Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-07-05, 23:17
Medlem
67MvHwXZe2WoYV4ns avatar
Jag har på något jävla sätt lyckats få tag på kokain som troligtvis är det bästa som jag någonsin kommer få tag i. Jag är inte van vid denna styrka. Istället för att dra linor som är så små att jag knappt ser dom så vill jag blanda (en del av) kokainet med någon annan substans som är bekväm att snorta och som passar bra ihop med kokainet. Vilken cutting agent föredrar ni?
Citera
2021-07-06, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67MvHwXZe2WoYV4n
Jag har på något jävla sätt lyckats få tag på kokain som troligtvis är det bästa som jag någonsin kommer få tag i. Jag är inte van vid denna styrka. Istället för att dra linor som är så små att jag knappt ser dom så vill jag blanda (en del av) kokainet med någon annan substans som är bekväm att snorta och som passar bra ihop med kokainet. Vilken cutting agent föredrar ni?
Kreatin eller dextro funkar bra
Citera
2021-07-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Oxy är smärtstillande ifall du inte vet det..
Du drar i dig något som är bevisat "frätande" på slemhinnor och undrar varför det svider?

Mitt tips hör och hämpna ta ej mer ladd.
Eller stå ut.

Förstår att det är frätande men Att det svider i gom och hals är något som blivit ett problem på senare tid och jag har använt kokain frekvent, utan problem, i snart 10år.
Men nu verkar kroppen säga ifrån och det känns förjävligt.
Har börjat kolla lite på andra sätt att inta det och det lutar mot IV.
Citera
2021-07-10, 23:58
Medlem
67MvHwXZe2WoYV4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Kreatin eller dextro funkar bra
Tack, dextro fungerade perfekt för ändamålet.
Citera
2021-07-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avgiftningen
Förstår att det är frätande men Att det svider i gom och hals är något som blivit ett problem på senare tid och jag har använt kokain frekvent, utan problem, i snart 10år.
Men nu verkar kroppen säga ifrån och det känns förjävligt.
Har börjat kolla lite på andra sätt att inta det och det lutar mot IV.

Inte IV
Citera
2021-07-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asagud1
Inte IV
För många dödsfall i Sverige
Citera
2021-07-17, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Lite frågor ang ladd åt en vän som undrar, hoppas nån här inne kan besvara dem!

Om man ska dra ladd+lite alkohol en kväll så vet jag att vatten innan, under och framför allt innan man ska sova är bra för att man inte ska må så dåligt dagen efter. Måste det vara vatten, eller går det lika bra med vätskeersättning? Typ såna där Resorb brustabletter.

Om man har ett kokain som är väldigt rent, tar typ en halv gubbe på en kväll, och dricker 3-4 glas vin, mår man dåligt dagen efter? Förstår att det är olika för olika personer, men generellt?

Om man planerar att ta benso för att underlätta när man ska somna, när bör man ta det? Strax innan sista linan, samtidigt eller precis när man ska sova?

Kanske kommer fler frågor, men hade uppskattat om nån kunde hjälpa min kamrat

edit: Benso eller cannabis för att sova när man laddat klar, vad föredrar ni? själv skulle jag rekommendera benso, men har dålig koll på just ladd så passar på att fråga

Sent svar men vatten och resorb etc är ju för att motverka uttorkningen av bla alkohol. Så i sammanhanget är det alltid en bra ide att avsluta kvällen med resorb då man svettas mer etc med kola i blodet. Benso för du ta när du planerar att lägga dig dvs perfekt att ta för att sedan borsta tänderna och lägga sig skrolla lite på telefonen för att slockna gött.
Citera
2021-07-18, 04:34
Medlem
Aldrig IV livsfarligt
Citera
2021-08-02, 00:53
Medlem
Dark_drivers avatar
Jag är en inbiten tjackis men är nyfiken på kola frågan är om jag kan dosera kolan som tjacket? Brukar dra i mig 0,3 till 0,4 när det gäller tjack kan jag ta samma dos av kolan?
Citera
2021-08-04, 15:26
Medlem
Nkpgisits avatar
Skjöt nyss en 0.1 kola och mår ganska illa nu. Någon som har varit med om liknande?

Är väldigt van med amfetamin, PV IV.
Senast redigerad av Nkpgisit 2021-08-04 kl. 15:28.
Citera
2021-08-04, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Jag är en inbiten tjackis men är nyfiken på kola frågan är om jag kan dosera kolan som tjacket? Brukar dra i mig 0,3 till 0,4 när det gäller tjack kan jag ta samma dos av kolan?
Beror ju på kvalitén.
Citera
2021-08-05, 18:36
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Skjöt nyss en 0.1 kola och mår ganska illa nu. Någon som har varit med om liknande?

Är väldigt van med amfetamin, PV IV.

hur mår du nu ? kokain in i venen är no no.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in