Citat:
Ursprungligen postat av
Lars48.
Expertutlåtande som jag har lyssnat på säger att en dator synkroniserar filer när man öppnar den eller vid stängning.
■ Enligt protokollet man ser stor synkronisering aktivitet vid 23:34 vilket tyder på att nån har satt på datorn eller aktiverat skärmen så att synkronisering aktiviteterna har kommit igång.
■ Det är säger IT experten under förhöret.
Så att säga nån satt igång datorn kl 23:34 så att synkronisering kom igång.
Risken är stor att den person som bor i huset gjorde om det inte spökar i huset förstås!
Hej @Lars48
■ Låt oss titta lite närmare på den här biten gällande St*fan Davidss*n:s dator-aktivitet under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ Tiden var från klockan 23:34:16 och till och med klockan 23:34:17.
■ St*fan Davidss*n kunde inte❗på något sätt bevisa för varken polisen eller åklagarna att
det var han själv, som i egen hög person, satt framför sin egen dator samt i sitt hus adresserat vid Bet*svägen 14 Bertil vid den aktuella tiden, det vill säga,
från klockan ( 23:34:16 till 23:34:17 )
■ 1: ) Varken polisen eller åklagarna kunde bevisa att St*fan Davidss*n inte❗satt hemma framför sin dator vid den aktuella tiden enligt ovan skriven.
■ 2: ) Obs❗Varken polisen eller åklagarna, kunde bevisa, att S*fan Davidss*n verkligen, befann sig inom sitt hem, vid Bet*svägen 14 Bertil, under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ Faktumet talar samt enligt ovan skrivet.
■ Vem som helst kan ha suttit eller stått framför St*fan Davidss*n:s dator vid den aktuella tiden
klockan ( 23:34:16 till 23:34:17 )
■ Ingenting, kunde över huvud taget bevisas beträffande den dator-aktiviteten, det vill säga, varken i från polisen:s och åklagarna:s sida så som, ej heller ifrån St*fan Davidss*n:s sida.
■ Så länge som St*fan Davidss*n, samt vid det aktuella tillfället, inte kunde bevisa, att han faktiskt befann sig inom sitt eget hem vid Bet*svägen 14 Bertil, och i egen hög person, satt framför sin egen dator klockan
23:34:16 till 23:34:17, sålunda saknade St*fan Davidss*n ett alibi.
■ I Göta Hovrätt samt då St*fan Davidss*n fick ordet gällande dator-aktiviteten under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, uttryckte sig St*fan Davidss*n på ett väldigt egendomligt sätt vilket följande då löd,
■ Citat St*fan Davidss*n: "Kanske❗att jag har ett alibi där, nej förresten, det var nog dumt sagt" ... slut citat/
■ Enligt ovan skrivet: St*fan Davidss*n sa en sak, men, hans samvete sade någonting annat.
■ Den dator-aktiviteten, som i förfluten tid en gång ägde rum klockan 23:34:16 - 23:34:17, den kunde varken bevisa det ena eller det andra.
Tillägg: @Lars48, jag har tidigare, i ett av mina skrivna inlägg ställt en fråga till dig vilken du hitintills inte svarat på.
Frågan: Anser du @Lars48, att det är helt uteslutet att Yodinnan [ HD ] varit sin Yodánske Riddare SD behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m bringades om livet bakom ett bullerplank ?
Mvh/JM.