2021-09-01, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Åfan, det hade jag ingen aning om. Vann hon? Har bara följt den här tråden i nån vecka. Fantastiskt kul att läsa både nya och gamla inlägg här. En helt ny och skruvad värld har öppnat sig. Människan är ju inte klook.
Kommer inte ihåg om hon vann, då var man inte så intresserad av primadonnans bravader. Minns bara att speakers rösten sa oj vad du lagar mat (inte ordagrant) men hon sa ingen ska gå hungrig härifrån. Kan lova att rulltårtan använde varenda krona produktionsbolaget erbjöd till hennes budget. Finns säkert ngn här som hittar det klippet.
Citera
2021-09-01, 21:14
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Kommer inte ihåg om hon vann, då var man inte så intresserad av primadonnans bravader. Minns bara att speakers rösten sa oj vad du lagar mat (inte ordagrant) men hon sa ingen ska gå hungrig härifrån. Kan lova att rulltårtan använde varenda krona produktionsbolaget erbjöd till hennes budget. Finns säkert ngn här som hittar det klippet.

Hon vann! Det har hon trumpetat ut
Citera
2021-09-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hon vann! Det har hon trumpetat ut
OK, kommer du ihåg vad hon bjöd på? Minns att hon lagade mat inte åt fyra utan resten av familjen med. Den snikna kärringen tog tillfället i akt att utnyttja gratis mat från produktionsbolaget. Skämmigt skulle jag vilja påstå, det var väl där intresset för rulltårtan tog fart för min del.
Citera
2021-09-01, 21:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
”Jag tror nog att jag har ADHD också…om jag ska vara ärlig. Många konstnärssjälar har det…” Jo tjena, Anna.
Anna tror hon har ADHD bara för att många "konstnärssjälar" har det. Hon är fan dummare än tåget.
Citera
2021-09-01, 21:56
Medlem
Inte en enda uppdatering sen svettbilden i morse. Vad händer?!!???
Citera
2021-09-01, 22:43
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det las ut på IG hos en av de berörda, om jag inte minns fel.
Anna svarade inte på detta, Anna kan ju faktiskt bli tvärtyst och sluta ha kontakt med folk också.
Bråket med Denise Lopez var ju en följetong ett tag, men med hänsyn till Anna, ville inte Dede gå in i detalj vad Anna hade gjort för att få Dede att vilja bryta.
Möjligt att Anna gick in på sina 117 magoperationer igen vid en fest edyl och förstörde återigen en feststämning med sitt gråt, medan omgivningen vred sig av pinsamhet och obehag.

När Anna kommer igång kan hon ju prata i timtal, utan att någon får avbryta.
En Expressenjournalist skrev efter en typ 5 timmars intervju, att den kunde bli mycket längre, den längsta intervjun den journalisten gjort.. med en en rätt obetydlig person..

Oj jag är väldigt förvånad av att Anna Took inte svarade. Men väldigt bra att de skrev till henne, hon som påstår att hon "är så snäll mot alla" borde få höra fler gånger hur otrevlig hon är.

Hahah stackars denna expressen-journalist, hon tror att hon är lika viktig som Celine Dion. Jag minns när jag lyssnade på fördomspodden, det var bland de längst avsnitt jag lyssnat på av den podden. Anna Took tog tillfälle att sväva ut och berätta så mycket som möjligt av sig själv vid varje fråga istället för att bara svara ja eller nej.

Dessutom skröt hon något otroligt i podden. Hon berättade hur hon lagade all mat från grunden och även gjorde egen sylt och gröt. Emil (programledaren för podden) sa något i stil med ja havregrynsgröt går väll bara att göra från grunden (självklart ironiskt). Och Anna svarade att det finns att köpa havregrynsgröt men INTE ENS DET GÖR JAG, precis som om det vore något att skryta över. HAHAHAH.
Citera
2021-09-01, 22:49
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Är ni sugna på att blockas kan ni alltid svara nej på frågan här:
https://i.postimg.cc/fy5gGZtB/49-DC8...1-CFEC1337.png

Haha jag visste inte att hon kunde göra en LITEN live
Citera
2021-09-01, 23:06
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Pandemin är fortfarande pågående och generellt i vården ser man helst att patienten kommer ensam i den mån det är görligt, i synnerhet vuxna. Men inte kan en krasslig 19-åring till synes utan funktionsvariationer gå in och ta blodprov själv utan mamma och en klubba.
https://postimg.cc/gallery/cnkx3ZS

Åh herregud läkaren måste haft mycket att skratta åt i personalrummet senare
Citera
2021-09-02, 01:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Inte en enda uppdatering sen svettbilden i morse. Vad händer?!!???

Kan Anna ha svettat ihjäl sig?
Eller ligger hon uttorkad i sängen efter att ha svettat på för mycket under hennes minipass?
Hon svettades rejält på en annan bild häromdan. Var det knappt 20 minuter hon motionerade?
Eller är det så att hon sprayar på lite "svettdroppar" i form av vatten?Och fuskar lite.
Just nu är det mycket diskussioner om fejk och återanvändning av bilder på nätet..
Med lite återfuktning i form av några koppar kaffedrycker med mycket skum i och annat smått och gott framför Netflix, lär Anna återkomma sooner than later.
Citera
2021-09-02, 01:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, hon stoltserar med sina stora girlisar🙄, de är tillfixade ex antal gånger. De står ut av sig själva, eller rättare sagt så ligger de på buken, det såg märkligt ut när nettan filmade primadonnan in action i köket..kassler

Ja, hon har ju förminskat, lyft OCH förstorat dem, men utan bh så rullar de snart ned som rullgardiner igen. Tyngdlagen jobbar snabbt vid 50, speciellt om man har anlag för bristningar som Anna har och går upp och ned i vikt snabbt.
https://pasteboard.co/KiELjiv.jpg
Anna skulle haft fler bristningar, men de är bortskurna från armar och mage.

Tycker det inte ser fint ut när man går omkring med linnen utan bh vid fyllda 50, det är osexigt och äckligt. 😬 Brrrrrrrrrrrrrr
Citera
2021-09-02, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Kan Anna ha svettat ihjäl sig?
Eller ligger hon uttorkad i sängen efter att ha svettat på för mycket under hennes minipass?
Hon svettades rejält på en annan bild häromdan. Var det knappt 20 minuter hon motionerade?
Eller är det så att hon sprayar på lite "svettdroppar" i form av vatten?Och fuskar lite.
Just nu är det mycket diskussioner om fejk och återanvändning av bilder på nätet..
Med lite återfuktning i form av några koppar kaffedrycker med mycket skum i och annat smått och gott framför Netflix, lär Anna återkomma sooner than later.

Om dottern hade en infektion kan ju Anna ha det med. Fast hade V någon infektion?
Citera
2021-09-02, 01:59
Medlem
Hon likt många andra whitetrash brudar som inte har något viktigt för sig har ett sånt enormt bekräftelsebehov. Vart kommer detta ifrån egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in