Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
På vilket Instagram-konto meddelade Dan Eriksson att han idag sitter och dricker öl?
Arkhamist var tidigare en av Flashbacks mest intelligenta och roliga skribenter, men efter att hans töntiga bögälskling Daniel Frändebög försvann från Det fria Sverige så har han gått och blivit helt sinnessjuk.
Seriös fråga till Arkhamist och andra nationalister: Vad var storheten med Daniel "Conrad" Frändebög? Jag fattar verkligen inte det...
Det är nog ingen som tycker han är en storhet. Man kan däremot skönja ett mönster där medarbetare helt plötsligt försvinner utan någon förklaring.
I fallet Frändelöv så har han slitit hund för föreningen Det Fria Sverige både med renovering av huset och radiosändning och om han sen, som det verkar, har fått maka på sig för att Björn ska få en heltidslön så är det ett svinigt beteende från de ansvariga.
Jag har inget till övers för Ingrid och Conrad-gänget och det har jag sagt från dag ett i denna tråd men jag är heller inte för att man utnyttjar folk för egen vinning, oavsett vem som utsätts.
Är det någon man ska vara arg på så är det Dan och Magnus, de visste precis vilka de gav sig in i samarbete med men dom valde ekonomisk vinning framför moral.
Jag tog avstånd direkt när jag hörde Ingrids namn och har inte ändrat min inställning sen Motgift blev Dfs/Svegot. Visst jag slölyssnar då och då på Kväll med Svegot men oftast orkar jag inte ta mig igenom ett helt avsnitt.
Varningsflaggen höjs när medarbetare efter medarbetare försvinner utan förklaring.