2021-09-22, 16:32
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pi-ella
Kan du berätta vad som är vidrigt i brevet?
Att det snarare handlade om hennes drömmar än om honom. Nu mins inte jag vad det stod... Men det liksom skar sig direkt när jag läste det. Men seriöst, du kan försvara henne hur mycket du vill... Man skriver inte till en 18åring åt hen skall gå i sin storebrorsfotspår. Vafan. Det måste du väl själv förstå?
Citera
2021-09-22, 16:55
Medlem
b00b00s avatar
Varför är denna tråden ens kvar i Aktuella brott?
Är det inte klarlagt att snubben tog livet av sig?
Citera
2021-09-22, 21:20
Medlem
Fruktansvärt tröttsamt när det fortfarande spekuleras om ufon, mord, ryska maffian, you name it. Hade han valt ett annat sätt att ta livet av sig, till exempel hängt sig, då hade spekulationerna upphört för länge sedan. Men bara för att han valde sprängning så kan det omöjligt vara självmord enligt vissa...herregud självmord med sprängning pågår varje dag runt om i världen. Försök öppna ögonen för vad som är verklighet och låt Arda få vila i frid istället!
Citera
2021-09-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Fruktansvärt tröttsamt när det fortfarande spekuleras om ufon, mord, ryska maffian, you name it. Hade han valt ett annat sätt att ta livet av sig, till exempel hängt sig, då hade spekulationerna upphört för länge sedan. Men bara för att han valde sprängning så kan det omöjligt vara självmord enligt vissa...herregud självmord med sprängning pågår varje dag runt om i världen. Försök öppna ögonen för vad som är verklighet och låt Arda få vila i frid istället!
Håller med låt Denis vila i frid utan alla eventualiteter. Det förändrar ändå inget. Fina killen så saknad.
Citera
2021-09-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det kan vara vad som helst. Det är dels för att skydda den som gått bort men även de anhöriga.

Släpp det bara. Du gör både DA och familjen en björntjänst.

Har du ens läst den här? Det verkar nämligen inte så.

https://lawline.se/answers/kan-polisen-avsla-begaran-om-utlamnande-av-allman-handling-nar-forundersokningen-lades-ner-for-55-ar -sedan

Jag förstår att det kan finnas vissa restriktioner/regler för att inte visa en del info som kan vara obehaglig för annhöriga som de inte bör se, men att inte ens få ett svar på de brev anhörig har skrivit till polisen för att kunna få ett svar på dödsdatum (inom ett visst tids spann då detta kanske ev kan vara svårt i det här fallet att fastställa exakt)
Föräldrarna känner att detta känns viktigt för dem för att kunna sätta ett datum på gravstenen
Det finns ingen anledning för polisen att inte svara de anhöriga på frågor, så respektlöst och varför är polisen bara tyst?

Jag är intresserad av utvecklingen i det här fallet och också intresserad av att diskutera med andra som har funderingar/ teorier i fallet
Så ni som är besvärade av det och har er självmordsteori klar kanske ska släppa sidan helt
och låta oss få det utrymmet här på sidan
Senast redigerad av Anedin 2021-09-22 kl. 23:25.
Citera
2021-09-23, 06:33
Medlem
[quote=Anedin|77348934]
Jag förstår att det kan finnas vissa restriktioner/regler för att inte visa en del info som kan vara obehaglig för annhöriga som de inte bör se,
men polisen ger inget svar på de brev anhörig har skrivit till polisen för att få ett svar på dödsdatum (inom ett visst tids spann då detta kanske ev kan vara svårt i det här fallet att fastställa exakt)

Föräldrarna känner att detta känns viktigt för dem för att kunna sätta ett datum på gravstenen till sin son
Det finns ingen anledning för polisen att inte svara de anhöriga på frågor, så respektlöst och varför är polisen bara tyst?

Jag är intresserad av det här fallet och också intresserad av att diskutera med andra som har funderingar/ teorier i fallet
Så ni som är besvärade av det och har er självmordsteori klar kanske ska släppa sidan
/QUOTE]
Senast redigerad av Anedin 2021-09-23 kl. 06:44.
Citera
2021-09-23, 08:09
Bannlyst
Om det skett ett självmord.....

Det kan vara Deniz eller nån annan.

Vilka frågor skall polisen svara på tycker ni?
Citera
2021-09-23, 12:58
Medlem
Vad är det för smuts jobb hans bror pratar om som staten förnekar att man håller på med ?

Citat : På så sätt är han lämplig att rekrytera för att göra smutsjobben som staten vill förneka.
Citera
2021-09-23, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggetheman
Vad är det för smuts jobb hans bror pratar om som staten förnekar att man håller på med ?

Citat : På så sätt är han lämplig att rekrytera för att göra smutsjobben som staten vill förneka.

Skickar soldater till Afghanistan för att kontrollera knark odlingar och sedan sälja det världen över

Men de slut med de nu ... talibanerna har fått tillbaka sitt land

En annan intressant fråga har någon ens sett DA begravning överhuvud taget ? Har de ens varit någon , finns faktiskt en chans att han inte alls är död nämligen

Har ni sett epsteins begravning ? Borde väl ha visats eller hur ? Elelr John mcafaee

Dem 2 sist nämda lever till 100 procent och skall vara vittnen e senare rättegångar

Mr R
Citera
2021-09-23, 16:03
Medlem
[quote=Anedin|77350549]
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Jag förstår att det kan finnas vissa restriktioner/regler för att inte visa en del info som kan vara obehaglig för annhöriga som de inte bör se,
men polisen ger inget svar på de brev anhörig har skrivit till polisen för att få ett svar på dödsdatum (inom ett visst tids spann då detta kanske ev kan vara svårt i det här fallet att fastställa exakt)

Föräldrarna känner att detta känns viktigt för dem för att kunna sätta ett datum på gravstenen till sin son

Jag är intresserad av det här fallet och också intresserad av att diskutera med andra som har funderingar/ teorier i fallet
Så ni som är besvärade av det och har er självmordsteori klar kanske ska släppa sidan
/QUOTE]
Citera
2021-09-23, 16:05
Medlem
[quote=Anedin|77348934]Jag förstår att det kan finnas vissa restriktioner/regler för att inte visa en del info som kan vara obehaglig för annhöriga som de inte bör se, men att inte ens få ett svar på de brev anhörig har skrivit till polisen för att kunna få ett svar på dödsdatum (inom ett visst tids spann då detta kanske ev kan vara svårt i det här fallet att fastställa exakt)

Jag är intresserad av utvecklingen i det här fallet och också intresserad av att diskutera med andra som har funderingar/ teorier i fallet
Så ni som är besvärade av det och har er självmordsteori klar kanske ska släppa sidan /QUOTE]
Citera
2021-09-23, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Om det skett ett självmord.....

Det kan vara Deniz eller nån annan.

Vilka frågor skall polisen svara på tycker ni?

Är du medveten om likgiltigheten i din provocerande fråga? Läser du inte inläggen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in