Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Vilka bevis har du för att HD var involverad i Lenas död???? Du har inte ett jävla bevis att komma med utan du skriver runt och runt tills någon svarar dej.
● Lägg ner nu medans du fortfarande kan.
Är du så jävla korkad så att du tror att HD kommer att spy ut den där grodan du så gärna vill att hon ska spotta ut. Varför skulle hon vara så jävla dum att nu när allt är över så skulle hon helt plötsligt kliva in på en polisstation och erkänna ett brott som hon inte ens är anklagad för. Skulle du göra det???? Inte jag i alla fall och säkert 99% av Sveriges befolkning tänker som jag.
● 1: ) Men om det skulle vara som du säger att HD är skyldig till mordet på Lena och
● 2: ) dessutom har röjt SD av vägen
så måste HD vara Sveriges genom tiderna den mest geniala mörderskan Sverige har skådat. Och det med tanke på att hon har brottats med en psykos samtidigt som hon planerade århundrades mord.
● Citat: "Lägg ner nu medans du fortfarande kan" ... slut citat / Jag vill verkligen be att få tacka dig @Hans66 för ett gott skratt.
● Fråga 1: ) I vilket tidigare inlägg i L*na Wesstr*m-tråden har jag, @JokerMannen skrivit, att Yodinnan [ HD ] är skyldig till mordet på L*na Wesstr*m ?
● Fråga 2: ) I vilket inlägg har jag, @JokerMannen, tidigare framfört skriftligt att HD, dessutom ! ... har röjt sin före detta make St*fan Davidss*n ur vägen ?
● Bägge dina tidigare i skrift gjorda påståenden samt beträffande om vad jag @JokerMannen skulle ha skrivit och framfört i L*na Wesstr*m-tråden om Yodinnan [ HD ], är fullkomligt osannfärdiga.
Om du, @Hans66 verkligen hade haft ett seriöst intresse för det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018, så hade du, läst igenom mina tidigare skrivna inlägg och sålunda förstått och tagit till dig vad jag skrivit.
Var god se, och framför allt, läs igenom mitt inlägg i L*na Wesstr*m-tråden # 145.311 på sidan 12.110, och där, textstycket, nummer tre så som textstycket, nummer fyra, vidare, Tillägget: textstycket, nummer fem och slutligen därtill även textstycket, nummer sex, så skall du sålunda förstå vad jag tidigare ville få deklarerat i L*na Wesstr*m-tråden gällande Yodinnan [ HD ] och JG samt om St*fan Davidss*n och L*na Wesstr*m.
Tillägg: St*fan Davidss*n var en mycket osannfärdig individ genom alla sina tidigare gjorda polisförhör. Beträffande HD, så var också hon likt St*fan Davidss*n uppenbart osannfärdig helt igenom sina tidigare gjorda polisförhör samt hennes ständiga förtigelser.
Citat HD: "Inga kommentarer" "Jag tänker inte kommentera det" "Jag vet inte" "Jag har ingen aning" .......... och så vidare.
Yodinnan [ HD ] har mycket dolt innanför sitt pannben och dessutom lyckades hon med att smita ut bakvägen och därtill sedan stänga igen dörren efter sig, mitt framför näsan på poliserna och, mitt framför näsan på åklagarna.
Sanningen är fortfarande sanningen, även om ingen tror på den, däremot sagt, så är en lögn fortfarande en lögn, även om alla tror på den.
Jag avslutar detta inlägget med att få sagt just beträffande Yodinnan [ HD ], en lögn har absolut ingen mening om ! inte sanningen känns farlig.
Mvh/JM.