2021-09-17, 19:53
Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Den buketten får mig att tänka på den gången Anna (objuden) försökte komma in på Carolas bröllop. Anna hade luskat reda på var bröllopsmiddagen höll till och trots att hon inte var inbjuden så hävdade hon att hon visst var det. Hon gapade och skrek och ställde till en scen. Vakterna fick leda ut henne till slut. Inte heller hade hon med sig en normal bröllopsgåva, nej hon hade köpt med sig en gigantisk blombukett!! Vem ger bort en blombukett i bröllopspresent??
En pinsam människa som helt saknar vett och etikett!
Var Robban med?
Citera
2021-09-17, 19:54
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Personen du besvarade så bitskt skrev ju just om åtskillnaden mellan handbuketter/blommor man lägger på kistan vid avskedet under ceremonin och övriga blommor på kistan så det var högst onödigt.
Håller inte med dig men tänker inte fortsätta tjafsa!
Det intressanta är var Märstamorsan valde att placera sin överdrivna ”kistbukett”
Citera
2021-09-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Var Robban med?

Detta är ju så länge sedan så jag minns faktiskt inte. Hon hade i alla fall med sig en snubbe.
Citera
2021-09-17, 20:14
Medlem
Citat:
Var Robban med?

Citat:
Ursprungligen postat av jravmsa
Detta är ju så länge sedan så jag minns faktiskt inte. Hon hade i alla fall med sig en snubbe.

Kan inte ha varit Robban. Carola gifte sig 1990 och då var Anna inte tillsammans med honom. Fick för mig att det var Annas morsa Maritha som var med?.. 🤔
Citera
2021-09-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Kan inte ha varit Robban. Carola gifte sig 1990 och då var Anna inte tillsammans med honom. Fick för mig att det var Annas morsa Maritha som var med?.. 🤔
Det stämmer. Ett litet klipp från Runars bok där han nämner hur det gick till.

https://postimg.cc/s1Q3Xvvx
Citera
2021-09-17, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har skrivit ”kistbukett” men jag hoppas att hon menar att hon ska lägga den bredvid kistan inte !!
Det är otroligt okänsligt på gränsen till provocerande att ha med sig ett så stort blomsterarrangemang vid defileringen
Dessutom brukar den storleken på blommor/kransar beställas i förväg och skickas för att man ska kunna arrangera allt vid kistan så smakfullt som möjligt!!
På kistan lägger man en blomma normalt inte en bukett men nu är ju inte Anna normal och buketten är kanske gratis från någon sponsor som Anna tiggt till sig.
Citera
2021-09-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipilamu
Det stämmer. Ett litet klipp från Runars bok där han nämner hur det gick till.

https://postimg.cc/s1Q3Xvvx

Förstår att Anna tycker ”Runar är otrevlig” som nu skriver sanningen i sin bok. Skulle skämmas ihjäl. Herregud vem tjatar sig in på ett bröllop och dessutom tar med sin mamma?!
Citera
2021-09-17, 20:45
Medlem
Citat:
Han vill ha en egen tråd om sitt nya jag..
Hakskägget skulle bli stolt över en egen tråd.
Citera
2021-09-17, 20:51
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hakskägget skulle bli stolt över en egen tråd.
Han har tydligen haft en egen tråd länge, om man orkar söka på Flashback.
Men han har verkligen vaknat till liv igen, med sina IG-lives som berättar det sanna jaget om huset Stolledano.
Citera
2021-09-17, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/5v3TBkZ
Finns det någon i Sverige som njuter på att gå på begravningar mer en rulltårtan? Brukar ju vara kaffe och kanske smörgåstårta som drar till tiggerskan besök. Mumsifilbaban så Bill gott o gratis sa Anna.
Citera
2021-09-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Det tycker inte jag. Hans ego kommer att bli större än morsans! Det enda han vill få är uppmärksamhet och bekräftelse. Helstörd människa🤪Då är det två idioter att hålla reda på !
Den yngre kommer att garanterat åka på stryk om han spelar allan ballan för länge. 1,50 hög och någon irriterad 15 åring ger han en käftsmäll, det är så samhället fungerar idag.
Citera
2021-09-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag har precis blivit sååå illa berörd av hur Märstamorsan beter sig att jag bara vill kräkas.

Jämför Kins vackra subtila kistblomma till sin älskade mamma
https://postimg.cc/qzD2102z
men Märstaåbäkets stora, skrytiga och okänsliga jättebukett
https://postimg.cc/gxf8PDSp

Om hon inte lämnat den till kyrkvärden och bett denne lägga den diskret bredvid kistan utan vaggat fram vid defileringen för att lägga den kistan är hon bortom all räddning.

Till och med texten på bilden av buketten är en hyllning till henne själv
Hon har det jobbigt och kan inte sova
Den vackraste bukett hon beställt
Hon åkte hela vägen till Hässelby
Floristen såg henne och förstod vad hon ville förmedla
Ja den F.D artisten är inte klok i sitt ego. Sorglig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in