Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-05, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Om ni fick välja ? Ta ett(1) gram kokain om dagen under ett år eller en lyxklocka typ Rolex/Omega ?

Vad hade ni valt ?

Vem betalar?
Citera
2022-02-05, 00:41
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keyzersoeze
Vem betalar?

din pappa vs andra.
Citera
2022-02-05, 00:44
Medlem
Running_mans avatar
Vad är det man spär ut kokainet med i Sverige 2022? Är det fortfarande Dextrosol och liknande?
Citera
2022-02-05, 09:35
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Om ni fick välja ? Ta ett(1) gram kokain om dagen under ett år eller en lyxklocka typ Rolex/Omega ?

Vad hade ni valt ?

Inget av dom. Skulle inte frivilligt sätta mig i ett beroende av en drog jag inte ens tycker om, och klockor är fullständigt ointressant.
Citera
2022-02-06, 04:00
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Vad är det man spär ut kokainet med i Sverige 2022? Är det fortfarande Dextrosol och liknande?

Ibland, om du har tur

Men oftast är det nån sorts "supermix" som de kallar. Typ 4 olika saker som de sen blandar med laddet

Supermix innehåller nästan alltid Levamisole, avmaskningsmedel för hundar. Fräter bort näsan och fuckar upp ditt immunförsvar.

Sen lägger de även kreatin, koffein och i vissa fall även små doser av benso/opiater.

Laddet i Sverige är skit även om du har en bra kran. Den ger oftast stress, stiss och ångest. Ren och fin kola ska du bara njuta av och sedan sova.

...läste det i en bok, artikel eller liknande
Citera
2022-02-07, 12:52
Medlem
Ni som varot i sydamerika och handlat på fs. Hur står sig vårat koks som påstås vara i princip helt rent jämfört med sydamerika prylarna?
Citera
2022-02-10, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Ibland, om du har tur

Men oftast är det nån sorts "supermix" som de kallar. Typ 4 olika saker som de sen blandar med laddet

Supermix innehåller nästan alltid Levamisole, avmaskningsmedel för hundar. Fräter bort näsan och fuckar upp ditt immunförsvar.

Sen lägger de även kreatin, koffein och i vissa fall även små doser av benso/opiater.

Laddet i Sverige är skit även om du har en bra kran. Den ger oftast stress, stiss och ångest. Ren och fin kola ska du bara njuta av och sedan sova.

...läste det i en bok, artikel eller liknande

Jag tog kokain ofta när jag festade förrut och kokain är inte som det var förr. Så det måste verkligen vara skit som det är utblandat med. Förrut blev jag uppåt osv... Innan jag la av så slutade det med att jag blev uppåt efter de första 2 - 3 linorna sen gick det bara utför. Blev seg, osocial och efter mer än 1 gubbbe så kunde jag tappa talförmågan. Kan ju vara så att jag hade utvecklat en tolerans och var tvungen att ta så mkt när jag festade. Ibland blev det 2 - 4 gubbar under en festkväll. Men folk påstår att man inte kan ta överdos av kokain i Sverige... En gång blev jag så dålig att hela kroppen skakade, var svag och hade hjärtklappningar samt svettades som en dåre... Kunde knappt gå för att jag var i så dåligt tillstånd.. Kanske inte beror på kokainet utan det som det blandas ut med? Aja känns skönt att ha lagt av iaf!
Citera
2022-02-10, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freeok
Jag tog kokain ofta när jag festade förrut och kokain är inte som det var förr. Så det måste verkligen vara skit som det är utblandat med. Förrut blev jag uppåt osv... Innan jag la av så slutade det med att jag blev uppåt efter de första 2 - 3 linorna sen gick det bara utför. Blev seg, osocial och efter mer än 1 gubbbe så kunde jag tappa talförmågan. Kan ju vara så att jag hade utvecklat en tolerans och var tvungen att ta så mkt när jag festade. Ibland blev det 2 - 4 gubbar under en festkväll. Men folk påstår att man inte kan ta överdos av kokain i Sverige... En gång blev jag så dålig att hela kroppen skakade, var svag och hade hjärtklappningar samt svettades som en dåre... Kunde knappt gå för att jag var i så dåligt tillstånd.. Kanske inte beror på kokainet utan det som det blandas ut med? Aja känns skönt att ha lagt av iaf!

Vill även tillägga att det hände att jag fick kramper också (vissa riktigt obehagliga) vid vissa tillfällen, exempelvis tillfället jag nämner ovan. Jag hat köpt från olika kranar och blivit bjuden av andra som tagit. Nä, inte värt att ta cola i Sverige iaf om man vill ha en rolig kväll.
Senast redigerad av Freeok 2022-02-10 kl. 09:54.
Citera
2022-02-11, 16:18
Medlem
Nkpgisits avatar
Handlade en gubbe kola idag samt en 350ml vodka och två starköl. Va helt okej ladd över standard men jag som tar ladd för att stilla mitt sug för PV och amfetamin gör att jag kan inte ta det som man ska. Jag tar alltid intravenöst när det kommer till droger men när jag tar ladd så försöker jag att ta det nasalt men grejen är att när jag tar det nasalt så blir jag så blind för mängden och aldrig nöjd. Har alltid i bakhuvudet att det är något som inte står rätt till. Har ibland injicerat kokainet vilket är väldigt trevligt när det kommer till ruschen men ruset är över väldigt snabbt vilket gör det väldigt dyrt.
Citera
2022-02-12, 12:31
Medlem
Citat:

Vad hade ni valt ?

Klocka såklart.
Citera
2022-02-13, 00:04
Medlem
Hur bankat är laddet nuförtiden?
Citera
2022-02-13, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jetski-suicide
Hur bankat är laddet nuförtiden?

Det beror väl helt på vilka kontakter du har, eller har jag fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in