Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
■ Tillägg:
■ 1: ) HD hade väl också raderat i sin telefon?
■ 2: ) Kanske SD/HD haft kontakt strax före mordet,
SD berättat om remsan och sa att han skulle gå/cykla hem till LW och ta tag i saken... HD nyfiken och gick ut (barnen hade somnat... och som jag kommer ihåg skrivit något till sin fisk att hon inte kunde ha mer kontakt där på kvällen/natten.
■ 1: ) Jo då, Radérerskan HD, hon kunde hon också, likt sin falsk-trogne Yodánske Riddare SD att använda sig ut av speciella tillvägagångssätt, det vill säga, att lika barn, leka bäst.
■ 2: ) Det Yodáiska paret Davidss:n hade inte enbart kontakt före det, att L*na Wesstr*m dödsmisshandlades bakom bullerplanket, paret Davidss*n hade även kontakt efter det, att L*na Wesstr*m hade dödsmisshandlats bakom bullerplanket.
■ Tillägg: Citat St*fan Davidss*n: "Hej älskling, jag raderar löpande" ... slut citat/
■ L*na Wesstr*m är död.
■ Svar St*fan Davidss*n samt citat:
"Mot min vilja" ... slut citat/
■ Kärleks-bomberskan, 💣 ❤ ❤ ❤ Golvbrunns-tok-skurerskan, Tok-loggarinnan, Tant Gräddelin-a áv Yoda,
Syster Hax ( en av sju ), Förtigerskan,
Yoda-beskyddaren, Den Yodánske Riddaren SD:s lilla Blodsex-pratarinna.
■ Yodinnan [ HD ] är en mycket märklig och säregen individ som har komprometterat sig själv, det vill säga, att Yodinna [ HD ] har ställt sig själv i dålig dager genom sina märkliga och säregna beteenden, detta, både för mordet på L*na Wesstr*m ägde rum, samt även efter det, att L*na Wesstr*m bragts om livet.
■ Beträffande Yodinnan [ HD ], så har många av trådens medlemmar fastnat i den så kallade konfirmeringsbiasen, någon medlem, har nu också, till råga på allt, börjat att använda sig av skriftliga potemkinkulisser, det vill säga, att i detta fallet, i skrift försöka skönmåla Yodinnan [ HD ] för att täcka hennes bedrövliga verklighet bakom vackra fasader.
■ Den Yodánske Riddaren St*fan Davidss*n:s lilla Golvbrunns-skurerska H*nna Sof*a, var den personen som hatade L*na Wesstr*m som pesten, därtill sagt, så måste man, åtminstone föröka, att förstå, att hon [Yodinnan HD] hade ett mycket starkt motiv till att få sin rival L*na Wesstr*m röjd ur hennes väg vilket slutligen så också blev fallet.
Mvh/JM.