Citat:
Ursprungligen postat av
wowbooken
...med en 3:a i musik. Det säger väl det mesta om varför hon inte har en karriär idag. Stora artister utmärker sig ofta redan som barn, se Carola, Perelli, Nielsen, Wahlgrens - bara för att nämna några svenska.
Jag hade en 3:a i musik. Jag kan inte sjunga en enda ren ton och har aldrig hävdat mig vara bättre än så heller. Kunde knappt noter, men hankade mig fram barn-och tonåren med ett instrument eftersom man i min uppväxtstad spelade fotboll eller spelade instrument. Fotboll var jag om möjligt ännu sämre på.
Jag tror att Gammelmamma Book försökte kräma ur det lilla lilla av hopp som fanns för Anna. Sång.
I och för sig tycker väl Anna att hon utmärkte sig som barn.
Hon kom ju 4a...i en liten talangtävling, men vem minns den som kom 4a i idol för 10 år sen?
Det kommer ju hela tiden fram nya artister, få etablerade finns kvar.
Blir artisten äldre blir den liksom passe.
Att Anna ska bli hip som 51 åring är ju 😆😆😆
Sen kan man ju se hur det gått för många andra som varit med i artist/filmvärlden som barn/tonåring och där det inte fungerade i vuxenvärlden.
Klimpen och Oliver Lofteen i Bertfilmerna, Hasse Carlsson och Fredde i Noice osv
Anna är i samma liga...har svårt att acceptera att idollivet/kändisskapet inte kommer att bli som det en gång var.. I Annas fall för typ 35 år sen.