2021-09-02, 12:21
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Medlem eller ej, han får i alla fall prata i Bedragarnas Hus. Tillsammans med kommunisten och ekobrottslingen Boris Benulic.
https://youtu.be/7RXMEFfvqII

Är Boris utsläppt nu? Vilken anstalt var det han satt på? Gissar på Kolmården som har ekobrottslingar och lättare kriminella.
Citera
2021-09-02, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Är Boris utsläppt nu? Vilken anstalt var det han satt på? Gissar på Kolmården som har ekobrottslingar och lättare kriminella.
Ja, han släpptes väl för något år sen. Jag tror det var i början av covid, men jag kan minnas fel. Och, ja, han satt på Kolmården.
Citera
2021-09-02, 13:27
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1

Kolmården stämmer. Han har varit ute ett tag nu. Han deltog i Radio Bubbla inifrån anstalten.
Citera
2021-09-02, 15:52
Citat:
Tillsammans med kommunisten och ekobrottslingen Boris Benulic.
https://youtu.be/7RXMEFfvqII

Boris Benulic, Från filosemit och kommunist till libertarian och nazist, det går undan i hockey.
Citera
2021-09-02, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Har Klaus helt och hållet lämnat DfS? Det verkade ju som att framförallt han och Daniel hängde ihop, men med tanke på att Martin Eriksson och Boris dras in mer och mer i DfS, så känns det ju som att Klaus skulle ha all anledning att haka på. Klaus var ju dessutom med i VP avsnitt 173, så han rör sig ju fortfarande i den nationella sfären i alla fall.

Är Daniel fortfarande medlem? Eller är DFS bara kul att vara med i när man är avlönad företrädare?
Citera
2021-09-02, 20:20
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Boris Benulic, Från filosemit och kommunist till libertarian och nazist, det går undan i hockey.

Boris förklarar (28 November 2015).
https://soundcloud.com/nyhetsbubbla/...er-och-marxist
Citera
2021-09-02, 20:28
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av secretupgrade
Är Daniel fortfarande medlem? Eller är DFS bara kul att vara med i när man är avlönad företrädare?

Tror jag inte, folk tenderar att försvinna därifrån hastigt och utan närmre förklaring.
Citera
2021-09-03, 00:09
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Tror jag inte, folk tenderar att försvinna därifrån hastigt och utan närmre förklaring.

Sverige Vaknar verkar vara elefantkyrkogården. Först försvinner Daniel, sedan Ludvig. Nu verkar programmet lagt på is..? Det har i alla fall inte kommit tillbaka efter sommaruppehållet.
Citera
2021-09-03, 08:56
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Sverige Vaknar verkar vara elefantkyrkogården. Först försvinner Daniel, sedan Ludvig. Nu verkar programmet lagt på is..? Det har i alla fall inte kommit tillbaka efter sommaruppehållet.

Sommaruppehållet är fortfarande inte över, tyckte Dan sa att på måndag sätter säsongen igång med lite förändringar och förbättringar.
När man sliter så hårt som herrarna i detta hus måste man gå ner i varv i minst 3 månader.
Citera
2021-09-04, 11:09
Idag lördag är det stängt på Svenskarnas hus, meddelade man på sociala medier. Jag antar att korvrullarna behöver en ledig helg efter tre månaders ansträngande semester.
Citera
2021-09-04, 11:27
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Sommaruppehållet är fortfarande inte över, tyckte Dan sa att på måndag sätter säsongen igång med lite förändringar och förbättringar.
När man sliter så hårt som herrarna i detta hus måste man gå ner i varv i minst 3 månader.

Kvicksilvret visar fortfarande 20-25C så det är förståeligt att en svettig podradiostudio inte lockar. På grund av klimatförändringarna kommer det alltså bli allt mindre poddande och mer sommarspecialare.
Citera
2021-09-04, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Idag lördag är det stängt på Svenskarnas hus, meddelade man på sociala medier. Jag antar att korvrullarna behöver en ledig helg efter tre månaders ansträngande semester.
Hoppas medlemmarna inte tror att dom också har ledigt. Utan att dom tar ett extra skift på jobbet och skänker pengarna till dom hårt arbetande aktivisterna. Dom som så osjälviskt har slängt sig ut i kampen för oss svenskar. Dan sa att dom skulle resa statyer över dom som skänkte mest pengar. Jag tycker medlemmarna ska bekosta statyer över Dan och Magnus. För dom är dom riktiga hjältarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in