Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
■ Som också omtalats flera gånger, att HD förbjudit SD
att ha någon som helst kontakt med LW, då de skulle
försöka lappa ihop sitt äktenskap.
■ Den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD, förbjöd sin Yodánske Riddare St*fan Davidss*n att fortsättningsvis inte❗ha någon kontakt med L*na Wesstr*m.
■ Enligt ovan skrivet: Det är inte alls konstigt på något sätt, att den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD:s hat växte sig allt starkare och starkare när hennes Yodánske Riddare St*fan Davidss*n ändå fortsatte med sin otrohetsaffär tillsammans med sin sexdocka L*na Wesstr*m.
■ Till sist, hade helt enkelt sagt den Yodánska Golvbrunns-Drottningen HD fått nog, och hennes inre hat var helt och hållet riktat mot sin rival L*na Wesstr*m.
■ L*na Wesstr*m skulle bara bort ifrån jordens yta, hon skulle röjas ur vägen och det, en gång för alla, den Yodánska Golvbrunns-Drottningen hade helt enkelt fått nog.
■ Under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 blev HD:s önskan, hennes hopp, hennes vilja en sann verklighet, L*na Wesstr*m dödsmisshandlades brutalt med ett sällan därefter beskådat övervåld, tillhyggena haglade med sina kraftfulla slag på L*na Wesstr*m:s ansikte samt på hennes huvud, ett hat riktat mot brottsoffret L*na Wesstr*m långt utöver det vanliga.
■ Lena Wesström är död.
■ Svar St*fan Davidss*n samt citat:
"Mot min vilja" ... slut citat/
■ Enligt ovan skrivet:
■ - Men, min snälla underbara lilla Yodánska Golvbrunns-Drottning, det förstår du väl min älskade lilla Tant Gräddelin, att detta var ju helt och hållet emot min vilja, jag älskade ju även min lilla sexdocka L*na Wesstr*m, precis på samma sätt som jag älskar dig, min lilla underbara Golvbrunns-Drottning.
■ Citat HD: "Hoppas att hon är död"

❗
■ Golvbrunns-Drottningen HD:s hopp, det förvandlades till en verklighet.
■ HD:s antagonist hade en gång för alla blivit röjd ur vägen, hon [ L*na Wesstr*m ] var äntligen borta för allt tid och evighet.
■ Nu mera skiner Golvbrunns-Drottningen HD som en sol och tokloggandet fortsätter som aldrig förr, det vill säga, utan L*na Wesstr*m.
Mvh/JM.