2021-09-11, 21:57
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Sexförsäljning, Svenska kvinnor som säljer sex i exempelvis Dubai är tillåtet. Är feministvänstern plötsligt för prostitution?
Svenska studenter sommarjobbar i red light holland. God betalning som svensk ung tjej där. Träffade riktigt många på mitt dåvarande arbete varje sommar. Prostitution är inte förbjudet för tjejerna och vänstern ser inget fel i det eftersom de som säljer är... just det inte vita män.
Citera
2021-09-11, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Ja.
Det där kan omöjligen stämma. Internet kan inte ha varit så pass utvecklat. Vilka sidor då?
Citera
2021-09-11, 22:42
Medlem
gorillaglues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hormods
Det där kan omöjligen stämma. Internet kan inte ha varit så pass utvecklat. Vilka sidor då?
Det minns jag inte men maggan w. finns nog på youtube om du är intresserad. By the way Internet för allmänheten fyllde nyss 50år. Den 29 oktober 1969 sändes första e-mailen på ARPANET.
Citera
2021-09-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectBed
Det finns kvinnor i Sverige som tvingas ha sex men du är väl för efterbliven att fatta det.

Vad har det att göra med de som gör det frivilligt?
Citera
2021-09-11, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
När kommer domen ifrån europadomstolen?

Fy fan vad jag hade blivit glad om det blev så. Inte för jag själv köper horor utan för att det hade gjort dom vänsterblivna så upprörda.
Paölo Roberto blir nog glad oxå!!!
Citera
2021-09-11, 23:24
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Sexförsäljning, Svenska kvinnor som säljer sex i exempelvis Dubai är tillåtet. Är feministvänstern plötsligt för prostitution?
Det har alltid funnits feminister som är för prostitution. Det är ingen nyhet.
Citera
2021-09-11, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanhe

Säkert tjejen han var med också, så hon kan göra det hon vill! Liksom många andra som anser att närhet inte ska ses som något fult eller straffbart eller påtvingat
Citera
2021-09-11, 23:27
Medlem
radfittans avatar
https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2021/09/sverige-intervenerar-i-mal-vid-europadomstolen-om-den-franska-sexkopslagen/
Citera
2021-09-11, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maya833
Vad har det att göra med de som gör det frivilligt?

Vad är det för motfråga?
Jag argumenterar för människor som tvingas ha sex mot sin vilja.
Citera
2021-09-11, 23:38
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanhe

Gör ingen skillnad Paulo. Han köpte när det var olagligt. Det är inte heller böterna som är något problem för honom, utan den public relations smäll han tog som offentlig person. Sen är det förstås möjligt att han är positivt inställd till en avkriminalisering för det.
Citera
2021-09-11, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerfectBed
Vad är det för motfråga?
Jag argumenterar för människor som tvingas ha sex mot sin vilja.

Var det så svårt? Du skrev att det finns tjejer som tvingas till sex. Lagen skulle främja de tjejer som inte tvingas till sex, då de faktiskt valt att arbeta med att sälja sex.

Så, igen. Vad har de tvingade att göra med detta?
Citera
2021-09-12, 00:20
Medlem
Inte för att jag någonsin skulle betala för att knulla, då jag anser det vara under min högst personliga värdighet, men jag skulle hellre se ett förbud mot Onlyfans för att slippa se generationen efter min egen växa upp till just horor, men kanske främst e-slampor. Nu har väl förvisso hemsidan försökt söka sig bort från sexuellt innehåll, så vi får väl se var alla kvinnliga zoomers nu ska sälja bilder på sina ofta rätt mediokra kroppar.

Och vem fan betalar för porr år 2021? Även om jag själv aldrig skulle tjacka en hora så kan jag förstå hur torskar tänker, men den skara sorgliga ursäkter till "män" som betalar för Onlyfans förtjänar, i mina ögon, kemisk kastrering för att rena genpoolen från undermåligt material.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in