Citat:
Ursprungligen postat av
Lars48.
■ 1: ) Käre Jockermannen
■ 2: ) FUB länkarna funkar inte sen 30/6.
■ 3: ) Lägg ut ny länk då läser jag de gärna.
■ 4: ) DNA, blodspår och sperma och annat kan man lätt hitta hos en person som har intim relation med BO.
Skulle de sökt vidare då hittar de säker 100 tals andra spår antingen av SD hos LW eller tvärtom.
■ 5: ) De här är inga bevis som kan binda den misstänkte till BP eller till brottet.
■ 6: ) Kom med något nytt och överraska mig.
Eftersom jag är inte ett dugg imponerad av åkl bevisning.
En enig HR säger bara en hel del om kultur av tystnad och ja-sägare.
■ 1: ) OffTopic: @Jockermannen ? ... mitt användarnamn hos Forumet Flashback skrivs:
@JokerMannen.
■ 2: ) OnTopic: FUB ? ... förkortas korrekt som FUP, det vill säga, (Fredrik-Urban-Peter)
vilket står för För-undersökning-s-protokoll. Gällande förundersökningsprotokollet i fallet mordet på L*na Wesstr*m 2018 så är det korrekt, att vissa länkar inte längre fungerar.
■ Tillägg till ovan skrivet: De medlemmar som verkligen har ett seriöst intresse för mordet på L*na Wesstr*m 2018 har tidigare laddat ner förundersökningsprotokollet och sålunda har det lagrat i gott förvar för att kunna tillgå vid behov.
■ 3: ) Jag skall försöka ordna detta till dig.
■ 4: ) Hur du än vill vända och vrida på detta, så var ! St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring en av flera besvärande omständigheter, det var även St*fan Davidss*n:s sperma som vid det aktuella tillfället kunde konstateras på brottsoffret L*na Wesstr*m:s kjol.
■ Enligt ovan skrivet: Både St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring, så som St*fan Davidss*n:s sperma på L*na Wesstr*m:s kjol band honom direkt till brottsplatsen.
■ Vidare sagt till ovan skrivet: I och med att St*fan Davidss*n därtill hade planterat ut vilseledande påståenden till sina vänner och bekanta beträffande brottsoffret L*na Wesstr*m, och för att sålunda kunna sätta polisen:s utredningsarbeten på villospår blev det mycket svårt för polisutredningen att kunna bortse från att St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring samt hans sperma på L*na Wesstr*m:s kjol enbart skulle ha med slumpen att göra.
■ Tillägg till ovan skrivet: Under den tiden som polisen:s, och åklagarna:s utredningar fortlöpte gällande den då mordmisstänkte St*fan Davidss*n så framträdde många besvärande omständigheter för St*fan Davidss*n under utredningsarbetets gång, sådana många besvärande omständigheter mot en och samma person har ingenting med slumpen att göra.
■ 5: ) Faktumet var ! och är ! ... att St*fan Davidss*n:s DNA funnet på brottsoffret L*na Wesstr*m:s ring samt St*fan Davidss*n:s sperma funnet på L*na Wesstr*m:s kjol band honom direkt till mordplatsen bakom bullerplanket.
■ 6: ) Polisen, men ! framför allt sagt Kammaråklagaren Å*a H*ding som gjorde ett otroligt fantastiskt utredningsarbete detta, vilket till sist resulterade i att den, under mycket lång tid mordmisstänkte St*fan Davidss*n slutligen kunde dömas till ett långt fängelsestraff hos Göta Hovrätt vilket ägde rum den 28 Maj 2021.
■ Slutligen sagt, samt till detta skrivna inlägget ovan läst, så menar jag allvar med det vilket jag i flera, av mina tidigare skrivna inlägg låtit mig framföra, det vill säga, St*fan Davidss*n var inte ensam under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet.
■ Någon var St*fan Davidss*n behjälplig en tid före det, att själva dödsmisshandeln påbörjades bakom bullerplanket.
Mvh/JM.