Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-09-11, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LKEE
Hur mycket kokain har ni tagit som mest under ett dygn?
Sisådär 3 g ~40%igt. Intensivt. Slutade med att jag sköt det (och öht) för första gången. Galen drog.
Citera
2021-09-19, 00:02
Medlem
intramusculars avatar
Tagit en hel påse, 0,8-1g bra skit, >70%. Lite svettningar och hjärtklappning.
Citera
2021-09-20, 23:55
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKEE
Hur mycket kokain har ni tagit som mest under ett dygn?

Olika beroende på kvalitet så klart. Dvs halten på kokset och sen om/vad det är bankat med.

Ren koks, säg 70-80igt har du inte liksom lust eller behov av att ta mer än en halv gram eller i värsta fall 1g utspritt på en lång natt.

Men kola som är bankat med annat skit känns bara jobbigt speciellt om andra cs är inblandade i ditt ladd. Då kan det bara bli otrevligt.

Standard gatukoks (20-40%) som inte är blandat med cs eller nån rc, utan enbart dextro eller kreatin kan man oftast ta av hur mycket som helst. Jag har tatt 3g själv på en natt medan utomlands när jag fick mitt koks bumpade jag en halv gubbe och det blev över. Behövde icke mer...
Citera
2021-09-21, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Olika beroende på kvalitet så klart. Dvs halten på kokset och sen om/vad det är bankat med.

Ren koks, säg 70-80igt har du inte liksom lust eller behov av att ta mer än en halv gram eller i värsta fall 1g utspritt på en lång natt.

Men kola som är bankat med annat skit känns bara jobbigt speciellt om andra cs är inblandade i ditt ladd. Då kan det bara bli otrevligt.

Standard gatukoks (20-40%) som inte är blandat med cs eller nån rc, utan enbart dextro eller kreatin kan man oftast ta av hur mycket som helst. Jag har tatt 3g själv på en natt medan utomlands när jag fick mitt koks bumpade jag en halv gubbe och det blev över. Behövde icke mer...

Precis, sålänge man har 70-90% så behöver man inte mer än 0.5-1g på en helkväll/natt, man får inte i sig flera gram av bra kvalite och skrev det tidigare i tråden.
Citera
2021-09-22, 15:04
Medlem
LeChapos avatar
Fick ett prov i måndags på lite kola, stenarna ni ser på bilden hackade jag upp...
Behövde ta 0,1 linor. Riktigt starka saker!

https://imgur.com/a/oTcpF82
Citera
2021-09-22, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Fick ett prov i måndags på lite kola, stenarna ni ser på bilden hackade jag upp...
Behövde ta 0,1 linor. Riktigt starka saker!

https://imgur.com/a/oTcpF82

10 lines på 1 g? Behöver du ta 0.1 är det snarar RIKTIGT svaga grejer.
Citera
2021-09-22, 19:59
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
10 lines på 1 g? Behöver du ta 0.1 är det snarar RIKTIGT svaga grejer.

Jag hade inte dragit kola på ett tag... Måste man verkligen dra 0,3or linor? Drack ett par öl under tiden jag drog det igår.. kände definitivt av den!
Citera
2021-09-22, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafco
Vad är tiza? Finns nu ett par bra batchar jag fått tag på och de markerar det med lite saker så som tiza eller ursprung av land.

Men vad står egentligen tiza för? Är tiza ord för kokain som has lite olika egenskaper?

Vissa kola är väldigt stissiga med bra gas i. Drar ivag som fan och håller den höjden i cirkus 45min. Lite som ett vertikalt sträck upp, följt av ett constant horisontellt drag och sedan ett vertikalt sträck ner igen. Men man blir lätt lite stissig av det. Speciellt. Utan alkohol. ( vad jag läst är detta typiskt för det colombianska kokainet)

Andra sorter kan ge ett lugnare rus, men med samma eufori och må jävligt gött känsla. Gasar inte direkt utan smyger sig på lite sakta innan det peakar och sedan lugnar ner sig efter ett tag. Ger självklart också massa överskott energi, men inte på den nivån som den övre där man lätt blir lite stissig.( Detta ska vara typiskt för peruanskt kokain)

Kan det vara av någon sådan anledning man döper vissa batcher tiza? Eller har det en hel annan innebörd?

Försökt söka på det, men hittar inga svar alls.

TIZA kola är av lugnare variant och förekommer oftast ifrån Bolivia/Peru, ruset är lugnt och extremt euforiskt. Har aldrig känt mig så speedad OCH lugn samtidigt, på ett bra sätt alltså. Samt att ruset stegrar sakta men säkert uppåt medans Colombia kola kickar omgående, kan tycka att TIZA kola känns lyxigare i ruset och dyrare än colombianska grejer

Discokola/käftsmällskokain är kokain som förekommer från Colombia och ruset kickar igång nästan omgående med riktigt partyhumör samt eufori!

Tror det har med tillverkningen att göra att kola beter sig på olika sätt beroende på vilken del av världen den tillverkas
Citera
2021-09-23, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Jag hade inte dragit kola på ett tag... Måste man verkligen dra 0,3or linor? Drack ett par öl under tiden jag drog det igår.. kände definitivt av den!
Hänger du inte med i matchen eller? Tvärt om ifall det är bra räcker det snarare med 0.02.
Citera
2021-09-25, 05:32
Medlem
Då var vi här igen…

Vet inte varför jag skriver här eller vad jag ska skriva. Tror ni man kan sova av stora mängder på samma gång? Kanske har motsatt effekt tänker jag. Behöver verkligen sova ett par timmar, mycket på g i em/kväll
Citera
2021-09-27, 07:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Hänger du inte med i matchen eller? Tvärt om ifall det är bra räcker det snarare med 0.02.
Om det räcker med 20 mg är det typ 90% rent.
Citera
2021-09-27, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Precis, sålänge man har 70-90% så behöver man inte mer än 0.5-1g på en helkväll/natt, man får inte i sig flera gram av bra kvalite och skrev det tidigare i tråden.
70% 0.5 g? Aldrig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in