Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-04-30, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ajakz
Tja tänkte göra ett kort inlägg, fixat ladd från gatan. Detta Laddet känns skumt. Luktar som aceton, smakar surt och bittert, men domnar väldigt väldigt lite, får ingen huvudvärk när jag tar det blir mest pigg och pratglad men känner nästan ingen domning alls... är det blandat med något farligt tror ni? När jag pressar ihop de mellan fingrarna så smälter de bra.

Kuken har krympt och kan fan inte pissa vad fan är det här

Jag upplever samma sak att det är svårare nu att kissa än förr på kokain.
Inte lika svårt som på rent tjack dock.

Frågan är om dom numera bankar in en del tjack i laddet. Tycker detta har kommit nu sen i somras.
Upplever samma från alla mina kranar.
Eller finns de nån annan anledning att det blivit svårare att kissa efter ett par linor än förr?
Citera
2021-05-01, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hallå. Någon som har tips på hur man taggar igång och får den här goa självkänslan samt självförtroendet på kola som man fick under sina glorydays. Senaste tiden har kolan bara hjälpt för att man inte ska supa så mkt. Visst man blir ju lite mer uppspelt och snackig men saknar de här goa självfötroendet där man kunde snacka med allt och alla. Någon som har tips för att få ett så bra kolarus som möjligt? Köra dubbla linor och kortare tid ist för spara på påsen så länge som möjligt?
Håll dig borta från påsen låt oss säga 3 mån så ska du se att det drar på igen..
Citera
2021-05-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Håll dig borta från påsen låt oss säga 3 mån så ska du se att det drar på igen..
testat det och det är ett grymt bra tips för att det ska bli roligare! Denna gången fick ja ett annat tips/taktik och det var att köra lite mindre linor och det gjorde ju att bagen höll längre och effekten blev faktiskt den samma. Visst ibland fick man fylla på med lite kortare intervaller men ändå. Tyckte det funkade bra.
Citera
2021-05-03, 00:39
Medlem
Har tagit cola i runt 1 år nu. För 6 månader sedan så såg jag ner på de som tog så fort alkohol serverades, men nu är jag där själv. Tar inga jättedoser (kanske 0,7g på en vecka utspädd till 3 kvällar). 0,2g funkar bra för att nyktra till/bli pigg men detta kan inte vara hållbart?
Förstår vart jag är på väg men kan inte släppa att jag vet att det finns ett trappsteg till som leder till mer glädje.

Jag har barn, grym flickvän, tjänar bra, trivs med jobbet och har 0 ångest för livet (vad jag vet), men jag älskar att colan ger mig en nivå till.

Googlade på cola och hittade mängder av artiklar som säger att man försöker fylla tomma hål för att man är missnöjd eller deprimerad, men så är inte mitt liv. Jag är glad, men vill bli gladare. Jag trivs, men vill ha lite mer ”go” i livet. Blir lätt uttråkad och söker spänning/släppt kontroll/lite nu kör vi lite för ofta.

Är det någon som känner igen sig? Eller gjort resan jag är på väg att göra?
Citera
2021-05-04, 20:46
Medlem
Ta reda på fakta om Colan, den kommer aldrig ge samma rus som i början, det går bara nedåt. Efter ett tag så utarmas dopaminet så då blir du deprimerad utan cola. Hjärnan blir kidnappad och förmågan till vanlig lycka förstörs vid långvarig frekvent användning. Cola är bland det svåraste att bli fri från pga av att dopaminnivåerna skjuter så galet i höjden...... ett tag, sen går det bara utför.
Citera
2021-05-04, 22:27
Medlem
Tack, men om cola slutar ge mig det där extra då avtar ju meningen att ta den.

För tillfället så tar jag ju rätt lite per dag? Men förstår att det lätt kan öka i framtiden. Undrar mest om någon känner igen sig och kan berätta hur det har gått.
Citera
2021-05-05, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty20
Ta reda på fakta om Colan, den kommer aldrig ge samma rus som i början, det går bara nedåt. Efter ett tag så utarmas dopaminet så då blir du deprimerad utan cola. Hjärnan blir kidnappad och förmågan till vanlig lycka förstörs vid långvarig frekvent användning. Cola är bland det svåraste att bli fri från pga av att dopaminnivåerna skjuter så galet i höjden...... ett tag, sen går det bara utför.
Dopaminnivåer som skjuter i höjden blabla vad yrar du om ? Kanske du som ska läsa på..
Cola frisätter inte dopamin det låser det befintliga.
Citera
2021-05-11, 00:28
Medlem
Bertil85s avatar
Någon som sökt på google på Kokain. Vilka monsterlinor de lagt upp.
Kan de mena allvar är linorna verkligen så stora ?

Går det hem hos er ? Linor som är 0,5-1g.

Påven vill ta kokablad som té får han göra så ?
Citera
2021-05-11, 14:36
Medlem
Varför är denna drog så poppis? Tycker den verkar överreklamerad.
Senast redigerad av 1234ost 2021-05-11 kl. 14:42.
Citera
2021-05-11, 15:02
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost

den har en viss status hos mig iafl.

typiskt att mitt inlägg hamnade längst ner förra sidan.
Citera
2021-05-12, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234ost

Håller med till 100%. Visst, väldigt rent kokain kan vara lite skoj men annars vinner ju tjack på varje punkt. Det är väl lite mer status och lite mer party runt den så det är väl därför dom större svenska städerna gått mer mot kola-stad än tjack-stad.
Citera
2021-05-13, 04:53
Medlem
Vad är tiza? Finns nu ett par bra batchar jag fått tag på och de markerar det med lite saker så som tiza eller ursprung av land.

Men vad står egentligen tiza för? Är tiza ord för kokain som has lite olika egenskaper?

Vissa kola är väldigt stissiga med bra gas i. Drar ivag som fan och håller den höjden i cirkus 45min. Lite som ett vertikalt sträck upp, följt av ett constant horisontellt drag och sedan ett vertikalt sträck ner igen. Men man blir lätt lite stissig av det. Speciellt. Utan alkohol. ( vad jag läst är detta typiskt för det colombianska kokainet)

Andra sorter kan ge ett lugnare rus, men med samma eufori och må jävligt gött känsla. Gasar inte direkt utan smyger sig på lite sakta innan det peakar och sedan lugnar ner sig efter ett tag. Ger självklart också massa överskott energi, men inte på den nivån som den övre där man lätt blir lite stissig.( Detta ska vara typiskt för peruanskt kokain)

Kan det vara av någon sådan anledning man döper vissa batcher tiza? Eller har det en hel annan innebörd?

Försökt söka på det, men hittar inga svar alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in