Citat:
Ursprungligen postat av
Lillroven
Det absolut sorgligaste är att män fortfarande tror på "den lyckliga horan". Som väljer yrket för att hon gillar det och verkligen vill.
Som sen fortsätter med att helt irrationellt dra in feminism eller andra politiska ideologier som inte har någonting med saken att göra.
INGEN KVINNA VILL SÄLJA SIN KROPP
Ni sorgliga små män som köper sex och väljer att förklara det med att "hon ville, hon gillade det". Tror ni verkligen på det själva? Jag tycker synd om er. Men jag tycker oändligt mycket mer synd om kvinnan som var tvungen att låtsas som att hon gillade det.
Till alla äckliga torskar: Läs Skuggans Lag av Simon Häggström. Om ni ens kan läsa.
Har ingen personlig erfarenhet av sexköp, men har ju som alla läst och sett TV-program mm i ämnet. Jag har också insett, att inget är enkelt här i världen, det mesta är på olika sätt valet mellan pest och kolera. Viss, många här lyckliga stunder, vissa oftare och andra mindre ofta, men inget är svart och vitt. Är det sexköp när äldre och medelålders kvinnor åker till ex.vis Gambia och jagar yngre män? Är det sexköp när äldre miljardärer har "hittat" en ung, vacker fru? Och när en viss
kvinna har mördat sin man med hjälp av en ung flykting? Hade hon lurat sin att tro att hon ville ha hans kropp när hon i själva verket ville ha pengarna? Hade han då lurats att köpa sex av henne? Hade hon köpt sex av den unga flyktingen, eller hade flyktingen köpt sex av henne och betalat genom att utföra ett mord åt henne? Sex var ju på något sätt, tillsammans med pengar inblandat i mordet..Värt att notera är ju att feministerna kraftfull var inblandade i att lagen blev av, men när den blev av har feministerna visat väldigt lite intresse av att hjälpa de kvinnor som mist sitt "jobb" och tvingats ut på gatan och försöka finansiera sii missbruk på annat sätt. Antagligen har feministerna helt och hållet överlåtit allt det jobbiga till socialtjänsten, som i sin tur nedprioriterat frågan till förmån för unga män med problem i förorterna, nåt som feministerna verkar vara helt ok med....Som sagt, inget svårt har en enkel lösning...