2021-08-29, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du kanske pissar, jag känner endast att hon är vidrig

Nej det var Zilvereko som pissade men du har rätt hon är vidrig, låt oss stena denna hynda till döds nu på en gång för att hon har mage att försvara sin familj så som 99% av Sveriges befolkning skulle göra förutom du och Zilvereko, förlåt glömde att Develi skulle inte heller försvara sin familj. Du vet väl att blod är tjockare än vatten.
Citera
2021-08-29, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Ok så därför är det legalt att pissa på Hanna, Tack för svar då vet jag vad du menar

Nej, det tror jag inte alls att du vet.
Citera
2021-08-29, 02:24
Medlem
develis avatar
Citat:
Nej det var Zilvereko som pissade men du har rätt hon är vidrig, låt oss stena denna hynda till döds nu på en gång för att hon har mage att försvara sin familj så som 99% av Sveriges befolkning skulle göra förutom du och Zilvereko, förlåt glömde att Develi skulle inte heller försvara sin familj. Du vet väl att blod är tjockare än vatten.
Jag skulle varken hoppas att människor är döda som försvunnit likt HD eller slå ut tänderna som du tänkt dig.

Det gäller otrohet, nåt som många upplevt och måste stå ut att se vederbörande i fortsättningen.
Gu bevars om hämnd vore det primära..

Den HD borde ge sig på i huvudsak är SD.
Det är han som är den största svikaren.
Släppt fanstyget helt när han inte bättrar sig.
Då hade det inte funnits motiv till mord heller.
Citera
2021-08-29, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Nej, det tror jag inte alls att du vet.

Jo du har klargjort det på ett mycket övertygande sätt med alla dina inlägg om Hanna.
Citera
2021-08-29, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja.
Speciellt ihop med allt annat som kommer från hästens mun, den besatthet hon uppvisar efter skilsmässan, hur hon ljuger för SD för att kunna köra sitt brist på tillit, kärleksbombar honom, omhuldar och försvarar honom efter mordet - för att sen vilja slippa honom och hoppas han åker in för mord.
För att hon sen fortsätter framställa sig som om hon bryr sig om honom.

Hon är manipulativ och lömsk och just därför misstror jag henne.

En middag som delorsak till mord och lägger skulden på LW.

Vore det så enkelt som du vill ge sken av, så skulle varenda bedragen person mörda om man inte tål att vederbörande vistas på samma ställen.
HD är inte unik att ha drabbats.

"Tyvärr så förlorade du rond 2" är ett brutalt mord och ordvalet säger mer om dig än LW.

Develi du är inte på något sätt dum i huvudet, tvärtom du vet väldigt mycket om hur en mördare tänker, Men du tror inte att Hanna kärleksbombar Stefan på dom grunderna att Hanna vet vad Stefan är kapabel till, att hon stryker han medhårs istället för mothårs som även du vet är ett bra sätt att lugna en kontrollerande människa. Att Stefan var en psykopat tror jag inte et dugg på men att han var en narcissist sätter jag min lön på.
Citera
2021-08-29, 02:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ok så därför är det legalt att pissa på Hanna, Tack för svar då vet jag vad du menar
Dina senaste moralpredikningar om vad som skrivs om HD faller i skymundan av din egen framfart.
Return to sender:
Citat:
Dom är väl tryggt inkvarterad hos mormor och morfar så stolpskottet HD kan leka med burkarna.
Citat:
Vilken normal funtad människa sitter i två timmar och lyssnar på hur älskarinnan berättar om sexlivet hon har med hennes make. Finns inte en chans att detta har hänt i verkligheten, möjligtvis i HDs sönderpillrade hjärna.
Citat:
Mandat, ja där fick du till det smokey. Precis alla levande varelser har mandat till att önska att JG må brinna i helvetet, vilken han kommer att göra också, och jag hoppas han tar med sej chefsskökan HD och skinkryttarkompisen SD på vägen ner till skärselden.
Citat:
Instämmer till 100%. HD är i mina ögon lika falsk som en 300 kronors sedel.
Citera
2021-08-29, 02:51
Medlem
Citat:

Har aldrig uttryckt mig i termer såsom att pissa på någon. Varken här i tråden eller annorstädes. Inte heller hatar jag HD som @smokeonthewater försöker pådyvla exempelvis mig. Har aldrig skrivit så. Hatar inte en enda människa och har heller aldrig gjort. Har däremot andra fel och brister som vem fan som helst.

Däremot tycker jag det t.ex är motbjudande att HD ligger utsmetad i en eka och flinar stort. Detta dagen efter att hennes exman SD, som hon varit gift med i 20 år, har tagit livet av sig efter fällande dom. Inte heller har hon stöttat sitt ex, som hon ju skulle gifta om sig med, genom att närvara på rättegångarna. Hon rände i stället runt i skogarna efter cacher. Märkligt i mina ögon.

Varför hon inte var med sina barn en sån dag är ofattbart. Jag tycker sånt är både känslokallt och motbjudande beteende. Bland annat.

Sen bara för att du tycker annorlunda behöver du kanske inte riva upp himmel och jord i tråden? I detta debattforum får vi skriva vad vi tycker och de flesta här inne vill dryfta sina tankar och bolla dessa med varandra. Det är inte konstigt att HD väcker en del misstankar pga sina weirda beteenden.
Senast redigerad av zilvereko 2021-08-29 kl. 03:24.
Citera
2021-08-29, 03:26
Medlem
Citat:
Jo du har klargjort det på ett mycket övertygande sätt med alla dina inlägg om Hanna.

Ta av dig skygglapparna, Hans.
Citera
2021-08-29, 04:44
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Efter SDs självmord så kunde tråden ha fått dö ut men du och dina kompisar är så beroende av att sprida hat här så då satte ni allt fokus på HD.
Finns ingen anledning att en tråd ska dö ut för att SD tog självmord och den enda som möjligen skulle toppa ditt extrema hat är självaste HD som lägger all skuld på LW.

HD tar ut skilsmässa och kärleksbombar.
SD själv var förvånad att kuken inte rök som på Bobitt...
Han tyckte hon var så storsint.
Hela klanen omhuldade honom. Alla tycker som HD och skurar frenetiskt.

Sen googlade hon på indiciemål med pappsen och så tyckte hon plötsligt han kunde åtalas för mord. Då hade hon tröttnat.

Men sen fortsatte hon gosa med SD, resor hit och dit i taktältet.
Pappsen tog hand om SD i rätten, HD tog hand om burkar.
Sen tar han livet av sig. Dagen efter minnesceremonin jagade hon burkar och log hon som en sol.
Hon borde nog överväga byta ut samtalstanten?
Citera
2021-08-29, 04:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Hennes dilemma? Nej, jag har ingen empati med älskarinnor och inget vänligt att skriva om dem.

Så det är OK att du prackar på mig åsikter och känslor men inte tvärtom?

Du är en fegis Zilvereko som jagar i flock. Du vågar aldrig ha en åsikt som går emot majoriteten i tråden. Och du ger dig på mig för att få poäng hos dina kompisar i tråden. Fegt och omoget.

Du påstår att du aldrig har hatat någon ändå sprider du hat i tråden. Efter SDs självmord så kunde tråden ha fått dö ut men du och dina kompisar är så beroende av att sprida hat här så då satte ni allt fokus på HD.
Ursäkta mig, men mitt fokus har varit riktat mot vad som är bakomliggande, nämligen en anstiftare, medhjälpare.
HD har varitoch är högst upp min lista sen FUPen släpptes
Citera
2021-08-29, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.

■ 1: ) Käre Jockermannen

■ 2: ) FUB länkarna funkar inte sen 30/6.

■ 3: ) Lägg ut ny länk då läser jag de gärna.

■ 4: ) DNA, blodspår och sperma och annat kan man lätt hitta hos en person som har intim relation med BO.
Skulle de sökt vidare då hittar de säker 100 tals andra spår antingen av SD hos LW eller tvärtom.
■ 5: ) De här är inga bevis som kan binda den misstänkte till BP eller till brottet.

■ 6: ) Kom med något nytt och överraska mig.
Eftersom jag är inte ett dugg imponerad av åkl bevisning.
En enig HR säger bara en hel del om kultur av tystnad och ja-sägare.

■ 1: ) OffTopic: @Jockermannen ? ... mitt användarnamn hos Forumet Flashback skrivs:
@JokerMannen.

■ 2: ) OnTopic: FUB ? ... förkortas korrekt som FUP, det vill säga, (Fredrik-Urban-Peter)
vilket står för För-undersökning-s-protokoll. Gällande förundersökningsprotokollet i fallet mordet på L*na Wesstr*m 2018 så är det korrekt, att vissa länkar inte längre fungerar.

■ Tillägg till ovan skrivet: De medlemmar som verkligen har ett seriöst intresse för mordet på L*na Wesstr*m 2018 har tidigare laddat ner förundersökningsprotokollet och sålunda har det lagrat i gott förvar för att kunna tillgå vid behov.

■ 3: ) Jag skall försöka ordna detta till dig.

■ 4: ) Hur du än vill vända och vrida på detta, så var ! St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring en av flera besvärande omständigheter, det var även St*fan Davidss*n:s sperma som vid det aktuella tillfället kunde konstateras på brottsoffret L*na Wesstr*m:s kjol.

■ Enligt ovan skrivet: Både St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring, så som St*fan Davidss*n:s sperma på L*na Wesstr*m:s kjol band honom direkt till brottsplatsen.

■ Vidare sagt till ovan skrivet: I och med att St*fan Davidss*n därtill hade planterat ut vilseledande påståenden till sina vänner och bekanta beträffande brottsoffret L*na Wesstr*m, och för att sålunda kunna sätta polisen:s utredningsarbeten på villospår blev det mycket svårt för polisutredningen att kunna bortse från att St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring samt hans sperma på L*na Wesstr*m:s kjol enbart skulle ha med slumpen att göra.

■ Tillägg till ovan skrivet: Under den tiden som polisen:s, och åklagarna:s utredningar fortlöpte gällande den då mordmisstänkte St*fan Davidss*n så framträdde många besvärande omständigheter för St*fan Davidss*n under utredningsarbetets gång, sådana många besvärande omständigheter mot en och samma person har ingenting med slumpen att göra.

■ 5: ) Faktumet var ! och är ! ... att St*fan Davidss*n:s DNA funnet på brottsoffret L*na Wesstr*m:s ring samt St*fan Davidss*n:s sperma funnet på L*na Wesstr*m:s kjol band honom direkt till mordplatsen bakom bullerplanket.

■ 6: ) Polisen, men ! framför allt sagt Kammaråklagaren Å*a H*ding som gjorde ett otroligt fantastiskt utredningsarbete detta, vilket till sist resulterade i att den, under mycket lång tid mordmisstänkte St*fan Davidss*n slutligen kunde dömas till ett långt fängelsestraff hos Göta Hovrätt vilket ägde rum den 28 Maj 2021.

■ Slutligen sagt, samt till detta skrivna inlägget ovan läst, så menar jag allvar med det vilket jag i flera, av mina tidigare skrivna inlägg låtit mig framföra, det vill säga, St*fan Davidss*n var inte ensam under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet.

■ Någon var St*fan Davidss*n behjälplig en tid före det, att själva dödsmisshandeln påbörjades bakom bullerplanket.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-08-29 kl. 07:28.
Citera
2021-08-29, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ 1: ) OffTopic: @Jockermannen ? ... mitt användarnamn hos Forumet Flashback skrivs:
@JokerMannen.

■ 2: ) OnTopic: FUB ? ... förkortas korrekt som FUP, det vill säga, (Fredrik-Urban-Peter)
vilket står för För-undersökning-s-protokoll. Gällande förundersökningsprotokollet i fallet mordet på L*na Wesstr*m 2018 så är det korrekt, att vissa länkar inte längre fungerar.

■ Tillägg till ovan skrivet: De medlemmar som verkligen har ett seriöst intresse för mordet på L*na Wesstr*m 2018 har tidigare laddat ner förundersökningsprotokollet och sålunda har det lagrat i gott förvar för att kunna tillgå vid behov.

■ 3: ) Jag skall försöka ordna detta till dig.

■ 4: ) Hur du än vill vända och vrida på detta, så var ! St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring en av flera besvärande omständigheter, det var även St*fan Davidss*n:s sperma som vid det aktuella tillfället kunde konstateras på brottsoffret L*na Wesstr*m:s kjol.

■ Enligt ovan skrivet: Både St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring, så som St*fan Davidss*n:s sperma på L*na Wesstr*m:s kjol band honom direkt till brottsplatsen.

■ Vidare sagt till ovan skrivet: I och med att St*fan Davidss*n därtill hade planterat ut vilseledande påståenden till sina vänner och bekanta beträffande brottsoffret L*na Wesstr*m, och för att sålunda kunna sätta polisen:s utredningsarbeten på villospår blev det mycket svårt för polisutredningen att kunna bortse från att St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring samt hans sperma på L*na Wesstr*m:s kjol enbart skulle ha med slumpen att göra.

■ Tillägg till ovan skrivet: Under den tiden som polisen:s, och åklagarna:s utredningar fortlöpte gällande den då mordmisstänkte St*fan Davidss*n så framträdde många besvärande omständigheter för St*fan Davidss*n under utredningsarbetets gång, sådana många besvärande omständigheter mot en och samma person har ingenting med slumpen att göra.

■ 5: ) Faktumet var ! och är ! ... att St*fan Davidss*n:s DNA funnet på brottsoffret L*na Wesstr*m:s ring samt St*fan Davidss*n:s sperma funnet på L*na Wesstr*m:s kjol band honom direkt till mordplatsen bakom bullerplanket.

■ 6: ) Polisen, men ! framför allt sagt Kammaråklagaren Å*a H*ding som gjorde ett otroligt fantastiskt utredningsarbete detta, vilket till sist resulterade i att den, under mycket lång tid mordmisstänkte St*fan Davidss*n slutligen kunde dömas till ett långt fängelsestraff hos Göta Hovrätt vilket ägde rum den 28 Maj 2021.

■ Slutligen sagt, samt till detta skrivna inlägget ovan läst, så menar jag allvar med det vilket jag i flera, av mina tidigare skrivna inlägg låtit mig framföra, det vill säga, St*fan Davidss*n var inte ensam under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet.

■ Någon var St*fan Davidss*n behjälplig en tid före det, att själva dödsmisshandeln påbörjades bakom bullerplanket.

Mvh/JM.
Citat:
4: ) Hur du än vill vända och vrida på detta, så var ! St*fan Davidss*n:s DNA på L*na Wesstr*m:s ring en av flera besvärande omständigheter, det var även St*fan Davidss*n:s sperma som vid det aktuella tillfället kunde konstateras på brottsoffret L*na Wesstr*m:s kjol.

Att den tekniska utredningen kunde hitta SDs DNA på BOs ring men samma utredning kunde inte alls hitta några spår av SDs DNA på BOs hand (alltså samma hand som ringen sitter) är bara en av märkvärdigheterna bland 100 tals andra märkvärdigheter och luckor i åkl bevisning.
Det är fullständigt underligt att döma en människa till 18 årsfängelse för mord utan att ens kunna bevisa något spår av gärningsmannen på brottsoffrets händer!
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in