2021-04-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Får man samma effekt av att inta ayahuasca som att röka ren DMT? Om inte hur skiljer sig trippen?
Skillnaden är väldigt stor.
Väldigt svårt att förklara. Men med Ayahuasca kan jag följa entiteter från att dom kommer o går igenom sina portaler utan att tappa dom på vägen.

Ren DMT så tittar man på nåt annat innan man ens hunnit se klart på det första objektet..

Har själv druckit Ayahuasca 5 gånger...
Citera
2021-04-22, 22:53
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Ska få ett rör till min vape nu i Helgen om allt går som det ska. Hade i circka 1/3 av ett rör för några dagar sen.
Märker att det tar slut Väldigt snabbt, och bildas som små "kristaller" och seg olja när det börjar ta slut.
Kan ja ha i mer vapeolja bars då för att få dom sista blossen..

Och hur länge räcker ett 2ml rör DMT (0,8g) i en vape?
Hur många bloss ungefär ska man få ut?
Citera
2021-04-24, 05:49
Medlem
Tänkte göra e-juice imorgon och undrar vilken vape ni rekommenderar. Kan inget om vapes så ni får gärna länka några som funkar fint för just dmt tänkte köra 50/50 vg pg
Citera
2021-04-24, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Får man samma effekt av att inta ayahuasca som att röka ren DMT? Om inte hur skiljer sig trippen?

Helt olika upplevelser. En breakthrough på DMT är otroligt visuellt intensivt och allt går så snabbt, tankarna löses upp, och det är över på väldigt kort tid.

När man dricker Ayahuasca trippar man i flera timmar, känns ibland som flera dagar. Det är inte samma otroliga tempo i insikterna och det visuella, utan man hinner ta in saker och ting. Det är ofta VÄLDIGT känslosamt och psykiskt krävande, och man känner sig som en ny människa efter. Lite som ett år av terapi koncentrerat till ett par timmar. Plus att magen oftast knasar ur totalt under första halvan. Är man inte beredd på att möta sina inre demoner är det inte dags för ayahuasca.

Set&Setting är mycket viktigare med ayahuasca än med rent DMT. Ayahuasca dricks oftast under ritualer med vägledning. Röka rent DMT kan man göra hemma på rummet utan vidare. Mitt ex tog ayahuasca själv utan förberedelser och sa det var bland det värsta hon varit med om (och hon har varit med om mycket skit.)

Plus att med ayahuasca kan man ta flera doser med några timmar emellan och få en väldigt lång tripp med många insikter. När man röker rent DMT lär man få i sig alltihop i ett bloss, på sin höjd två. Annars funkar det inte.
Citera
2021-07-12, 10:19
Medlem
Glad packs avatar
Hejsan! Är det någon som kan rekommendera en vaporizer (och eventuella extra tillbehör som kan behövas) som man kan röka dmt i? Alltså en för e-liquid.

Jag tänkte köpa en GVG Sherlock men pallar inte riktigt beställa en från USA med allt det innebär. Därför siktar jag nu in mig på en elektrisk vape.
Citera
2021-08-18, 20:20
Medlem
Hej alla glada. Har varit sugen att testa DMT under en längre tid och har nu lyckats få tag på det. Har många erfarenheter av psykedeliska droger mest svamp och lsd men har förstått att röka DMT är något annorlunda. Är det något ni med erfarenheter vill understryka något att tänka på, hur man på bästa sätt röker det osv. Mvh
Citera
2021-08-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Hej alla glada. Har varit sugen att testa DMT under en längre tid och har nu lyckats få tag på det. Har många erfarenheter av psykedeliska droger mest svamp och lsd men har förstått att röka DMT är något annorlunda. Är det något ni med erfarenheter vill understryka något att tänka på, hur man på bästa sätt röker det osv. Mvh

glaspipa typ methpipe eller ordna dab vape. Vape bättre val. Och se till att dra ner djupt i lungorna.
Citera
2021-08-20, 11:53
Medlem
Skulle vilja veta lite mer detaljerat om hur ni röker dmt i vapejuice. Erfarenheter av att göra juice på 70/30 vätska?

Vilken sorts coils kör ni? Prebuild eller rda? Hur många ohm? Kör någon subohm?
Hur många watt? Någon som fått bra resultat med rda och mechmod? Isf med vilka coils?

Lite mer detaljer tack. Överväger att testa dmt i framtiden och försöker göra lite efterforskningar.
Citera
2021-08-20, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis

Grattis! Om du inte har någon passande vape så skulle jag rekommendera dig att bygga the Machine

Meditera lite innan, lugna ned andningen och se till att ta lugna stora bloss som du håller inne så länge du kan, minst 15 sek.

Jag skulle rekommendera ögonbindel och hörlurar, halvliggande i en säng/soffa.

Släpp taget och fokusera på din andning, lita på molekylen.
Citera
2021-08-23, 16:02
Medlem
Ingen som har lite mer detaljerad information om att vejpa dmt? Typ av mod, effekt, typ av coils, hur många Ohm osv?
Citera
2021-08-24, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tasse-tapir
Ingen som har lite mer detaljerad information om att vejpa dmt? Typ av mod, effekt, typ av coils, hur många Ohm osv?

Stoppa det i din vape och ställ rätt temperatur. 👍🏻 Behövdes ingen modifiering på min. Och resten du skriver om effekt coils och ohm säger mig inget. Låter som du är någon typ av ingenjör.
Citera
2021-08-25, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Stoppa det i din vape och ställ rätt temperatur. 👍🏻 Behövdes ingen modifiering på min. Och resten du skriver om effekt coils och ohm säger mig inget. Låter som du är någon typ av ingenjör.

Du kanske menar sådan vape som man vapar weed i? Jag menar en sådan som också kallas e-cigarett, där man vapar en vätska, sk. Vape juice. Om du nu ändå menar samma som jag så får du gärna skriva vilken sort du använder! 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in