2021-09-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Vill minnas att det var svägerskan M*rin* (dvs. Ulfs brors fru).

(*=a)
Om svägerskan har admin rättigheter då kan man inte med utom rimligt tvivel säga att SD kan vara den ende som kunnat logga in på mejl kontot.
Det kommer att bli många luckor när jag färdig med det här målet.
Citera
2021-09-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Vadå, är inte det jättetydligt? Mag-sida kan vara på mage, eller på höger eller vänster sida. Sen kan kroppen ligga på rygg, och då heter det mag-sidans bak-sida.
I udda fall när kroppen står på huvudet heter det mag-sidans ovan-sida.

Allt ovan kan dock förkortas till "liggandes på mage" utan att det är osannfärdigt.
Jahaja
Det börjar bli komplicerat för mig!
Enligt ovannämnda anvisningar kroppen måste ligga på magen oavsett kroppsläget!
Citera
2021-09-09, 19:45
Medlem
Gracefulminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Jahaja
Det börjar bli komplicerat för mig!
Enligt ovannämnda anvisningar kroppen måste ligga på magen oavsett kroppsläget!

Kära hjärtanes, vilken fredag! (tillägg hahaha jag menar torsdag)
Hahahahaha.

Kroppens position vid anträffandet bör väl vid det här laget vara utrett?
Senast redigerad av Gracefulmind 2021-09-09 kl. 20:11.
Citera
2021-09-09, 19:59
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Nä, LW hade ju trevligare sällskap vilket SD sannolikt ogillade enormt. Tror inte alls att han mådde bra med den vetskapen.

Hon utnyttjade Beholder för att göra SD svartsjuk. Det funkade inte. Hon inbillade sig att SD älskade henne och skulle välja henne. Det gjorde han inte. Hur mycket hon än tjatade och hotade.
Senast redigerad av smokeonthewater 2021-09-09 kl. 20:04.
Citera
2021-09-09, 20:22
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Hon utnyttjade Beholder för att göra SD svartsjuk. Det funkade inte. Hon inbillade sig att SD älskade henne och skulle välja henne. Det gjorde han inte. Hur mycket hon än tjatade och hotade.
Den här tråden handlar väl om mordet på Lena Wesström och inte om relationer/otrohet?
Eller vad har jag missat?
Senast redigerad av rubin22 2021-09-09 kl. 20:37.
Citera
2021-09-09, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.

■ Vad f*n betyder magsida ?!
Antingen är det på vänster sida eller höger sida eller på magen. vad menar du med magsida ?

■ 1a: ) Tänk dig att Umbelícus (naveln), är mittlinjen sett, vid naveln:s mittlinje sett, finns en höger sida, vilken kallas för Pars Déxtra, och en vänster sida, vilken kallas förs Pars Sinístra. Det Latinska språket har 3 génus och, beroende på huvudordet, böjs läges-orden därefter, det vill säga, Pars Déxter, Pars Déxtra samt Pars Déxtrum.

■ Vid beskrivning, av de sidor ovan skrivna, används ordet Laterális vilket betyder, sett åt sidan, det vill säga, bort från mittlinjen.

■ 2: ) Extra tillägg: Cáput Homínis, är människan:s huvud. Homínis Térgum, är människan:s rygg. Tórso, betyder överkropp och framsida samt utsidan, och i mitt fall då jag använder ordet för lägesbeskrivning, är det exkluderat händer och armar.

■ 1b: ) Enligt ovan skrivet, handlar det i första hand, om det vi ser på en naken människa, och framifrån sett, och då menar jag, Umbelícus
(naveln) samt höger och vänster sida, sett från mittlinjen.

■ När den avlidna människan under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018 upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, så vilade den avlidna människan på den sidan, av mag-sidan, vilken tillhörde Pars Déxtra.

■ Då jag tidigare, samt i flera olika skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden framfört beträffande den då avlidna människan bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, så har jag endast skrivit om (Mag-sida-n), aldrig beträffande den då avlidna människan:s huvud-läge, ej heller om rygg-läget utan endast om, att den avlidna människan var vilandes på en, av sina två magsidor.

Mvh/JM.
Citera
2021-09-09, 20:31
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Den här tråden handlar väl om mordet på Len Wesström och inte om relationer/otrohet?
Eller vad har jag missat?

Motivet?
Citera
2021-09-09, 20:36
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ 1a: ) Tänk dig att Umbelícus (naveln), är mittlinjen sett, vid naveln:s mittlinje sett, finns en höger sida, vilken kallas för Pars Déxtra, och en vänster sida, vilken kallas förs Pars Sinístra. Det Latinska språket har 3 génus och, beroende på huvudordet, böjs läges-orden därefter, det vill säga, Pars Déxter, Pars Déxtra samt Pars Déxtrum.

■ Vid beskrivning, av de sidor ovan skrivna, används ordet Laterális vilket betyder, sett åt sidan, det vill säga, bort från mittlinjen.

■ 2: ) Extra tillägg: Cáput Homínis, är människan:s huvud. Homínis Térgum, är människan:s rygg. Tórso, betyder överkropp och framsida samt utsidan, och i mitt fall då jag använder ordet för lägesbeskrivning, är det exkluderat händer och armar.

■ 1b: ) Enligt ovan skrivet, handlar det i första hand, om det vi ser på en naken människa, och framifrån sett, och då menar jag, Umbelícus
(naveln) samt höger och vänster sida, sett från mittlinjen.

■ När den avlidna människan under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018 upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, så vilade den avlidna människan på den sidan, av mag-sidan, vilken tillhörde Pars Déxtra.

■ Då jag tidigare, samt i flera olika skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden framfört beträffande den då avlidna människan bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, så har jag endast skrivit om (Mag-sida-n), aldrig beträffande den då avlidna människan:s huvud-läge, ej heller om rygg-läget utan endast om, att den avlidna människan var vilandes på en, av sina två magsidor.

Mvh/JM.

Hehe. När 3 timmars googling är bättre än att erkänna att man svamlar.

Nu tror jag att alla i tråden glömt bort att du i ca dussin inlägg påstått att LW hittades "liggandes på magen". 👍
Citera
2021-09-09, 20:36
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Motivet?

Motiv att mörda någon, för otrohet?
Oj vad många i Sverige som skulle mördas om detta är ett fullkomligt vanligt motiv
och full förståeligt som du tycker!
Du borde söka hjälp innan du får för dig att göra något liknande.
Citera
2021-09-09, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gracefulmind

Kära hjärtanes, vilken fredag! (tillägg hahaha jag menar torsdag)
Hahahahaha.

■ 1: ) Kroppens position vid anträffandet bör väl vid det här laget vara utrett?

■ Ditt tidigare skrivna och postade inlägg var inte skrivet till mig @JokerMannen, men jag har trots det, lämat ett svar nedan sett.

■ OffTopic: @Gracefulmind, du har din fulla rätt att kalla mig @JokerMannen för psykiskt störd, narcissist samt mytoman som din trådkamrat @Betongbaletten gjort.

■ OnTopic: Beträffande den avlidna människan, vilken under Lördagseftermiddagen den 19 Maj 2018 upptäcktes bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, var❗vilandes, på en av sina två magsidor.

■ Enligt ovan skrivet: Jag står fast vid detta, och jag kommer inte❗att ändra mig på den punkten beträffande hur, och på vilket sätt som den avlidna människan låg vid det aktuella tillfället bakom bullerplanket.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-09-09 kl. 20:57.
Citera
2021-09-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag kan ha fel, mins inte riktigr hur den satt tidigare.
Jag tycker ju att jag skymtar något på hö sida om näsan, och då fick jag tanken att bilden är bakvänd.

Förstora den här bilden från 22/8. Ingen missprydande "blupp" kvar.
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/e86b7e71-66da-4f11-a2ff-669d13a57f40_l.png
Citera
2021-09-09, 21:28
Medlem
Citat:

Påverkad blev han allt. Tillsammans med andra faktorer small det till i hans hjärna. Tycker inte att det var så mycket tjat och hot från hennes sida. Desto mer från hans, och grymmare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in