Citat:
Ursprungligen postat av
Pelepelle
Än en gång!!!
https://sverigesradio.se/artikel/7276770
Lars Johansson säger:
Han är fortfarande intressant i våran utreding. Dom uppgifter vi har, har vi fortfarande kvar och dom är fortfarande VÄLDIGT intressanta.
Inte min tolkning utan det som Kriminalkommissarie Lars Johansson säger!!!
Jag själv har inte hört att Kalla Fall har helt avskrivit dessa uppgifter om Pilot.
Kalla Fall jobbar brett!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fighter83
Du skrev att Polisen inte har avskrivit Pilot !!
Du skrev att Pilot fortfarande är misstänkt !
Ta fram fakta Nu Gaphals !! Du har verkligen noll koll !
Han var intressant för Polisen 2019 för dom hade inget annat. Pga av detta lämnades utredningen över till Kalla Fall
Och han mfl kan säkert fortfarande vara intressanta precis som mycket annars utredningen .
Ta fram fakta på dina två påståenden ovan.
Och jag vet inte om du förstår vad fakta är ? Det är INTE hur du tolkar in saker som inte nämns . Du förvränger ju sanningen utan att verka förstå det . Suck suck
Er diskussion är lite hårklyveri.
Har Fighter83 belägg för att ClLe fortfarande är intressant i utredningen? Polisen kanske har fått reda på något de senaste dagarna som friar ClLe. Det vet ju inte Fighter83. Betyder det att Fighter83 ljuger bara för att han inte har ett tveklöst bevis för att ClL fortfarande är intressant?
Rent formellt har PellePelle inte belägg för att Pilot fortfarande är intressant lika lite som Fighter83 har bevis för att ClLe fortfarande är intressant.
Däremot kan ni väl vara överens om att enligt senast tillgängliga information rörande Pilot så är han fortfarande intressant. På samma sätt kan ni kanske vara överens om att enligt senast tillgängliga information så är ClLe fortfarande intressant.
Den av er som inte håller med om det fetade kommer jag att kalla för lögnare
Dessutom kan jag inte alls begripa varför jag inte blir utsatt för kritik när jag lyfter fram PeNi som den som kan ha fört bort Helena. Varför är det bara fult att diskutera KlMa:s eventuella inblandning??? Den frågan svarade aldrig den avstängda personen på...