Citat:
Ursprungligen postat av
Krimprofessorn
■ Beträffande kålsuparen, The Joker, Jokermannen…
■ 3: ) Det är helt korrekt att Jokermannen har inbillat sig att han besitter information om vad som hände bakom bullerplanket utöver det som framkommer i förundersökningsprotokollet.
■ 5: ) Det är helt korrekt att Jokermannen lider av storhetsvansinne och en stark övertro på sin egen förmåga eftersom han anser sig kunna reda ut saker som inte polisen har klarat av.
■ 6: ) Det är helt korrekt att Jokermannen är en pervers gubbe som är väldigt intresserad av att daska HD på rumpan och är onaturligt intresserad av JG:s avföring.
/MVH Professorn
■ 3: ) Oavsett vad du tror, anser och tycker om mig @JokerMannen som aktiv skribent och medpostare i L*na Wesstr*m-tråden, så vet jag en hel del om det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 utanför själva förundersökningsprotokollet, detta på grund av, att jag har ett mycket djupt intresse som vilar i det tidigare begångna mordet på min vän L*na Wesstr*m, en vän vilken jag tyckte väldigt mycket om.
■ 5: ) Jag anser mig inte kunna någonting, vad som sedan vilar i din imaginära värld, det är för mig totalt ointressant i detta fallet, jag är nämligen bara en helt vanlig och enkel människa, precis som de allra flesta är, men, jag gör så gott jag kan, sedan, vad detta kommer att leda till, eller vad resultatet kommer att bli, det kan endast framtiden utvisa.
■ 6: ) Du har överhuvudtaget ingen som helst vetskap om vilket génus som jag @JokerMannen har, det vill säga, ett användarnamn säger ingenting om personens génus.
■ Beträffande, att jag i några av mina tidigare skrivna inlägg i L*na Wesstr*m-tråden framfört, att om jag får den minsta lilla chans till att kunna daska HD på stjärten eller knäppa JG på nosen, så kommer jag inte att tveka en enda liten sekund.
■ Enligt ovan skrivet, så har jag, vid flera olika tidigare tillfällen förklarat vad jag egentligen menade med att kunna daska Yodinnan
[ HD ] på stjärten eller knäppa JG på nosen.
■ Utöver det ovan skrivna, så tycker jag, att du fortsättningsvis skall hålla konvenans i L*na Wesstr*m-tråden mot dina medpostare, ditt persevererande sätt genom att gödsla L*na Wesstr*m med abundant gallimatias är helt enkelt sagt en dålig stil från din sida.
■ En fråga till @Krimprofessorn, anser du att det är helt uteslutet att Yodinnan [ HD ]
inte❗varit sin Yodánske Riddare SD behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet ?
Tilläggsfrågor:
■ 1: ) St*fan Davidss*n:s kamrat JG fotograferade sina egna exkrementer och sedan därefter transmitterade bilden till sin kamrat St*fan Davidss*n, tycker du @Krimprofessorn, att det var ett fullständigt normalt beteende av JG så som han vid det aktuella tillfället gjorde ?
■ 2: ) St*fan Davidss*n placerade sin härlighet samt vilandes på en tårta och till råga på allt samt vid det aktuella tillfället fotograferade, tycker du @Krimprofessorn, att St*fan Davidss*n hade ett fullständigt naturligt beteende ?
■ 3: ) Under Fredagen den 25 Maj 2018 samt endast 6 dagar förflutna efter det att man hade upptäckt en avliden människokropp bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro, så utfördes en storstädning av den mordmisstänkte St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*svägen 14 Bertil av bland andra, SOA och Yodinnan [ HD ],
■ Yodinnan [ HD ] tokskurade vid det aktuella tillfället St*fan Davidss*n:s golvbrunn för att sålunda undanröja bevis för polisen:s då fortsatta utredningsarbeten. SOA som plötsligt utnämnde sig själv till sotarmästare och toksotade St*fan Davidss*n:s skorsten med mera var också han St*fan Davidss*n behjälplig på samma grund, anser du @Krimprofessorn, att denna storstädningen som utfördes i St*fan Davidss*n:s hus var ingenting annat, än en helt normal
storstädning ?
■ Om du, @Krimprofessorn, bestämmer dig för att svara på detta inlägget av @JokerMannen, var vänlig, håll tråd-konvenans.
Mvh/JM.