Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
Du verkar insatt i detta. Har du koll på varför man med LORAN radarn kunde se längre än kurvaturen? Detta mörkades tills man slutligen fick hitta på att jonosfären (???) förklarade att man kunde se saker bortom kurvaturen.
Svara först på min fråga samt länka de källor jag efterfrågat:
Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
Klippet var 30 sekunder vad är det du hänger upp dig på?
Hur många sekunder är personerna i klippet tyngdlösa samt hur många sekunder pågår själva meckandet med tyngdlöst vatten i det 30 sekunder långa klippet?
Även om du menade att det är klippet som är 30 sekunder långt och inte själva meckandet med tyngdlöst vatten vill jag att du länkar klippet du syftar på här:
Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
Kollar samtidigt på vomit comit där allmänheten meckar med tyngdlöst vatten i 30 sekunder..
Samt länkar någon av de tynglösa flygplansrides på ca 10 minuter som du påstår dig ha sett:
Citat:
Ursprungligen postat av
studenten777
Tyngdlösa flygplansrides har jag sett på ca 10 mins.
Ps.
Det är tillåtet att dela länk för att styrka ett påstående samt om någon begär källa för ett påstående.
Kopierat ur riktlinjer för detta forum:
Det är helt okej att använda länkar som källor i poster - och det är också okej att posta länkar om någon bett dig styrka något du tidigare påstått.
- Om en länk behövs för att styrka en diskussion, som källa tex så är det okej
- Det kan också vara okej att posta en länk om någon begärt en källa från en tidigare post. Men då ska det bara vara länkar som styrker tidigare post. Inte nya länkar, eller lite länkar i allmänhet.
(FB) VIKTIGT Läs innan du postar i Konspirationsforumet!