Citat:
Har ingen aning om han störde sig och bryr mig inte. Det var nämligen inte poängen med kommentaren. Det var snarare ditt beteende det berörde. Dina initentioner med att härja i tråden.
Antingen har du låg central koherens eller så är det ett typiskt utspel så du framstår korkad.
Det handlar om fundering på om hon är en 1) strateg med skilsmässan 2)relaterat till mord varav 3) otrohet är grunden till hat, motiv och 4) ev hämnd.
Hoppas det underlättade att se samband så du slipper upprepa dig mer.
Som om det kan vändas tillbaka mot LW när HD startar upp bråk om cacher och är överfixerad vid statistik.
Vilket mycket väl kan vara en orsak, en trigger till mord, om svartsjuka, hat och hämnd är fundamentet.
åh så gulligt mot HD att hjälpa henne framstå som mindre delaktig. Leker rena försvarsadvokaten - som glömt resten i FUP vid delgivning.... 😂
HD är riktigt konstig i relation till LWs cacher, kåt på obrutna sviter och provokativ.
Problemet är återigen att du missar sammanhang och den här delen är tyvärr inte analyserad i relation till motiv.
Där hamnade HD i skymundan, trots catfight i närtid till mord. JG borde pressats mer på den påstådda hotbild som HD sagts ha uttalat och det finns betydligt mer att titta på eftersom just loggremsan förefaller vara en trigger.
Utan HDs fysiska logg.
Antingen har du låg central koherens eller så är det ett typiskt utspel så du framstår korkad.
Det handlar om fundering på om hon är en 1) strateg med skilsmässan 2)relaterat till mord varav 3) otrohet är grunden till hat, motiv och 4) ev hämnd.
Hoppas det underlättade att se samband så du slipper upprepa dig mer.
Som om det kan vändas tillbaka mot LW när HD startar upp bråk om cacher och är överfixerad vid statistik.
Vilket mycket väl kan vara en orsak, en trigger till mord, om svartsjuka, hat och hämnd är fundamentet.
åh så gulligt mot HD att hjälpa henne framstå som mindre delaktig. Leker rena försvarsadvokaten - som glömt resten i FUP vid delgivning.... 😂
HD är riktigt konstig i relation till LWs cacher, kåt på obrutna sviter och provokativ.
Problemet är återigen att du missar sammanhang och den här delen är tyvärr inte analyserad i relation till motiv.
Där hamnade HD i skymundan, trots catfight i närtid till mord. JG borde pressats mer på den påstådda hotbild som HD sagts ha uttalat och det finns betydligt mer att titta på eftersom just loggremsan förefaller vara en trigger.
Utan HDs fysiska logg.
Mina ”intentioner” letade sig in i hovrättsförhandlingen och ledarsidan i NA. Redde ut saker som både NFC och IT i Örebro gick bet på. Du harvar på här. Lite skillnad.
Som bonus har jag lyft fram SD:s likes av AnSt:s Facebook och kopplingar till fjällsemester och annat. Jag hittade hon var granne med HD:s päron och hennes päron var vänner med HD:s föräldrar tillika tillhörde båda familjerna ett blågult parti.
Likaså lajks som SD gjort till polisvännen TM:s inlägg om våld i relationer. Sen var det Piastrone tror jag som hittade att SD lajkat inlägg om blodanamys och jag hittade ett annat liknande inlägg. Alla efter mordet…
Så jag har engagerat mig på flera plan än att ”gnälla om teknik”.
Jag har synat HD också men det finns liksom inget mer än det som framgår av fup och nåt på nätet kanske. Du är inne på att hon kör bil på semestern och massa annat konstigt som borde ligga henne till last. Halmstrån i många fall.
Och skilsmässan är väldigt uppförstorad för att det i sig ska ligga henne till last. När kanske fokus bör ligga på efter mordet.
Hon har betett sig väldigt märkligt efter mordet. Och konstigt vore det annars oavsett vilken roll hon spelat.
Ska man se det i ett större perspektiv, vilket du brukar motsätta dig å det grövsta, så finns det en anledning till att närstående inte behöver vittna under ed. HD är ett praktexemplar på varför den lagen finns.
Oavsett hur gifta de var där på pappret eller ej så är det så det funkar.
Sen får man förstå att HD inte direkt blev piggare på att hjälpa till när hon själv blev anklagad för att ha haft ihjäl LW.
För så kan människor funka utanför den bubbla du försatt dig i.
För övrigt verkar du för känslomässigt investerad och låst så det är svårt att diskutera med dig.
Själv hade jag aldrig hört talas om mag-sida innan jag hörde det här. Ändå har jag haft det som delmoment i mitt f.d arbete att vända patienter i sängen, de som inte klarade det själva (för att undvika liggsår). Skulle nästan vilja kalla mig expert i ämnet, att se till att en sjuk person ligger så bekvämt som möjligt. Men aldrig att jag skulle lägga dem på magsidan varken fram-eller bak. Det låter obekvämt.