2021-08-07, 14:32
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Stämmer det att LW direkt "hotat" HD med avslöjande ang affären?

Jag kommer bara ihåg att det var till SD hon uttryckt sig så.

Från våren -17, när HD gav SD en ny chans, och fram till skiljsmässan så ställde LW villkor på HD för att inte berätta för alla gemensamma vänner om sin relation till SD. Därmed gav HD makt till LW. När HD begärde skiljsmässa så var hon fri och behövde inte bry sig om vad LW tyckte längre.
Citera
2021-08-07, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Från våren -17, när HD gav SD en ny chans, och fram till skiljsmässan så ställde LW villkor på HD för att inte berätta för alla gemensamma vänner om sin relation till SD. Därmed gav HD makt till LW. När HD begärde skiljsmässa så var hon fri och behövde inte bry sig om vad LW tyckte längre.
Så varför fortsatte hon då att bry sig, fortsatte älta?
Fortsatte spy galla och reta sig på LW? Förtalade henne, tog över hennes vänner, kopierade henne så långt det gick?
Nu jagar hon burkar i en liknande tröja/jacka som LW mördades i, fast i sin egen favoritfärg, såklart, lila.
Citera
2021-08-07, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är HD som håller i taktpinnen.

HD kan inte komma vidare, kan inte släppa det förflutna säger hon i förhör.
Trots ny partner och skilsmässa.

Hon ser LW som ett störningsmoment och tjatar om att hon trakasserar henne.
De facto har de ingen kontakt mer än det HD själv startar upp under 2018.

▪️Hon agerar på samma sätt (otrogen, roade sig bland burkar, var förtrolig, åberopade behovet av en nära vän och ljög att hon hade sex) som SD gjort.

SD får stå bredvid, avundsjuk likt HD var en gång i tiden. Han ska väl lida likt henne.
Han är bakbunden via sin historik när hon åberopar förtroendebrist.
Han hålls på sträckbänken.

▪️Han omhuldar henne och accepterar varje drag hon gör med "den andra mannen".
Hon är ju så instabil och bräcklig.
Troligen använder hon sjukdomsvinst för att kunna växla mellan männen.

▪️Hon ger SD falska förhoppningar om återförening i framtiden och kör dubbla budskap. Hon älskar honom, saknar honom och tillåter de sover ihop och kramas.

Sen byter det till JS och SD får vänta på sin tur.

▪️Hon har kört samma stil med JS, han hålls på halster och lever på hoppet. Hon är så öppen och ärlig. Han är kär, tar ut skilsmässa men har inget för det. JS kväver henne säger hon. Bye Bye.

▪️Hon får SD att behålla huset med barnen som argument, stöder med lite över en halv miljon. SD påtalar dålig ekonomi.

HD vill högst troligt inte ha SD överhuvudtaget men låter honom heller inte vara ifred.
Trots skilsmässa agerar hon bromskloss ang SD och LW.

Så länge SD lever på hoppet så förhindras att
LW och SD får en relation, flyttar in i huset och blir bonusmamma till barnen.

Sen dör LW, hon mördas. Vilket HD hoppats på.
Sen åtalas SD. Vilket HD hoppats på.
Sen tar SD livet av sig. Nu förvaltar HD huset och skiner som en sol.

Passivt aggressiv, avundsjuk och iskallt beräknande ser jag The Queen of Ice and Cheat.

Hax tycker L får leva -16, men -18 hoppas hon är död. Ja, hon hade ställt ultimatum till fjanten Steffe som gjorde henne en tjänst 14 maj -18. Hax ville ha bort L från deras liv. Vad hon inte sa var att hon även ville ha bort Steffe.
Citera
2021-08-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Tror inte HD behövde formas så mycket?

● Kaka söker maka, heter det väl?

● Beträffande samt citat: "Kaka söker maka" ... slut citat / ... så betyder det helt enkelt sagt, att liksinnade personer dras till varandra.

● Talesättet kaka söker maka, innebär också sagt, att man vill ha en partner som liknar en själv.

Enligt ovan skrivet, ... detta passar väldigt bra in på St*fan Davidss*n och Yodinnan [ HD ].

Lika barn, leka bäst = St*fan Davidss och HD.

Om man verkligen har ansträngt sig och under den tid som krävts, läst igenom polisens och åklagarnas skrifter i det tidigare skrivna förundersökningsprotokollet, sålunda är det inte svårt att ha förstått att St*fan Davidss*n och Yodinnan [ HD ] är ! av samma skrot och korn, två mycket säregna individer med ytterst ovanliga beteenden var av den ene nu mera inte längre vandrar omkring på jordens yta.

Tant Solstråle alias Syster Hax har fått sin hämnd. L*ena Wesstr*m blev till sist röjd ur hennes väg, tillika sagt, mot St*fan Davidss*n:s vilja.

Mvh/JM.
Citera
2021-08-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Alltså ni alla som av en eller annan anledning envisas med att analysera detta hemska mord...är ni helt puckade?
Ni grottar ner er i olika händelser och verkligen gottar er i denna hemska tragedi. Hur vore det om ni slutade med detta med tanke på Lenas anhöriga?
Lena är död och så är hennes gärningsman.
Punkt slut för h-vete! Visa respekt och omtanke istället och håll k**ten.

Du drar fram i L*na Wesstr*m-tråden likt en ilsken bålgeting.

Det finns faktiskt ett seriöst intresse från ett antal trådmedlemmar samt skribenter att fortsättningsvis diskutera det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018 inkluderat omständigheter.

St*fan Davidss*n:s Yodinna [ HD ], är fortsättningsvis en mycket intressant individ att diskutera vidare om i AboK:s-tråden: "Mordet på L*na Wesstr*m 2018" ... detta sagt, inte enbart på grund av HD:s myckna förtigelser i tidigare gjorda polisförhör utan även annat därutöver.

Både Skorstenssotaren SOA samt St*fan Davidss*n:s bästa kamrat JG är också av ett stort intresse, åtminstone för mig.

Tillägg: Bara för att St*fan Davidss*n slutligen blev dömd till 18 års fängelse i HovRätten och därefter tog sitt liv, så betyder det ingalunda, att det inte ! skulle ha funnits en, eller flera personer involverade i mordet på L*na Wesstr*m, och detta, oavsett ! , om St*fan Davidss*n vid det aktuella tillfället skulle ha varit själv med brottsoffret L*na Wesstr*m bakom bullerplanket när dödsmisshandeln påbörjades.

Beträffande mig, så kommer jag att fortsätta med att lägga min näsa i blöt och sålunda gräva vidare i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 vilket fortsättningsvis kommer att ske, med, eller utan ditt samtycke.

Det finns en värld samt en väg utanför själva förundersökningsprotokollet, i den världen, och på den vägen vill jag vandra för att sålunda utröna saker och ting vilka jag söker svaren på, att ge upp i detta fallet kommer jag inte göra för än jag kommit fram till vägens slutända.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-08-07 kl. 17:30.
Citera
2021-08-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Du drar fram i L*na Wesstr*m-tråden likt en ilsken bålgeting.

Det finns faktiskt ett seriöst intresse från ett antal trådmedlemmar samt skribenter att fortsättningsvis diskutera det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018 inkluderat omständigheter.

St*fan Davidss*n:s Yodinna [ HD ], är fortsättningsvis en mycket intressant individ att diskutera vidare om i AboK:s-tråden: "Mordet på L*na Wesstr*m 2018" ... detta sagt, inte enbart på grund av HD:s myckna förtigelser i tidigare gjorda polisförhör utan även annat därutöver.

Både Skorstenssotaren SOA samt St*fan Davidss*n:s bästa kamrat JG är också av ett stort intresse, åtminstone för mig.

Tillägg: Bara för att St*fan Davidss*n slutligen blev dömd till 18 års fängelse i HovRätten och därefter tog sitt liv, så betyder det ingalunda, att det inte ! skulle ha funnits en, eller flera personer involverade i mordet på L*na Wesstr*m, och detta, oavsett ! , om St*fan Davidss*n vid det aktuella tillfället skulle ha varit själv med brottsoffret L*na Wesstr*m bakom bullerplanket när dödsmisshandeln påbörjades.

Beträffande mig, så kommer jag att fortsätta med att lägga min näsa i blöt och sålunda gräva vidare i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 vilket fortsättningsvis kommer att ske, med, eller utan ditt samtycke.

Det finns en värld samt en väg utanför själva förundersökningsprotokollet, i den världen, och på den vägen vill jag vandra för att sålunda utröna saker och ting vilka jag söker svaren på, att ge upp i detta fallet kommer jag inte göra för än jag kommit fram till vägens slutända.

Mvh/JM.

Och vad exakt tror du att du (ni) ska uppnå med att fortsätta att skriva om HD,SOA,JG. Tror du att HD,SOA,JG läser här i tråden och tänker åh nej här blir det trubbel det är nog bäst att vi kilar ner till närmaste polisstation och erkänner våra illdåd. HD,SOA,JG skiter fullständigt i vad som skrivs i denna tråd, Jag kan med 99 % säkerhet säga att ingen av dessa tre läser denna tråd och om dom gör det så har i alla fall du gett dom ett gott skratt. Du kanske också har märkt att ingen i SDs familj eller vänner har uttalat sej i media, varken om domen eller självmordet. Och för mej så tyder det på att dom står 100% enade i denna sak och anser nog precis som polis och åklagare att detta mord är uppklarat och avslutat. Men för all del jokermannen fortsätt du att diskutera HDs psykiska ohälsa och SOAs skorstensfejning, Du inser väl du också till slut att du springer i ett ekorrhjul utan slut.
Citera
2021-08-07, 20:01
Medlem
Har inte full kännedom i detta fall. En sak förstår jag ju och det är att LW inte var en särskilt god människa. Är otrogen, nya relationer, och predikar samtidigt om annat. Usch mår illa av sådana människor. Det rättfärdigar aldrig ett mord, men jag har svårt att känna sympati för dessa människor
Citera
2021-08-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Hanna lär inte ha ett smack med mordet på Lena att göra. Det är bara fantasier från ett koncentrat här som vill låta denna tråd flyttas till Evighetsdiskussioner. Fantisera är fritt. Likaså att skriva dem på Flashback.
Detta mord är inget det kommer jobbas med hos polisen mer. Vissa har lite svårt att begripa det där dock.

Exakt och även om hon skulle veta något av värde så behåller hon det för sej själv. Den enda person som hade möjligheten till att blanda in andra i detta mordfall är både död och begraven.
Citera
2021-08-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66

Vilka bevis har du för att HD var involverad i Lenas död???? Du har inte ett jävla bevis att komma med utan du skriver runt och runt tills någon svarar dej.

● Lägg ner nu medans du fortfarande kan.

Är du så jävla korkad så att du tror att HD kommer att spy ut den där grodan du så gärna vill att hon ska spotta ut. Varför skulle hon vara så jävla dum att nu när allt är över så skulle hon helt plötsligt kliva in på en polisstation och erkänna ett brott som hon inte ens är anklagad för. Skulle du göra det???? Inte jag i alla fall och säkert 99% av Sveriges befolkning tänker som jag.

● 1: ) Men om det skulle vara som du säger att HD är skyldig till mordet på Lena och

● 2: ) dessutom har röjt SD av vägen

så måste HD vara Sveriges genom tiderna den mest geniala mörderskan Sverige har skådat. Och det med tanke på att hon har brottats med en psykos samtidigt som hon planerade århundrades mord.

● Citat: "Lägg ner nu medans du fortfarande kan" ... slut citat / Jag vill verkligen be att få tacka dig @Hans66 för ett gott skratt.

● Fråga 1: ) I vilket tidigare inlägg i L*na Wesstr*m-tråden har jag, @JokerMannen skrivit, att Yodinnan [ HD ] är skyldig till mordet på L*na Wesstr*m ?

● Fråga 2: ) I vilket inlägg har jag, @JokerMannen, tidigare framfört skriftligt att HD, dessutom ! ... har röjt sin före detta make St*fan Davidss*n ur vägen ?

● Bägge dina tidigare i skrift gjorda påståenden samt beträffande om vad jag @JokerMannen skulle ha skrivit och framfört i L*na Wesstr*m-tråden om Yodinnan [ HD ], är fullkomligt osannfärdiga.

Om du, @Hans66 verkligen hade haft ett seriöst intresse för det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018, så hade du, läst igenom mina tidigare skrivna inlägg och sålunda förstått och tagit till dig vad jag skrivit.

Var god se, och framför allt, läs igenom mitt inlägg i L*na Wesstr*m-tråden # 145.311 på sidan 12.110, och där, textstycket, nummer tre så som textstycket, nummer fyra, vidare, Tillägget: textstycket, nummer fem och slutligen därtill även textstycket, nummer sex, så skall du sålunda förstå vad jag tidigare ville få deklarerat i L*na Wesstr*m-tråden gällande Yodinnan [ HD ] och JG samt om St*fan Davidss*n och L*na Wesstr*m.

Tillägg: St*fan Davidss*n var en mycket osannfärdig individ genom alla sina tidigare gjorda polisförhör. Beträffande HD, så var också hon likt St*fan Davidss*n uppenbart osannfärdig helt igenom sina tidigare gjorda polisförhör samt hennes ständiga förtigelser.

Citat HD: "Inga kommentarer" "Jag tänker inte kommentera det" "Jag vet inte" "Jag har ingen aning" .......... och så vidare.

Yodinnan [ HD ] har mycket dolt innanför sitt pannben och dessutom lyckades hon med att smita ut bakvägen och därtill sedan stänga igen dörren efter sig, mitt framför näsan på poliserna och, mitt framför näsan på åklagarna.

Sanningen är fortfarande sanningen, även om ingen tror på den, däremot sagt, så är en lögn fortfarande en lögn, även om alla tror på den.

Jag avslutar detta inlägget med att få sagt just beträffande Yodinnan [ HD ], en lögn har absolut ingen mening om ! inte sanningen känns farlig.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-08-07 kl. 20:46.
Citera
2021-08-07, 22:14
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Från våren -17, när HD gav SD en ny chans, och fram till skiljsmässan så ställde LW villkor på HD för att inte berätta för alla gemensamma vänner om sin relation till SD. Därmed gav HD makt till LW.
Nu yrar du allt rejält.

Det är HD som ställer krav på att otroheten ska tystas ner i offentliga rummet och LW får förhållningsregler relaterat till touren, event och andra gemensamma forum.
SD får livslångt kontaktförbud och de nya löftena håller han inte.

När HD begärde skilsmässa är hans fortsatta kontakt med LW själva orsaken. Hon är nu dubbelt sviken av SD.

JS kan föga betraktas som språngbräda då hon är otrogen.
Hon ljuger för SD och har sex i smyg.
Hon ljuger även för FhL tills det framtvingas via förhör. Kör samma bs om att han bara är en vän.
Citat:
När HD begärde skiljsmässa så var hon fri och behövde inte bry sig om vad LW tyckte längre.
Att hata nån så intensivt visar att hon inte släppt ett dugg.
Hon är med andra ord inte fri för fem öre såsom hon ältar och är fixerad vid LW.

Vore hon fri hade det sett ut som en normal skilsmässa - dvs släppt, gått vidare, byggt en ny tillvaro och struntat fullständigt i LW.
Samt SD.

Hon ger kärleksförklaringar till SD april och maj innan mordet.
Hon ger stark support efter mordet, hela hennes familj är engagerad.

Mars 2019 hoppas att han ska åtalas så hon slipper honom:
"skönt om det väcks åtal, då slipper jag honom. "

Samtidigt - i augusti 2019 - smörjer hon honom med löften om resor, de sover ihop, hon bjuder in honom på mat?

SD: "WIWT"
"Saknar dig.
Vande mig att ha dig nära under veckan. Njöt."

HD: "Det samma. Det var mysigt! "
(..) "Nästa gång vill jag åka med dig."

SD: Åååhh... "

Föga förvånande att man undrar vad människan sysslar med.
Senast redigerad av develi 2021-08-07 kl. 22:44.
Citera
2021-08-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Och vad exakt tror du att du (ni) ska uppnå med att fortsätta att skriva om HD,SOA,JG.

● Tror du att HD,SOA,JG läser här i tråden och tänker åh nej här blir det trubbel det är nog bäst att vi kilar ner till närmaste polisstation och erkänner våra illdåd. HD,SOA,JG skiter fullständigt i vad som skrivs i denna tråd, Jag kan med 99 % säkerhet säga att ingen av dessa tre läser denna tråd och om dom gör det så har i alla fall du gett dom ett gott skratt. Du kanske också har märkt att ingen i SDs familj eller vänner har uttalat sej i media, varken om domen eller självmordet. Och för mej så tyder det på att dom står 100% enade i denna sak och anser nog precis som polis och åklagare att detta mord är uppklarat och avslutat. Men för all del jokermannen fortsätt du att diskutera HDs psykiska ohälsa och SOAs skorstensfejning, Du inser väl du också till slut att du springer i ett ekorrhjul utan slut.

Lite infantil samt impertinent är du allt, @Hans66.

● Beträffande Yodinnan [ HD ] samt därtill St*fan Davidss*n:s kamrat JG, så vill jag berätta följande sagt:

Tro, det är exakt det samma som att inte veta, däremot sagt, det jag inte tror, det är exakt det samma som vad jag vet.

● @Hans66, jag tror inte ! att Yodinnan [ HD ] och JG läser skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden på Forumet Flashback.

● Jag vet ! att både Yodinnan [ HD ] samt JG läser postade inlägg i AboK:s-tråden mordet på L*na Wesstr*m 2018, särskilt St*fan Davidss*n:s kamrat JG.

JG, personen som under Lördagskvällen den 19 Maj 2018 skrev via sin Facebookssida samt citat: "Vila i frid Softis" ... slut citat /

Enligt ovan skrivet, och vid det aktuella tillfället då en livlös människokropp hade upptäckts av två stycken privatpersoner bakom ett bullerplank, vilandes på kroppens magsida, detta ägde rum under Lördagens eftermiddagstid klockan 14:30 - 14:31, polisen fick, från den ene, av de två privatpersonerna sitt samtal, vilket registrerades klockan 14:33:27 eftermiddagstid.

Varken polisen, och framför allt de Rättsläkare som då befann sig på plastsen, hade fortfarande inte ! , kunnat identifiera den avlidna kvinnokroppen bakom bullerplanket vid klockan 22:45 under den sena kvällstiden samt Lördagen den 19 Maj 2018.

Själva identifieringen av den avlidna kvinnokroppen kunde först göras samt då också fastställas av Rättsläkare under Tisdagen den 22 Maj 2018 då obduktionen ägde rum hos Rättsmedicinska, som L*na Wesstr*m.

Vid det aktuella tillfället, då först hade man kunnat konstatera, att den avlidna kvinnokroppen, var L*na Wesstr*m.

St*fan Davidss*n:s kamrat JG fastställde detta redan klockan 19:03 under Lördagskvällen den 19 Maj 2018. En stund senare därefter såg JG till så att allmänheten inte kunde läsa det skrivna på sin Facebookssida.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-08-07 kl. 22:38.
Citera
2021-08-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Märkligast av allt är att dessa personer ens läser här. De kan väl läsa i andra trådar? Om andra saker, tänker jag. Man kan nästan tro att det är släkt och vänner till dem vi skriver om som vill att vi ska sluta skriva. Undrar varför.

Om du nu överhuvudtaget är intresserad av vad jag bidrar L*na Wesstr*m-tråden med, så kan jag berätta för dig att jag på sista tiden fått flera PM från olika skribenter som med bestämdhet för mig klargjort att sluta upp med att rota vidare i det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018 och därtill, speciellt att lämna HD och JG utanför detta medans jag ännu kan.

Lägg speciellt märke till orden "Medans jag ännu kan" ... vilket jag tar som ett hot.

När folk beter sig på ett sådant sätt, så är det uppenbart åtminstone för mig, att det faktiskt finns människor där ute som helt enkelt är rädda för att någonting skall komma fram om St*fan Davidss*n:s kamrat JG och även om Yodinnan [ HD ].

I och med detta, så peppas jag ytterligare till att gräva ännu djupare ner i det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018.

Jag vet vem som tillfälligt hade St*fan Davidss*n:s mobila enhet under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och fotograferade vattentornet klockan 22:00.

Skulle jag lägga ut en sådan vetskap i L*na Wesstr*m-tråden och när jag vet att St*fan Davidss*n:s kamrat JG och även HD läser skrivna och postade inlägg i AboK:s-tråden mordet på L*na Wesstr*m 2018, så vore jag dummare än dummast.

Om jag, en vacker dag, kommer att vända mig till polisen med något av värde skall folk som St*fan Davidss*n:s kamrat JG och absolut speciellt HD, vara helt ovetandes om vad jag vet och känner till.

Mvh/JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in