Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var väl för att hon satsade på sin karriär?🙄

...med en 3:a i musik. Det säger väl det mesta om varför hon inte har en karriär idag. Stora artister utmärker sig ofta redan som barn, se Carola, Perelli, Nielsen, Wahlgrens - bara för att nämna några svenska.

Jag hade en 3:a i musik. Jag kan inte sjunga en enda ren ton och har aldrig hävdat mig vara bättre än så heller. Kunde knappt noter, men hankade mig fram barn-och tonåren med ett instrument eftersom man i min uppväxtstad spelade fotboll eller spelade instrument. Fotboll var jag om möjligt ännu sämre på.

Jag tror att Gammelmamma Book försökte kräma ur det lilla lilla av hopp som fanns för Anna. Sång.
Citera
2021-09-14, 22:44
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Anna trodde att allt skulle öppna sig nu när hon vann, att alla skulle stå där och dra i henne för nu var hon smal och hadde ett glänsande leend'e..
Inte bara som en stor artist utan även som programledare i morgon soffan eller varför inte på BL nu när hon har all kunskap ... Det var bara så att hon glömde i allt virrvarr glömde att även hennes humör och ego spelar roll. MEN Anna är ju ANNA och nu är hon så jävla snygg så självklart skulle alla dra i henne.. att själv börja söka och komma med ideer skulle hon inte behöva var just det hon måste göra... än idag 4 år senare sitter hon och gör ingenting utan hon sitter där i sitt kök, sminkad och finn klädd framför sitt älskade Instagram och gammla tanter ev några barn som hon Bammar om dom inte säger hur vacker hon är och vart hon har köpt det hon har på sig... för att Anna tror att verkligen att någon ska komma och vill ha henne när hon sitter där dag ut och dag in år efter år..
Så hon harklar fram sitt ABC...def .......
Så sorgligt igentligen om man tänker efter..
Hennes bitterhet har tagit över hennes liv och hon kommer att fortsätta sitta där och blir själa glad när någon vill ha hennes tjänst om så det är ett femsekunders reklamsnutt på "hennes" kanal tv4an..

Hade hon inte varit så förbaskat osympatisk och vedervärdig hade jag tyckt lite synd om henne när jag läste det där.
Citera
2021-09-14, 22:45
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Jem&Fix är en lågpriskedja som säljer byggvaror men vad jag vet inte vitvaror. Kanske trädäcket behöver bytas dock.
Något var det med Jem&Fix som hon skall inviga, och det ända som skall invigas i dagarna är det i Eksjö, och Dollar Store. Ja vi får se/höra om sjunger ABC ett två tre planka hit och dit.
Citera
2021-09-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
...med en 3:a i musik. Det säger väl det mesta om varför hon inte har en karriär idag. Stora artister utmärker sig ofta redan som barn, se Carola, Perelli, Nielsen, Wahlgrens - bara för att nämna några svenska.

Jag hade en 3:a i musik. Jag kan inte sjunga en enda ren ton och har aldrig hävdat mig vara bättre än så heller. Kunde knappt noter, men hankade mig fram barn-och tonåren med ett instrument eftersom man i min uppväxtstad spelade fotboll eller spelade instrument. Fotboll var jag om möjligt ännu sämre på.

Jag tror att Gammelmamma Book försökte kräma ur det lilla lilla av hopp som fanns för Anna. Sång.

Mamma M hade förväntningar på Anna som var totalt utan verklighetsförankring. Mamma pressade på vid andra melodifestivalen. Då var Anna sjuk före och det var ett motstånd mot att hon av ung ålder inte skulle sjunga en sån låt. Mamma pressade på och Anna kunde inte leverera. Och där har tiden som stannat. I stället för att leva i verkligheten och jobba med något hon klarade av och hade nån hobby och familj så hade nog allt varit mycket bättre. Att gråta ut på nätet av att en hårsnodd fastnat och all galenskap leder ju bara till att hon är som en byfåne på nätet.

Hon tycks inte förstå att alla gråtningar om allting skapar en aura kring henne att inget skapande jobb fungerar. Hon har ju gjort sig själv till en drifskucku. Vore hon inte så elak och självfixerad hon är vore det synd om henne. Men nu har hon ju ingen medkänsla med andra så då blir det svårt att kräva andras.
Citera
2021-09-15, 00:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken

I och för sig tycker väl Anna att hon utmärkte sig som barn.
Hon kom ju 4a...i en liten talangtävling, men vem minns den som kom 4a i idol för 10 år sen?
Det kommer ju hela tiden fram nya artister, få etablerade finns kvar.
Blir artisten äldre blir den liksom passe.
Att Anna ska bli hip som 51 åring är ju 😆😆😆
Sen kan man ju se hur det gått för många andra som varit med i artist/filmvärlden som barn/tonåring och där det inte fungerade i vuxenvärlden.
Klimpen och Oliver Lofteen i Bertfilmerna, Hasse Carlsson och Fredde i Noice osv
Anna är i samma liga...har svårt att acceptera att idollivet/kändisskapet inte kommer att bli som det en gång var.. I Annas fall för typ 35 år sen.
Senast redigerad av cece123 2021-09-15 kl. 00:57.
Citera
2021-09-15, 06:08
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Ni svamlar om era tandbryggor och dylikt och Anna är borta!

Gjorde hon något inlägg på Instagram igår?

Var är hon? Vad gör hon? Även om hon repar så borde hon lagt ut ngt.
Senast redigerad av Gigant_Superman 2021-09-15 kl. 06:09. Anledning: Felstavning
Citera
2021-09-15, 06:13
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ska man vara petnoga så var han själv ett barn när han våldtog tjejen. Barn ska inte sitta i fängelse. Däremot finns det ungdomsvård. Men han blev ju dömd så något straff blev det väl?

Ungdomstjänst 90 tim samt skadestånd på 102.400:-
Citera
2021-09-15, 06:17
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Undrar vem hon stalkar? Hon är svår att maskera, med kroppsformen av en fyrkant

Hemska öden vad kusligt!

Tänk en familj eller en person som sitter hemma framför TV:n en fredagskväll för lite fredagsmys och helt plötsligt får se Anna stirra in genom fönstret.

Som hämtat ur den värsta skräckfilm!
Citera
2021-09-15, 06:19
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Jem&Fix är en lågpriskedja som säljer byggvaror men vad jag vet inte vitvaror. Kanske trädäcket behöver bytas dock.

Kanske ett försök att få liv i bygget av Attefallshuset?
Citera
2021-09-15, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Eller så är precis det det är.
Om måltavlan tittar ut genom fönstret så kommer dom bara tro att grannarna har skaffat sig ett utedass.
Jag gissar att måltavlan skulle ta henne för Sommarskuggan
Citera
2021-09-15, 08:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ni svamlar om era tandbryggor och dylikt och Anna är borta!

Gjorde hon något inlägg på Instagram igår?

Var är hon? Vad gör hon? Även om hon repar så borde hon lagt ut ngt.
Ja man börjar ju bli orolig..
Citera
2021-09-15, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja man börjar ju bli orolig..
Inte då Hon samlar kraft och energi just nu. Snart är det dags för gråt, idisslande och sjukdomar som står på agendan. Mor Anna är en bra mamma som ger sin son lite tid i ”kändisvärlden” just nu och medan passar hon på att förnya sin reportoar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in