Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-20, 23:24
Medlem
stee-vos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost
Varför är denna drog så poppis? Tycker den verkar överreklamerad.
Verlkigen ingen aning, men efter att ha testat en del droger under några år så måste jag ändå säga att det är min favorit. Vet inte ens varför. Kanske för att det ger ett "pratglatt" rus under en rimlig tid helt enkelt.
Citera
2021-09-03, 16:25
Medlem
Ojojoj efter ett par år då man bara köpt på gatan vände jag mig till fs och köpte den som folk sa va bäst, vilken jävla skillnad trots att jag köper bars köper fishscale på gatan. Stinker verkligen kokain och man kan ta minilinor och vilken annorlunda karaktär ruset har istället för spikrakt upp inom en minut och sen neråt för att vara nykter igen efter 20 min så smyger den här upp sig för stt nå sin kulmen efter ca. 10 minuter och håller sig i en timme utan att behöva ta ny lina, behöver endast ta 0.08 per lina. Innan kunde jag sänka ett gram på ett par timmar.

Går dock inte att torrladda då va det ren panik och pulsen stack åt helvete och svårt att andas men ihop med 20cl sprit så funkar det klockrent, vilken eufori.

Stora skillnaden med riktigt obankat ladd är också att näsan vidgar sig istället för att täppas igen.
Citera
2021-09-03, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Skjöt nyss en 0.1 kola och mår ganska illa nu. Någon som har varit med om liknande?

Är väldigt van med amfetamin, PV IV.

Du måste dricka.
Citera
2021-09-05, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Ojojoj efter ett par år då man bara köpt på gatan vände jag mig till fs och köpte den som folk sa va bäst, vilken jävla skillnad trots att jag köper bars köper fishscale på gatan. Stinker verkligen kokain och man kan ta minilinor och vilken annorlunda karaktär ruset har istället för spikrakt upp inom en minut och sen neråt för att vara nykter igen efter 20 min så smyger den här upp sig för stt nå sin kulmen efter ca. 10 minuter och håller sig i en timme utan att behöva ta ny lina, behöver endast ta 0.08 per lina. Innan kunde jag sänka ett gram på ett par timmar.

Går dock inte att torrladda då va det ren panik och pulsen stack åt helvete och svårt att andas men ihop med 20cl sprit så funkar det klockrent, vilken eufori.

Stora skillnaden med riktigt obankat ladd är också att näsan vidgar sig istället för att täppas igen.

Du köpte inte fishscale på gatan, vissa sorter på fs räknas som det dock.
Citera
2021-09-05, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Jag är en inbiten tjackis men är nyfiken på kola frågan är om jag kan dosera kolan som tjacket? Brukar dra i mig 0,3 till 0,4 när det gäller tjack kan jag ta samma dos av kolan?

Nej du ska inte ta 0.3-0.4 g, är du inte klok eller? 0.1g/100mg räcker gott och väl, har du köpt bra snö så kan du ta hälften (50mg). Har du bra snö från t.ex fs3 eller om du känner nån som säljer utan att banka ut det så klarar man sig på 0.5g på en hel kväll.
Citera
2021-09-05, 23:00
Medlem
Aldrig tyckt om denna drog. Enda är att man blir pigg och värsta är att man kan göra sjuka saker såsom bli aggressiv, överdriva om saker, känslomässigt svag etc… sen avtändningen är nog det vidrigaste. Zombie liknande.
Citera
2021-09-06, 14:39
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Nej du ska inte ta 0.3-0.4 g, är du inte klok eller? 0.1g/100mg räcker gott och väl, har du köpt bra snö så kan du ta hälften (50mg). Har du bra snö från t.ex fs3 eller om du känner nån som säljer utan att banka ut det så klarar man sig på 0.5g på en hel kväll.
Att en 0.5a kola av helt okej kvalitet skulle räcka en hel kväll är ju högst subjektivt. Nu är kola verkligen inte min grej och jag har de gångerna jag köpt detta överskattade trams säkert inte fått av bra kvalitet skulle jag tro. Men iallafall för mig så har jag använt upp mitt gram kola inom loppet av 2 timmar om ens det och det IV. Och han som använder tjack kommer nog inte märka av att snorta en 50-100mg. Testat att ta det nasalt och det enda som händer är att jag känner mig extremt rastlös i kroppen bara.
Citera
2021-09-06, 14:41
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Jag är en inbiten tjackis men är nyfiken på kola frågan är om jag kan dosera kolan som tjacket? Brukar dra i mig 0,3 till 0,4 när det gäller tjack kan jag ta samma dos av kolan?
Jag är själv en van amfetaminist och kan säga att det finns inget att hämta i kokain.
Citera
2021-09-07, 12:54
Medlem
Citat:
Att en 0.5a kola av helt okej kvalitet skulle räcka en hel kväll är ju högst subjektivt. Nu är kola verkligen inte min grej och jag har de gångerna jag köpt detta överskattade trams säkert inte fått av bra kvalitet skulle jag tro. Men iallafall för mig så har jag använt upp mitt gram kola inom loppet av 2 timmar om ens det och det IV. Och han som använder tjack kommer nog inte märka av att snorta en 50-100mg. Testat att ta det nasalt och det enda som händer är att jag känner mig extremt rastlös i kroppen bara.

Det som man köper på "gatan" räknar jag inte ens som kokain, ok alla gillar inte kokain men att ta 1g 80% kokain på nån timma är riktigt farligt och man får inte i sig det så snabbt men det man köper på gatan ja men köper du "rent" så som sagt 0.5g räcker en kväll men bättre att ha 1g.
Citera
2021-09-07, 12:57
Medlem
Citat:
Jag är själv en van amfetaminist och kan säga att det finns inget att hämta i kokain.

När jag var yngre så mådde jag riktigt bra på kokain men mår inte likadant nuförtiden (samma med alla cs) men har lärt mig att dricka ett par öl innan och under ruset, kokain utan alkohol är inget kul.
Citera
2021-09-09, 00:47
Medlem
Hur mycket kokain har ni tagit som mest under ett dygn?
Citera
2021-09-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Hur ser en kokainöverdos ut? Dvs vad händer med en?

Jag fick en stroke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in