Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Jag ångrar mig att jag skrev två stycken lite halvt negativa inlägg om Det fria Sverige-snubbarna i tråden om Radio Svegot tidigare i veckan. Det är så jävla dåligt gjort av mig att fortsätta tjata om Dumrid & Bögrad. Dan Eriksson har ju för fan gjort exakt så som jag hela tiden har velat och rensat bort varenda idiot från föreningen. Allting är bra nu och de kommer inte att göra om någonting sådant där igen. Det går att lita på dem. Svensk nationalism är cool igen!
Dan är hemma i Sverige nu, för i morgon ska det hållas ett evenemang i Svenskarnas hus med temat "Valåret 2022 och Det fria Sverige".
Tja. Ska du dit. Till Älgarås imorgon? Du är en sweet little piece of meat, baby! 💗
Du tillför mycket till svensk rörelse. Musik, alkohol & avgudadyrkan. Du är kul.
Är det Afs som DFS stödjer nu? I så fall jag röstar oxå. Jag tror på DFS, mannen. Men jag tror oxå på att grunden ska vara kristen. Ras är inte viktigt i nuläget. Är du kristen? Röstade du i kyrkoval? Afs?
Tycker DFS ska lägga ner vikingatjafset. Blir bara löjligt. Vad tycker du, little pumpkin? Jag anser att man ska ta tillbaka kyrkan. Alla starka nationer vilar på kristen grund.
Vet inte om jag är välkommen imorgon men kanske jag gör en chansning & dyker upp som gubben i lådan.

Samåka?