från mobiltelefonerna med de bådas mobilnummer. Slå ett öga på aktbilaga 165 del A sid 211-213. Finns inte en chans att det är Sillen. Han har ett annat mobilnummer. De pratar om han bör fråga om han får resa bort osv. Sen försvinner han på kvällen. Inte ett pip förrän HD berättar via sms att S "är hemma nu - vi åker". Sid 211 och sid 212 har råkat lägga sig fel, men direkt efter varandra så du inte blir förvirrad.
Kl 23.35 skriver HD till Jerry i chatten: "S hemma nu, vi åker". Frågan är hemma hos vem? Hos sig själv, eller hemma hos HD? Det tar inte ens en minut att cykla hem. Och det syns inte i chatten att han messat henne om att han var hemma. Så han är troligen hemma hos HD vid det laget.
"Antar att S inte haft tillgång till sin mobil då han inte har varit online. Tråkigt, hoppas för det
bästa Hanna!" skriver Jerry till HD kl 22.35.
SD var ALLTID online.
Jag vet inte om jag missförstår, men jag tycker det börjar blandas ihop vad som händer 14:e respektive 15:e maj. 15:e maj blir väl SDs mobil beslagtagen?
Jag vet inte om jag missförstår, men jag tycker det börjar blandas ihop vad som händer 14:e respektive 15:e maj. 15:e maj blir väl SDs mobil beslagtagen?
DU HAR RÄTT!
Attan jag är inne på fel dag.
Ber så himla mycket om ursäkt här. Jag snurrade till det fullständigt.
Glöm det. Jag läser extraheringen från mobiltelefonerna med de bådas mobilnummer. Slå ett öga på aktbilaga 165 del A sid 211-213. Finns inte en chans att det är Sillen. Han har ett annat mobilnummer. De pratar om han bör fråga om han får resa bort osv. Sen försvinner han på kvällen. Inte ett pip förrän HD berättar via sms att S "är hemma nu - vi åker". Sid 211 och sid 212 har råkat lägga sig fel, men direkt efter varandra så du inte blir förvirrad.
Usch , känns ju lite som ;
-Uppdraget utfört -vi drar !
Redan hösten -17 var relationen spänd intill bristningsgränsen. S bär på katastroftankar. A 164:
170908: Prioritetsordning:
1 Kärlek
2 vänskap
3 fred
4 okrlg
5 att du raserar allt direkt för alla tre
6 att du söndrar och hotar livet ut
170922: Jag var naturligtvis naiv och hoppades och bad om fred denna fina dag. Världsfred lär komma före. Jag ställer mitt hopp till frihet. Ser en chans till det. Snälla, lås upp bojorna. Jag vill ut.
Sex som medel för att dämpa överhängande hot om avslöjande:
Du är arg på mig för något du tror jag
gjort. Jag är mycket besviken på dig
och hur du hanterade gårdagskvällen.
Du bröt vår deal. Jag vill ha ny deal. Om vi har sex brukar du bll lugn en
stund.
Med skydd kan det vara ok för mig
171117:
Du har ett äckligt sätt att hota så fort du är missnöjd. Du ska enligt deal utgå från att jag agerat så bra jag kan. Annars fråga. Nu hotar du igen. Säger massor om dig. Jag hanterar dig som det äckliga sätt du har /.../ Knulla är det du verkar vilja göra med mig. Vänskap, möjligheter och kärlek är du äckligt ointresserad av
/.../
Avsky i kombination med svartsjuka: Förlåt. Uppriktigt och ärligt förlåt, Jag vet Inte vad som flög I mig denna gång heller, Jag blir bara så desperat svartsjuk när du ska bort med anann tror Jag. Vill itne förlora dig, och reagerar så In I helvete dumt. Förlåt. Klart jag Inte vill dig något illa. Längtar till nästa vecka när vi kan ses igen. Vill det. Mycket och nära. Snälla glöm alla hårda ord jag sa. Jag vill dig bara väl. Jag vill oss väl Hoppas vi kan hitta framåt Igen trots mitt stora steg åt sidan nyss.
S kontaktar N*a anonymt samma höst. Övergår därefter till tydligt uttalade hot gällande både L och A*on.
171225:
Är livegen. Hade varit så mycket enklare att släppa dig helt vid avslöjandet. Då hade bara saknaden funnits. Nu finns saknaden, men även terror, hat och hot
Fr o m februari -18 syns S inta ett mera passivt förhållningssätt gentemot L, både hot och känslomässigt engagemang har avtagit. S spelar med för att hålla L lugn.
180224: Vi ses sällan ja. Vi har saker runt oss som styr det. VI behöver prata om det där med. Vi ses mindre och sämre än båda vill ja.
Ja, kraven blir allt större, och allt skarpare ammunition kommer till användning när LW nu håller räfst och rättarting...
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
180305, L till S: du minns att det är fortsatt stopp för dig att FTF:a Innan mig när ny månad börjar? gäller samtliga cacher. även min
S: Vi pratar om sådant utanför chatt.
Nej det vet jag inte eftersom du ej är elak.
- Vad handlar detta om?
*Observera att S pratar tvärtom.
...och MGM gör klokt i att leverera - eller inte leverera, t.ex. FTF:er: Inte ens om han ansåg sig ha skäl anta att LW inte skulle åka på en nypublicerad, mer avlägset belägen, cache, fick han FTF:a enligt LW:s nystipulerade regel, och det spelade heller ingen roll huruvida han hade eller inte hade den hängpattade madame tg i släptåg. - Nu var det andra spelregler som gällde; det var nya tider i antågande för den trolöse och förtappade MGM; han fick helt enkelt hålla ordning på både månader och tidpunkter för LW:s FTF:er. - Och framför allt måste han lära sig skillnaden på en kortis och en "ordentlig" stund.
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
180305, samma dag; nätet dras åt:
Ändra profilbild. Idag
Och lösenord
Om du vill påstå det är DITT konto
Dags för kommentar
Vad säger hon?
Vad säger du?
Svara nu om du inte vill att jag går vidare
Du kan ordna
Gör du inte det har du valt totalt avslut mellan dig och mig. Och bevisat att du bara utnyttjade både henne och mig. Och får de konsekvenser du är värd
Här syftar ju LW på en förhatlig bild på fb föreställande MGM och tg; se A168, s.3229.
LW 6 mars 2018 till sin gamle vän SA (A168, s. 3232-3228):
/.../
06:13 Under året har hon nu vaknat till. Plötsligt börjat cacha själv. För ett år sen hade hon kanske loggat 10 st utan honom. De hade ca 4500 på kontot. Han hade kanske loggat hälften själv. I somras bytte hon deras profilbild, de hade haft samma fula tråkiga alltid. Nu valde hon en jättefin. Han håller om henne, uppklädda för bröllop, ser otroligt förälskad ut, hon ovanligt snygg. Jag kräks varje gång jag ser den
06:16 Nu ska hon ha eget, de håller på och joxar med inläsning av alla till hennes nya. Så igår upptäckte jag att han gjort nåt vi kommit överens om att han inte skulle. Jag blev galen. Han försökte skylla på att han ju hade eget konto nu.
Då hade han plötsligt bytt namn till HTD [namnet ej förkortat]. Men hennes ska inte fixas förrän onsdag. Då KRÄVDE jag att han skulle ta bort bilden!
06:17 Tokkrävde!
06:17 Tvingade
06:18 Sa att om han inte tog bort den innan midnatt skulle jag prata med henne (det är mina med dödshot I hans värld).
Han tog bort den halv tolv
Redan hösten -17 var relationen spänd intill bristningsgränsen. S bär på katastroftankar. A 164:
170908: Prioritetsordning:
1 Kärlek
2 vänskap
3 fred
4 okrlg
5 att du raserar allt direkt för alla tre
6 att du söndrar och hotar livet ut
170922: Jag var naturligtvis naiv och hoppades och bad om fred denna fina dag. Världsfred lär komma före. Jag ställer mitt hopp till frihet. Ser en chans till det. Snälla, lås upp bojorna. Jag vill ut.
Sex som medel för att dämpa överhängande hot om avslöjande:
Du är arg på mig för något du tror jag
gjort. Jag är mycket besviken på dig
och hur du hanterade gårdagskvällen.
Du bröt vår deal. Jag vill ha ny deal. Om vi har sex brukar du bll lugn en
stund.
Med skydd kan det vara ok för mig
171117:
Du har ett äckligt sätt att hota så fort du är missnöjd. Du ska enligt deal utgå från att jag agerat så bra jag kan. Annars fråga. Nu hotar du igen. Säger massor om dig. Jag hanterar dig som det äckliga sätt du har /.../ Knulla är det du verkar vilja göra med mig. Vänskap, möjligheter och kärlek är du äckligt ointresserad av
/.../
Avsky i kombination med svartsjuka: Förlåt. Uppriktigt och ärligt förlåt, Jag vet Inte vad som flög I mig denna gång heller, Jag blir bara så desperat svartsjuk när du ska bort med anann tror Jag. Vill itne förlora dig, och reagerar så In I helvete dumt. Förlåt. Klart jag Inte vill dig något illa. Längtar till nästa vecka när vi kan ses igen. Vill det. Mycket och nära. Snälla glöm alla hårda ord jag sa. Jag vill dig bara väl. Jag vill oss väl Hoppas vi kan hitta framåt Igen trots mitt stora steg åt sidan nyss.
S kontaktar N*a anonymt samma höst. Övergår därefter till tydligt uttalade hot gällande både L och A*on.
171225:
Är livegen. Hade varit så mycket enklare att släppa dig helt vid avslöjandet. Då hade bara saknaden funnits. Nu finns saknaden, men även terror, hat och hot
Fr o m februari -18 syns S inta ett mera passivt förhållningssätt gentemot L, både hot och känslomässigt engagemang har avtagit. S spelar med för att hålla L lugn.
180224: Vi ses sällan ja. Vi har saker runt oss som styr det. VI behöver prata om det där med. Vi ses mindre och sämre än båda vill ja.
180305, L till S: du minns att det är fortsatt stopp för dig att FTF:a Innan mig när ny månad börjar? gäller samtliga cacher. även min
S: Vi pratar om sådant utanför chatt.
Nej det vet jag inte eftersom du ej är elak.
- Vad handlar detta om?
*Observera att S pratar tvärtom.
180305, samma dag; nätet dras åt:
Ändra profilbild. Idag
Och lösenord
Om du vill påstå det är DITT konto
Dags för kommentar
Vad säger hon?
Vad säger du?
Svara nu om du inte vill att jag går vidare
Du kan ordna
Gör du inte det har du valt totalt avslut mellan dig och mig. Och bevisat att du bara utnyttjade både henne och mig. Och får de konsekvenser du är värd
De har en riktig "terrorbalans" som Lena så träffande beskriver det.
Hon har verkligen blicken för vad som händer, men ack så fast hon är i konflikten, även om hon är på väg att bli starkare.
Hennes kort är alltid detsamma; avslöjandet. Och det för att få närhet.
SD däremot han kör olika varianter, den ena finurligare än den andra, andra rent av farliga med dödshot. Syftet är för honom kontroll. Smygfota och hänga ljuslyktor som en varning när MgL verkar komma för nära hans ägodel. Ljus i sängen... känns mycket hotfullt. Särskilt när han lagt dit den när hon inte är hemma och med kommentaren att hans fingeravtryck aldrig kommer att hittas.
Han agerar redan där som en brottsling...Handskar?
Här känns det som att Lena vet med sig att hon KOMMER att avslöja allt, det för att överleva.
Och det blev precis tvärtom...
A 168 B, s. 1220
(nerifrån och upp)
"Lena Wesström
och kanske blir jag aldrig fri från det, kanske kommer skammen att gnaga mig resten av livet
5 mar 2018 20:00
Lena Wesström
KANSKE, att EFTER det, BORTOM, att det kan finnas nåt annat, nåt försonande
5 mar 2018 19:59
Lena Wesström skäms över det - ideologiskt. men inte mänskligt. den är en av mina drivkrafter för att överleva,
komma igenom
Lena Wesström
att jag vill krossa den värld han haft, på min bekostnad, inte låta honom sitta kvar i orört bo medan
jag lider
Lena Wesström
Den där hämnden jag inte vill kännas vid att jag önskar
5 mar 2018 19:58
Lena Wesström
Och mina horn i pannan är asspetsiga!
5 mar 2018 19:58
Lena Wesström
Så jag gav honom ett rejält tjyvnyp. Slängde inte ALLT i knät på henne. Bara gick över gränsen och
kontaktade henne, det som han fruktat och darrat inför. Och samtidigt inte. Han hoppas väl att hans
grepp även om henne ska vara tillräckligt starkt, att han ska kunna ljuga och skylla på mig och
komma undan. Jag har varit ganska säker på att det är så. Men nu när hon börjat leva, kommit ut
som människa, upptäckt att nån kan vara förtjust I henne, få henne att känna sig uppskattad och
omhändertagen, då jädrar, kanske, kanske att hon ändå släpper taget om honom
5 mar 2018 19:57
Lena Wesström
sen, EFTER det, upptäckte jag en grej till han gjort, en sån där fet no-no. Och jag fick nog. Jag ÄR
ju inte längre livrädd att allt ska ta slut, det är ju ditåt jag strävar, även om det går sakta
5 mar 2018 19:55
Lena Wesström
nu fulade han sig i går kväll, grande, jag blev galen
5 mar 2018 19:54
Lena Wesström
har hänt flera gånger att han gjort prick det han inte får, men jag har fortsatt tiga ändå. och han vet
det, räknar iskallt med att han ska ha mig i sitt grepp, att jag inte ska våga/vilja/kunna riskera det
totala uppbrottet
5 mar 2018 19:54
Lena Wesström
Han gör nåt elakt och jag blockar smashen genom att fräsa åt honom att gör han det en enda gång
till så smäller det, då har han inte längre min tystnad
5 mar 2018 19:53
Lena Wesström Detta är den enda punkten jag kan komma åt honom på, det enda jag har att sätta emot. Och det
vet vi båda. Som en terrorbalans. Och jag drar mig inte längre för att använda det för att sätta press
på honom. Tvinga honom till saker, förbjuda honom saker, kräva saker, straffa, you name it, ALLA
möjliga oheliga sjukligheter
5 mar 2018 19:50"
-------------------------------------------------------
Så många avtal de har gemensamt, och som de anklagar varandra för att bryta. Kan FTF
avtalet handlar om att de inte vill ses ta FTF samtidigt, men båda är ju snabba. Varannan gång kanske ingår i avtalet? Han har brutit?
Nu e jag inte hundra men hon är i säng långt före kl 23 så att hon skulle kliva upp ur sängen och börja klä på sig(chattade med sillen samtidigt) för att snoka efter SD (samtidigt som hon porrar i telefon med sillen)och varken ungarna eller sillen skulle ha märkt att HD lämnar hemmet?
Det var bara önsketänkande från dig nu..
Varför skulle det vara ett önsketänkande från mig att huvaPERSONEN skulle vara HD? Jag skriver att det kan vara möjligt. Nu visade det sig att hon inte chattade med sillen just den tiden men om så vore så går det att chatta på annat ställe än från hemmet (något du missat).
Jag säger bara att det KAN vara så att HD tar en promenad vid 22.30 förbi LW för att se om SD var där.
Det tar inte mer än ett fåtal minuter för henne att smyga förbi eftersom LW bor i samma kvarter.
HuvaPERSONEN behöver inte ha varit vid planket en timme senare när LW mister livet!
Varför skulle det vara ett önsketänkande från mig att huvaPERSONEN skulle vara HD? Jag skriver att det kan vara möjligt. Nu visade det sig att hon inte chattade med sillen just den tiden men om så vore så går det att chatta på annat ställe än från hemmet (något du missat).
Jag säger bara att det KAN vara så att HD tar en promenad vid 22.30 förbi LW för att se om SD var där.
Det tar inte mer än ett fåtal minuter för henne att smyga förbi eftersom LW bor i samma kvarter.
HuvaPERSONEN behöver inte ha varit vid planket en timme senare när LW mister livet!
Då kan det också vara vem som helst. En timma innan är en timma innan.
Då kan det också vara vem som helst. En timma innan är en timma innan.
Håller med Dig, därför har jag skrivit att det KAN vara HD som är intresserad av om SD befinner sig hemma hos LW för att säga farväl inför deras resp resor.
Jag tror dessutom inte att HD var med bakom planket när LW togs av daga.
Däremot tror jag att HD vet mycket mer vad gäller SD:s inblandning i dådet än vad hon väljer att berätta i förhör/rättegång.