2021-09-04, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretupgrade
Är Daniel fortfarande medlem? Eller är DFS bara kul att vara med i när man är avlönad företrädare?
Vet man hur korven är tillverkad.. Så betalar man helst inte för korvrullningsmaskinen.
Citera
2021-09-04, 12:38
Citat:
Ursprungligen postat av CogInTheZog
Hoppas medlemmarna inte tror att dom också har ledigt. Utan att dom tar ett extra skift på jobbet och skänker pengarna till dom hårt arbetande aktivisterna. Dom som så osjälviskt har slängt sig ut i kampen för oss svenskar. Dan sa att dom skulle resa statyer över dom som skänkte mest pengar. Jag tycker medlemmarna ska bekosta statyer över Dan och Magnus. För dom är dom riktiga hjältarna!
Dan dricker i detta nu öl på en familjeägd liten krog i Tyskland, meddelade han på Instagram. För Kampen!!! Därför är det viktigt att svischa en slant till husfonden så att han kan beställa in jordnötter till biran.
Citera
2021-09-04, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Dan dricker i detta nu öl på en familjeägd liten krog i Tyskland, meddelade han på Instagram. För Kampen!!! Därför är det viktigt att svischa en slant till husfonden så att han kan beställa in jordnötter till biran.

Lite som ledarskiktet i Afghanistan som också gick i exil för att livet var bekvämare på annan plats. Även de såg ju till att pengarna inte skulle ta slut.
Citera
2021-09-04, 18:45
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Idag lördag är det stängt på Svenskarnas hus, meddelade man på sociala medier. Jag antar att korvrullarna behöver en ledig helg efter tre månaders ansträngande semester.
Citat:
På vilket Instagram-konto meddelade Dan Eriksson att han idag sitter och dricker öl?

Arkhamist var tidigare en av Flashbacks mest intelligenta och roliga skribenter, men efter att hans töntiga bögälskling Daniel Frändebög försvann från Det fria Sverige så har han gått och blivit helt sinnessjuk.

Seriös fråga till Arkhamist och andra nationalister: Vad var storheten med Daniel "Conrad" Frändebög? Jag fattar verkligen inte det...
Citera
2021-09-04, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
På vilket Instagram-konto meddelade Dan Eriksson att han idag sitter och dricker öl?

Arkhamist var tidigare en av Flashbacks mest intelligenta och roliga skribenter, men efter att hans töntiga bögälskling Daniel Frändebög försvann från Det fria Sverige så har han gått och blivit helt sinnessjuk.

Seriös fråga till Arkhamist och andra nationalister: Vad var storheten med Daniel "Conrad" Frändebög? Jag fattar verkligen inte det...
Sitt eget, i sin story. Jag antar att man måste följa honom, vilket jag gör.

I övrigt tackar jag för berömmet. Även du är rolig och charmig på ditt eget sätt. Du är språkligt begåvad.

Vad gäller Conrad så antar jag att jag inte känner samma blinda hat emot honom som du. Han är i mina ögon inte värre än många andra skumma figurer i den här rörelsen. En som obegripligt nog fortfarande har sin status kvar är den garanterat bisexuelle Marcus Follin. Hur en sådan fånig pojke har kunnat hamna i en position där seriösa debattörer tar honom på allvar är för mig obegripligt. Han är ett barn i en anabolakropp som lever i en sagobok och som laddar upp homoerotiska bilder på sig själv på nätet så fort han kommer åt. Hans syn på världen är som tagen ur World of Warcraft och hans ”tagningar” (fy vad jag ogillar det begreppet) är grunda som vattenpölar. Killen är en komplett idiot som säkert rollspelar familjefar också, för att inte han ska ha lastat korv i bagageluckan i yttersta hemlighet genom åren lika sannolikt som att Magnus veganism ska bli långvarig.
Senast redigerad av Arkhamist 2021-09-04 kl. 19:10.
Citera
2021-09-04, 19:26
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Det är nog ingen som tycker han är en storhet. Man kan däremot skönja ett mönster där medarbetare helt plötsligt försvinner utan någon förklaring.

I fallet Frändelöv så har han slitit hund för föreningen Det Fria Sverige både med renovering av huset och radiosändning och om han sen, som det verkar, har fått maka på sig för att Björn ska få en heltidslön så är det ett svinigt beteende från de ansvariga.

Jag har inget till övers för Ingrid och Conrad-gänget och det har jag sagt från dag ett i denna tråd men jag är heller inte för att man utnyttjar folk för egen vinning, oavsett vem som utsätts.

Är det någon man ska vara arg på så är det Dan och Magnus, de visste precis vilka de gav sig in i samarbete med men dom valde ekonomisk vinning framför moral.

Jag tog avstånd direkt när jag hörde Ingrids namn och har inte ändrat min inställning sen Motgift blev Dfs/Svegot. Visst jag slölyssnar då och då på Kväll med Svegot men oftast orkar jag inte ta mig igenom ett helt avsnitt.

Varningsflaggen höjs när medarbetare efter medarbetare försvinner utan förklaring.
Citera
2021-09-04, 22:32
Avstängd
Offerviljas avatar
De sju senaste bilderna på Dan Erikssons Instagram:

Bild på Dan utomhus någonstans tillsammans med Jalle Horn.
Bild på en badstrand med badande människor.
Bild på Dan i ett rum tillsammans med den tyska nationalisten Jens Pühse.
Bild på två stycken barn som springer på en väg i vacker miljö.
Bild på ett slott eller en borg i en vacker dal.
Bild på Dan där han är Napoleon.
Bild på Dan framför ett tjusigt vattenfall.

Inte en öl eller någon annan alkohol så långt ögat kan nå från Dan Erikssons sida.

Jag älskar Dan Eriksson mer än vad någon någonsin kommer att förstå! ❤️❤️❤️
Citera
2021-09-04, 23:04
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Sitt eget, i sin story. Jag antar att man måste följa honom, vilket jag gör.

I övrigt tackar jag för berömmet. Även du är rolig och charmig på ditt eget sätt. Du är språkligt begåvad.

Vad gäller Conrad så antar jag att jag inte känner samma blinda hat emot honom som du. Han är i mina ögon inte värre än många andra skumma figurer i den här rörelsen. En som obegripligt nog fortfarande har sin status kvar är den garanterat bisexuelle Marcus Follin. Hur en sådan fånig pojke har kunnat hamna i en position där seriösa debattörer tar honom på allvar är för mig obegripligt. Han är ett barn i en anabolakropp som lever i en sagobok och som laddar upp homoerotiska bilder på sig själv på nätet så fort han kommer åt. Hans syn på världen är som tagen ur World of Warcraft och hans ”tagningar” (fy vad jag ogillar det begreppet) är grunda som vattenpölar. Killen är en komplett idiot som säkert rollspelar familjefar också, för att inte han ska ha lastat korv i bagageluckan i yttersta hemlighet genom åren lika sannolikt som att Magnus veganism ska bli långvarig.

Hur länge har Magnus varit vegan ?
Citera
2021-09-05, 09:27
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Hur länge har Magnus varit vegan ?
Vegan/vegetarian/avstår kött. Hur pass hårt han håller på det vet jag inte men det är väl en månad eller två sedan han i ett Sommar med Svegot meddelade att han slutat äta kött och animaliska produkter och att han mår ”såååå mycket bättre” av vegetarisk diet. Ja, kyss Karlsson.

Det blir som med hans ständigt återkommande styrketräning och viktminskning, han går ner i Björns bokhandel och rycker ett par gånger i hantlarna och tar en bild till Instagram och sedan går han upp och startar korvrullningsmaskinen igen. Magnus är inte 150-kilostjock av en slump. Han har sett ut sådär i åratal. Det beror på att han har ett osunt förhållande till mat. En plötsligt påkommen gräsätardiet kommer varken vara särskilt länge eller göra någon nytta för någon som ser ut som skinheadversionen av Edward Blom.
Citera
2021-09-05, 09:40
Medlem
Hur har lokalsamhället reagerat på Svenskarnas hus? Ses det som en ufo-förening?
Citera
2021-09-05, 09:42
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alertio
Hur har lokalsamhället reagerat på Svenskarnas hus? Ses det som en ufo-förening?
Mestadels positivt vad det verkar.
Citera
2021-09-05, 10:06
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Vegan/vegetarian/avstår kött. Hur pass hårt han håller på det vet jag inte men det är väl en månad eller två sedan han i ett Sommar med Svegot meddelade att han slutat äta kött och animaliska produkter och att han mår ”såååå mycket bättre” av vegetarisk diet. Ja, kyss Karlsson.

Det blir som med hans ständigt återkommande styrketräning och viktminskning, han går ner i Björns bokhandel och rycker ett par gånger i hantlarna och tar en bild till Instagram och sedan går han upp och startar korvrullningsmaskinen igen. Magnus är inte 150-kilostjock av en slump. Han har sett ut sådär i åratal. Det beror på att han har ett osunt förhållande till mat. En plötsligt påkommen gräsätardiet kommer varken vara särskilt länge eller göra någon nytta för någon som ser ut som skinheadversionen av Edward Blom.

Ok. Jag pratade med en som såg Hon m i dagarna och sa att han inte alls var så tjock som innan. Han tippade på 120 kg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in