Citat:
Ursprungligen postat av
Lars48.
■ Tyvärr har man hittat kroppen försent.
■ Hej @Lars48, Då du tidigare i ditt skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden tog upp beträffande att den avlidna människokroppen bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro upptäcktes för sent, så har jag en fråga som jag vill ställa dig.
■ @Lars48, vad tror du, att den egentliga anledningen var, till att L*na Wesstr*m under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 blev bragt om livet bakom ett bullerplank ?
■ L*na Wesstr*m bringades om livet bakom ett bullerplank mitt inne i ett stort bostadsområde bland boende människor, bullerplanket därstädes offret L*na Wesstr*m dödsmisshandlades, ligger nära till flera hus utmed Rättar*vägen nummer ( 9 )
till och med nummer ( 1 ), så som, nära angränsande till bostadsrätten adresserad vid Rättar*vägen ( 11 ), även nummer ( 13 ), samt att bostadsrätter finns utmed Rättar*vägen ned till nummer ( 35 )
■ Sedan finns det även hus adresserade ut
med Byal*gsg*tan, som ( 7 ) - ( 5 ) och ( 3 )
■ Bostadsrätterna vid Byal*gsg*tan ( 2 ),
så som huset vid Byal*gsg*tan ( 3 ), ligger nära bullerplanket.
■ Enligt ovan skrivet, många människor är bosatta nära bullerplanket.
■ L*na Wesstr*m kunde lika väl ha bragts om livet någonstans ute i skogen eller på någon annan plats, men, nu blev platsen för dödsmisshandeln samt mordet bakom ett bullerplank mitt inne i ett stort bostadsområde.
■ @Lars48, hur tänker du just kring detta enligt ovan skrivet ?
Mvh/JM.