2021-08-29, 16:24
  #2017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Skriver inte för att jag bekymrar mig om Pw.
Välkommen till FB - här skriver man bland annat för att ventilera erfarenheter och åsikter. Även om de inte passar dig😉

Gällande PWs husbygge kunde jag inte bry mig mindre. Håller nu på att få vårt andra hus uppfört.

Jag är lite på samma bana, är inte heller särskilt intresserad av PWs liv i övrigt. Registrerade mig då jag fick reda på att CB äntrat hennes liv.
Citera
2021-08-29, 16:27
  #2018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Jag är lite på samma bana, är inte heller särskilt intresserad av PWs liv i övrigt. Registrerade mig då jag fick reda på att CB äntrat hennes liv.

Ja det är väl så att varje användare här kan skriva om precis vad de vill. Själv blev jag plötsligt less på CB men det hindrar ju inte att andra fortsätter med det. Det är väl så ett forum är tänkt att fungera. Jag bryr mig som sagt inte om att andra skriver om CB. Jag har gjort det, och kommer säkert att göra det igen, men just nu så kändes det som om det bara gick runt. För min del då alltså.
Citera
2021-08-29, 16:57
  #2019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jag vill gärna ser mer av hennes husbyggande. Och hennes resande. Och shoppande. Och allt skoj som hon gör.

Någon som vet vilken byggfirma hon har?

Det är ”Rörvikshus”, om jag inte minns fel.


På tal om nya huset - känns inte det så mycket, icke PW?
Citera
2021-08-29, 17:14
  #2020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är ”Rörvikshus”, om jag inte minns fel.


På tal om nya huset - känns inte det så mycket, icke PW?

Tack! Ska kolla in vad det är. Vad menar du med att det inte känns så mycket PW?

Hur länge sedan var arkitektritningen klar? Innan CB kom in i matchen eller efter?
Citera
2021-08-29, 17:17
  #2021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Tack! Ska kolla in vad det är. Vad menar du med att det inte känns så mycket PW?

Hur länge sedan var arkitektritningen klar? Innan CB kom in i matchen eller efter?

Vet inte hur jag ska förklara, men det huset känns för ”flådigt” för henne.

Det vet jag inte alls.
Citera
2021-08-29, 17:18
  #2022
Medlem
Vi hjälper dig att bygga hus
Att bygga eget hus helt enligt sina önskemål är för de flesta en stor dröm. Det sägs att det tredje huset man bygger blir precis som man vill ha det. Det är inte alltid enkelt att bygga villa. Som kund har man många tankar och idéer när man vill bygga hus. Vi på Rörvikshus gör det möjligt för dig att bygga en arkitektritad villa och nå till drömhuset redan vid första försöket – vår unika husguide, våra representanter och arkitekter hjälper dig på vägen.

https://rorvikshus.se/

Tydligen en firma där man kan påverka ordentligt hur man vill att det ska se ut.

Varför jag är nyfiken på detta är för att jag tycker hon har så fint hus i Spanien. Jag gillar hennes smak. Och gillar att se på hur hus blir till. Kanske för att jag när en dröm själv.

Någon som vet hur stort hon har tänkt sig?
Citera
2021-08-29, 17:19
  #2023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vet inte hur jag ska förklara, men det huset känns för ”flådigt” för henne.

Det vet jag inte alls.

Är det ett stort hus?

Hon har väl bara ett barn kvar hemma?

Med flådigt, tänker du för lyxigt eller lägger nu något annat i ordet?
Citera
2021-08-29, 17:25
  #2024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Är det ett stort hus?

Hon har väl bara ett barn kvar hemma?

Med flådigt, tänker du för lyxigt eller lägger nu något annat i ordet?

Ja, har du inte sett bilder? Googla, så ser du 😌 Lyxigt, var ett bra ordval.

Ja, men det verkar som att de vuxna barnen fått välja div. rum också, av någon anledning.
Citera
2021-08-29, 17:35
  #2025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja, har du inte sett bilder? Googla, så ser du 😌 Lyxigt, var ett bra ordval.

Ja, men det verkar som att de vuxna barnen fått välja div. rum också, av någon anledning.


Nej jag har inte kollat, jag fick just lite tid över för detta nu. Hittade detta https://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgrens-nya--bilder-pa-dromhuset/

Ett fantastiskt fint hus. Men det känns stoooort. Hon tänker sig väl att få ha barnen hos sig fast de är stora. Men jag hade ju gjort gästrum som de fått använda. Inte fan skulle jag ge dem egna rum inte.

Väldigt lyxigt. Hon har ju så fint hus i Spanien också. Det var det som fick mig intresserad av vad hon skulle ta sig för här här hemma. Men har man råd så gör man ju som man vill. Läckberg har ju ett stooort hur också. Det är kanske det som gäller nu. Men hon har ju yngre barn. Pernillas yngste är väl Theo hur gammal han nu är.
Citera
2021-08-29, 17:39
  #2026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Nej jag har inte kollat, jag fick just lite tid över för detta nu. Hittade detta https://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgrens-nya--bilder-pa-dromhuset/

Ett fantastiskt fint hus. Men det känns stoooort. Hon tänker sig väl att få ha barnen hos sig fast de är stora. Men jag hade ju gjort gästrum som de fått använda. Inte fan skulle jag ge dem egna rum inte.

Väldigt lyxigt. Hon har ju så fint hus i Spanien också. Det var det som fick mig intresserad av vad hon skulle ta sig för här här hemma. Men har man råd så gör man ju som man vill. Läckberg har ju ett stooort hur också. Det är kanske det som gäller nu. Men hon har ju yngre barn. Pernillas yngste är väl Theo hur gammal han nu är.

Det är jättefint, det går inte att förneka, men hon känns malplacerad i ett sånt hus. Dock är det hennes pengar, så hon väljer ju själv såklart. Theo är väl början av tonåren, typ.

Konstigt nog har jag aldrig tänkt tanken ang Läckberg och hennes hus 😏
Citera
2021-08-29, 17:58
  #2027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är jättefint, det går inte att förneka, men hon känns malplacerad i ett sånt hus. Dock är det hennes pengar, så hon väljer ju själv såklart. Theo är väl början av tonåren, typ.

Konstigt nog har jag aldrig tänkt tanken ang Läckberg och hennes hus 😏

Läckberg är driven, smart, vältalig, representativ och verkar ha sund inställning. Hon passar väl in i sina fina boenden och så vitt man hört grisar hon inte ner på samma sätt som Pernilla.
Citera
2021-08-29, 18:20
  #2028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Läckberg är driven, smart, vältalig, representativ och verkar ha sund inställning. Hon passar väl in i sina fina boenden och så vitt man hört grisar hon inte ner på samma sätt som Pernilla.

hahaha vad menar du med grisar ner??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in