Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Det stämmer säkert att PeNi tog körkort runt cirka 2010, men jag tror att han i så fall hade förlorat körkortet och fick ta om det. Det är så mycket i Loudamus utsagor i tråden som stämmer om PeNi och bilar den där natten. Att PeNi av alla skulle ha väntat till 35 års ålder för att ta körkort finns inte på kartan. Kan jag anta att du har tittat på PeNi:s Facebook?
Citat:
Ursprungligen postat av
Fighter83
Nej det har jag inte . Han var närmare 45år och han är väl 55 i år . Berätta för mig när han skulle blivit av med körkortet då ? Och hur länge han var utan körkort? 10 år ? 20 år ? Skulle vara mer intressant att höra Loudamus svara på detta ? Och att PeNi ägde en bil 92? Där är jag mer osäker.
Och varför stämmer Loudamus utsagor ?? Vad är det som gör dom trovärdiga ? Är det Fakta Loudamus kommer med ?
Du har rätt och jag tänkte inte hela linan ut. PeNi är född 1966-11-30, så runt 2010 var han 44 år och inte 35 år. Fel av mig. Men (!) det gör det hela ännu mer osannolikt. Skulle PeNi ha väntat till 44 års ålder innan han tog körkort? Jag tvivlar, han känns inte som den typen.
Angående att PeNi
skulle ha kunnat förlora körkortet: Det
skulle han väl ha kunnat göra 2008 för att sedan få ta om det 2010? Jag vet inte, jag gör bara som Pudelfrillan
sent om sider sade sig göra (efter att ha gått ut stenhårt med direkta utpekanden om CL och hans bror PL): Jag spekulerar.
Dock: Det skulle vara mycket intressant om det skulle visa sig att PeNi faktiskt inte hade körkort 1992. Då kommer historien om PeNi och hans bilbyte i en helt annan dager. Men kanske byttes det bilar? PeNi:s bilar? Bara det att han själv inte hade körkort och att någon annan körde dem?